Misschien moet je eerst iets anders gaan doen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou niet van 20x op hetzelfde punt doodgaan.
Vind ze ook enorm tofquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik speel al TES sinds Daggerfall, nog nóóit de main story uitgespeeld bij één van de games en toch vind ik het stuk voor stuk enorm toffe games. Skyrim ook weer.
5 euro voor stilte! Hoe goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Al sinds ik die fiets heb, 1994, tikte er een trapper tegen de kettingkast. Een soort ritmisch geluid. Nu was ie ruim een maand geleden omgevallen en waren de trapper een cm naar links verplaatst. Resultaat: nog hardere tik en de kettingkast die regelmatig uit elkaar donderde. Hij maakte echt veel herrie. Toch maar eens laten maken. Magische kosten: 5 euro. En hij is nu helemaal stil. Dat is echt wennen. Heb er sinds kort ook lampen op met batterijen want dat snoertje liet steeds los. Maar wat doe ik soms nog: zet ik de dynamo aan omdat ik het ben vergeten
Het liedje doet het m hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:33 schreef Lolaatje het volgende:
Loco Roco ziet er in ieder geval vrolijk uit.
Nah, ik doe het sowieso alleen om de sex.quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is toch geen ipadres. En wil je geen eigen trouwtopic
.
Ik doe niet aan seks na het huwelijkquote:Op zondag 20 november 2011 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, ik doe het sowieso alleen om de sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |