Nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn 5 jaar oude pc draait hem nog prima.
Hij is erg tof, then again, ik ken Oblivion niet.
Halverwege de tien minuten is mijn hand meestal al te koud om hem er nog onder te houdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef Lolaatje het volgende:
Ah, vooral dat lang is handig. Mensen die zich gebrand hebben en hun hand vervolgens wel drie tellen onder de kraan koelen.
Herkenbaar, het wordt op een gegeven moment pijnlijk koud.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Halverwege de tien minuten is mijn hand meestal al te koud om hem er nog onder te houden.
Ook niet!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nooit gespeeld?Morrowind dan?
Wat voor videokaart heeft jouw vijf jaar oude PC?
Mieters!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef Lolaatje het volgende:
Foei!
Ik heb ook een GeForce kaart, 310M. Vind net op Youtube een filmpje van iemand die Skyrim met deze videokaart speelt. Perspectief.
Mja, dat is ook een beetje mijn probleem. Heb Morrowind nooit uitgespeeld omdat ik er soms een tijdje niet aan toe kwam en er dan helemaal niet meer inzat. Drie keer opnieuw begonnen, maar heb het nooit geredquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters!![]()
Skyrim.![]()
Heb er eigenlijk te weinig tijd voor, voor zo'n enorm spel.
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stomquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Oblivion heb ik nooit de main quest van uitgespeeld.
Wij en de rest van de wereldquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stom.
Daarom is de main quest van Skyrim wel tof: draken!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met die quest ben ik ook amper bezig. Vind die gates ook maar stom.
Er mogen alleen witte paarden meedoenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
En dan lopen ze te mekkeren over racisme, maar die arme paardjes dan
Ik speel al TES sinds Daggerfall, nog nóóit de main story uitgespeeld bij één van de games en toch vind ik het stuk voor stuk enorm toffe games. Skyrim ook weer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, dat is ook een beetje mijn probleem. Heb Morrowind nooit uitgespeeld omdat ik er soms een tijdje niet aan toe kwam en er dan helemaal niet meer inzat. Drie keer opnieuw begonnen, maar heb het nooit gered.
Die gates werden wel heel repetitief ja.quote:
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom is de main quest van Skyrim wel tof: draken!
Ik geef het na drie keer al op. Ik ben geen gamerquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.
Fiets!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Orchideeën in de koopjeshoek van het tuincentrum
Mijn fiets die voor het eerst geen herrie maakt tijdens het fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |