Ik heb de tip al eens eerder gegeven voor nudes, maar je hebt ze ook in t rood, suede en lak. 13cm, van t merk Blink, te koop bij Shoeline voor 40 euro. Dacht ik, haha. Good luck!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar mooie rode pumps.
Ja I know ik vind ze heel mooi maar ze zijn te. Ik zoek mooie hoge nette pumps in het rood. Het moet namelijk bij een outfit wat anders erg ordinair wordtquote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Hundehaus het volgende:
[..]
Ik heb de tip al eens eerder gegeven voor nudes, maar je hebt ze ook in t rood, suede en lak. 13cm, van t merk Blink, te koop bij Shoeline voor 40 euro. Dacht ik, haha. Good luck!
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja I know ik vind ze heel mooi maar ze zijn te. Ik zoek mooie hoge nette pumps in het rood. Het moet namelijk bij een outfit wat anders erg ordinair wordt
Dan wordt er veel op de like knop gekliktquote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef Selyn het volgende:
we zouden hier zo'n soort facebook optie moeten hebben dat als je een schoen/foto mooi vind je op "die wil ik hebben" kunt klikken.
Die bovenste in trouwens in het echt iets feller rood als ik het goed kan herinnerenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De strik kan eraf.
Ahh ja snap ik, ze zijn inderdaad niet helemaal casual, haha.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja I know ik vind ze heel mooi maar ze zijn te. Ik zoek mooie hoge nette pumps in het rood. Het moet namelijk bij een outfit wat anders erg ordinair wordt
Vind ze niet mooi in 't echt. Heel rubberuitziende zool. Van kilometers afstand oftewel; ze zien er m.i. vrij cheap uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2091317%2016035%2072%202264%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand deze in het echt gezien van de H&M? Ik vind ze heel leuk, maar als ze er in het echt niet uitzien heeft het geen nut om ze te bestellen.
Ok, dan bestel ik ze niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind ze niet mooi in 't echt. Heel rubberuitziende zool. Van kilometers afstand oftewel; ze zien er m.i. vrij cheap uit.
Ik denk dat om 10 uur er al een enorme rij zal staan niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven... Ik kan om 10 uur wel even er naar toe fietsen om te kijken of het al druk is
Ik hou normaal niet zo van plateaus maar deze vind ik echt super!!!! Kan iemand ze online vinden?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatjes van een blog gevist, ik zou ze echt allemaal willen hebben!!!!!
Lotje, misschien kun je linkjes naar vorige delen oko nog even toevoegen aan de OP. of anders misschien een modje?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Even een van mijn favo loubou's aan de OP toegevoegd... zucht...
Uuh ben ik nou gek of staan die linkjes al bovenin?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Lotje, misschien kun je linkjes naar vorige delen oko nog even toevoegen aan de OP. of anders misschien een modje?
Dan kunnen we ook nog eens lekker terug kijken naar oudere delen...
Jij bent gek!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Uuh ben ik nou gek of staan die linkjes al bovenin?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Gratis schoenen in Eindhoven?Waar, wanneer, hoe laat? Ik mis van alles.
Klopt ook, alleen zijn dat de linkjes tot en met deel 9, niet tot en met 12.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Jaja! Maar ff serieus ik zie toch echt linkjes staan van vorige delen of space ik echt nu
Aaah thanks ik ben dus niet gekquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt ook, alleen zijn dat de linkjes tot en met deel 9, niet tot en met 12.
Maar eigenlijk zijn die linkjes sowieso overbodig, want dit is een reeks en als je op de topictitel klikt krijg je al een lijst met alle delen.
volgende week in de bermuda. Helaas (quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Gratis schoenen in Eindhoven?Waar, wanneer, hoe laat? Ik mis van alles.
hakken want sexyquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Slecht topic is dit voor me. :/
Ik wil eigenlijk hakken, maar ik wil ook mooie laarzen van Timberlands die 200 euro kosten en nieuwe uggs die 170 euro kosten. Ik moet iets wegstrepen en ik mag eigenlijk niks kopen.
Wat moet ik nou doen
Bijna kerst, cadeautjes vragen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Slecht topic is dit voor me. :/
Ik wil eigenlijk hakken, maar ik wil ook mooie laarzen van Timberlands die 200 euro kosten en nieuwe uggs die 170 euro kosten. Ik moet iets wegstrepen en ik mag eigenlijk niks kopen.
Wat moet ik nou doen
Hebben!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef -Peach het volgende:
zondag 50% korting op Osmose laarzen bij Vente-Exclusive... deze is wel tof uit de preview[ afbeelding ]
Hahaha! Welke schoenen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gefaald,.
Van de studierekening gehaald, het geld.
Had ik eerst ook, maar als je eenmaal begint....quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb helemaal niets met hakken, ik heb ze nooit aangehad, kan er niet op lopen, maar oh wat moet ik kwijlen in dit topic![]()
![]()
Deze zijn ook van Osmose.. Hoop dat die ook erbij komen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef -Peach het volgende:
zondag 50% korting op Osmose laarzen bij Vente-Exclusive... deze is wel tof uit de preview[ afbeelding ]
Ooh wow wil ik weten hoeveel ze kosten??quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:45 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze zijn ook van Osmose.. Hoop dat die ook erbij komen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee haha ik ken het hele merk niet, heb net gegoogled toen ik die mooie zwarte laarzen hierboven zagquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ooh wow wil ik weten hoeveel ze kosten??
Ik zit te zoeken, maar op mijn tel werkt het niet echtquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb geen idee haha ik ken het hele merk niet, heb net gegoogled toen ik die mooie zwarte laarzen hierboven zag
Op brandalley wil ik niet meer komen haha beetje zelfde als vente-exclusieve maar dan veel leuker en uitgebreider.. En shippen niet naar NL..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar op mijn tel werkt het niet echt
Maar ik zag wel iets op brandalley.co.uk
Dit is een reeks, dus je kunt op het pijltje klikken om het vorige topic te bekijken, maar ik zal kijken of ik de OP nog kan editen,quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Lotje, misschien kun je linkjes naar vorige delen oko nog even toevoegen aan de OP. of anders misschien een modje?
Dan kunnen we ook nog eens lekker terug kijken naar oudere delen...
die zwarte zijn heeel mooi, eenvoudig, en mooi hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh my deze rode zijn echt perfect!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes van een blog gevist, ik zou ze echt allemaal willen hebben!!!!!
Hoeveel kost ze per uur?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
IK WIL DEZE!!! Wie wil mij sponsoren![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Door zo'n reactie heb ik het idee dat je even vergeet dat dit het LIF-heels topic is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:54 schreef sijs het volgende:
[..]
nu nog een paar voeten met netjes gelakte nagels erin......
Deze manquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:54 schreef sijs het volgende:
[..]
nu nog een paar voeten met netjes gelakte nagels erin......
geef niet...het kwam eigenlijk spontaan in mij op, die opmerkingquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Door zo'n reactie heb ik het idee dat je even vergeet dat dit het LIF-heels topic is.
No hard feelings, ik wil je er alleen even op wijzen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kost ze per uur?
*wegrent*
Die zijn mooi.quote:
Gewoon in de sale shoppen. Of mooie goedkope pumps halen bij bv New look, primark of van haren.quote:Op zondag 20 november 2011 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Die zijn mooi.
Toch maar eens echte heels proberen.
Het enige probleem is money money money.
Checkquote:Op zondag 20 november 2011 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gewoon in de sale shoppen. Of mooie goedkope pumps halen bij bv New look, primark of van haren.
Kijk uit met pumps van de h&m want sommige pumps daarvan lopen echt prima en op sommige kan ik nog geen 2 stappen zetten. Dus begin daar pas aan als je goed geoefend hebt, anders krijg je misschien een vertekend beeld
Beetje afhankelijk van de schoen, maar beginnen op een sleehak is wel makkelijker dan op een naaldhak van dezelfde hoogte.quote:Op zondag 20 november 2011 10:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Check
Wat is de perfecte lengte voor een beginner? Ik wil graag groter lijken (ik ben 1m51,5)
Nou wat ik aantal aanraad is om te beginnen met sleehakken en dan meteen de hoogte in. En nu in de winter is dat ideaal want er zijn hele mooie laarzen met sleehakken te koop.quote:Op zondag 20 november 2011 10:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Check
Wat is de perfecte lengte voor een beginner? Ik wil graag groter lijken (ik ben 1m51,5)
quote:Op zondag 20 november 2011 10:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de schoen, maar beginnen op een sleehak is wel makkelijker dan op een naaldhak van dezelfde hoogte.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou wat ik aantal aanraad is om te beginnen met sleehakken en dan meteen de hoogte in. En nu in de winter is dat ideaal want er zijn hele mooie laarzen met sleehakken te koop.
En als je niet van sleehakken houdt dan met wat dikkere hakken starten en niet met van die naaldhakken zoals wij hier vaak posten
Ik zou beginnen met 8-9-10 cm, kijken wat je kunt vinden en hoe lekker het loopt. Want ik vind om eerlijk te zijn op hakken van 5-6 cm lopen moeilijker dan op mijn hakken van 12 cm.
Ik bedoelde brede hakkenquote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou wat ik aantal aanraad is om te beginnen met sleehakken en dan meteen de hoogte in. En nu in de winter is dat ideaal want er zijn hele mooie laarzen met sleehakken te koop.
En als je niet van sleehakken houdt dan met wat dikkere hakken starten en niet met van die naaldhakken zoals wij hier vaak posten
Ik zou beginnen met 8-9-10 cm, kijken wat je kunt vinden en hoe lekker het loopt. Want ik vind om eerlijk te zijn op hakken van 5-6 cm lopen moeilijker dan op mijn hakken van 12 cm.
Ik ben totaal niet bekend met de winkels in belgie maar je kunt wel een keer naar de new look en primark in luik!quote:Op zondag 20 november 2011 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik bedoelde brede hakken
Sleehakken zijn wel leuk, ik heb er gezien in de Fashionista (tijdschrift)
Dit was ik nog vergeten: ik woon in België maar wel tegen de grens hihi.
Esprit heeft best leuke enkellaarsjes met sleehak.quote:Op zondag 20 november 2011 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik bedoelde brede hakken
Sleehakken zijn wel leuk, ik heb er gezien in de Fashionista (tijdschrift)
Dit was ik nog vergeten: ik woon in België maar wel tegen de grens hihi.
quote:Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh plaatje deed het niet, nu met werkend plaatje
[ afbeelding ]
die dus
Mooiquote:Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh plaatje deed het niet, nu met werkend plaatje
[ afbeelding ]
die dus
99 waren ze.quote:Op zondag 20 november 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Toch heeft Steve Madden echt te gekke pumps!!
Wat kosten deze? Ze zijn echt heeeel mooi.
in t echt zie je die niet viel me op.quote:Op zondag 20 november 2011 11:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooi
Hoop wel dat in het echt het plateau niet heel snel zichtbaar is, omdat je op deze foto al heel licht de overgangslijn ziet.
Oh dat scheelt, zie soms wel eens suède plateaupumps staan waarbij het echt heeeel duidelijk is en dat vind ik zelf echt puur zonde.quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in t echt zie je die niet viel me op.
maar camera is leeg dus real life foto's zitten er nog even niet in.
Valt Steve Madden smal of breed?quote:Op zondag 20 november 2011 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
99 waren ze.
en ja ze zijn erg mooi he?
Ben er erg blij mee!
Die vind ik juist wel mooiquote:Op zondag 20 november 2011 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze zijn van de h&m en niet zo mooi maar om het idee te geven wat fijn is om mee te beginnen:
Afbeelding
Hak is 9 cm, lijkt lager op de foto
quote:
Met suède is dat wel het beste ja, maar gewoon glad leer kan je ook met slecht weer dragen, veel beter te onderhoudenquote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef sararaats het volgende:
Ik draag m'n toekomstige heels alleen bij droog weer.
Hopelijk vind ik ze in Belgie
Helaas die ik allemaal postte zitten er niet bij..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef -Peach het volgende:
Ik kon ook zo snel niet veel vinden. Die rode pumps zijn wel echt mooi, hoop dat die er bij zitten! Zodra het zondag is meteen kijken
Haha die was ik idd ook aan het bekijken. Maar toch te duur.quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Helaas die ik allemaal postte zitten er niet bij..
Wel deze, vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staan wel rare beschrijvingen bij :Squote:Op zondag 20 november 2011 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha die was ik idd ook aan het bekijken. Maar toch te duur.
Ik woon tegen de grens met Nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bekend met de winkels in belgie maar je kunt wel een keer naar de new look en primark in luik!
WTF! Ik meet even mijn kuiten op (bij het dikste punt) en kom dan op 38 cm uitquote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Er staan wel rare beschrijvingen bij :S
'Sleehak vooraan' Ehh wat moet ik me daarbij voorstellen?
'Voor een maat 37 is de omtrek van de bovenkant van de laars 26 cm'
HahahaVoor kinderkuitjes?
Hahaha ja volgens mij zijn de standaard laars maten altijd tussen de 36 en 39 cmquote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
WTF! Ik meet even mijn kuiten op (bij het dikste punt) en kom dan op 38 cm uit
Weet ik niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja maar geen kuiten van 26 cm omtrek lijkt me
Hihi ja en bij een overknie laars staat: omtrek aan de bovenkant 34 cm.. Die krijg ik dan echt nooit over mn knie heen hoorquote:Op zondag 20 november 2011 12:31 schreef 92Merel het volgende:
26 cm is wel heel weinig.. Er zijn mensen met hele dunne kuiten, maar dit is toch wel een uiterste.
Niceeee! Ik wil binnenkort ook weer langs de Primark.quote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zulke zocht ik al zo lang.
Rood, suede, 14 centimeter, ¤21,00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart, suede, 13 centimeter, ¤21,00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart, suede, 12,5 centimeter, ¤24,00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de flits ziet de kleur er anders uit. En ik wist me geen houding te geven met de laarzen, haha!
Ze hadden hele leuke, ja.quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Niceeee! Ik wil binnenkort ook weer langs de Primark.
Zo te zien, hebben ze uig weer leuke schoenen in de collectie
Ik ga sowieso naar die in Rdam dus hopelijk hebben ze wat leuks.quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze hadden hele leuke, ja.![]()
Ik snap je punt en vergeet de sieraden nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Qua kleding vind ik Primark echt niks, kan nooit wat leuks vinden. Het is altijd "net niet leuk".Maar schoenen en tassen, daar slaag ik altijd in! Vandaag weer een tas gekocht, maar die hoort niet in dit topic.
Ja, die ook! En panty's.quote:Op zondag 20 november 2011 17:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik snap je punt en vergeet de sieraden niet
Omggg i like i likeeeequote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Betere kleuren:
[ afbeelding ]
die zijn mooiquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zulke zocht ik al zo lang.
Zwart, suede, 12,5 centimeter, ¤24,00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de flits ziet de kleur er anders uit. En ik wist me geen houding te geven met de laarzen, haha!
Die rode!quote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Betere kleuren:
[ afbeelding ]
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef DarkElf het volgende:
die rode zijn echt leuk
lopen ze een beetje lekker?
Thanks.quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ismfof, ik vind die laatste erg leuk!
Morgen werken dus niet lopen op mooie hakjes[mag niet].
Oh die 2e zijn leuk!quote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef -Peach het volgende:
Geen Osmose vandaag, dus na lang kwijlen toch gezwicht voor deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn ze a.s. woensdag binnen
Trein naar Rotterdam dan overstappen naar Rotterdam Alexander. Daar stap je uit, en loop je richting een overdekt winkelcentrum (zit naast het station kan niet missen)quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Meloewa het volgende:
Weet iemand misschien of de primark in Rotterdam met de trein te bereiken is en dan een stuk lopen? of is dat te ver?
Ja, het is heel makkelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef Meloewa het volgende:
Weet iemand misschien of de primark in Rotterdam met de trein te bereiken is en dan een stuk lopen? of is dat te ver?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trein naar Rotterdam dan overstappen naar Rotterdam Alexander. Daar stap je uit, en loop je richting een overdekt winkelcentrum (zit naast het station kan niet missen)
En aan de andere kant van dat overdekte winkelcentrum zit de primark.
Ik ga donderdaghelaas wel pas 's middags dus ik hoop dat er dan nog iets ligt!
Thank you, denk dan dat ik deze week ook even alleen ga. Jammer van mijn richtingsgevoel maar moet lukken zoals je beschrijft. Ben er wel eens geweest maar dat was met de autoquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, het is heel makkelijk.Zoals hierboven al staat.
Die rode ja!quote:
Ze zijn leuk maar voor 300 euro weet ik wel leukere schoenen!quote:
Ja dat is waar!quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn leuk maar voor 300 euro weet ik wel leukere schoenen!
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn leuk maar voor 300 euro weet ik wel leukere schoenen!
Leuk!!!quote:Op zondag 20 november 2011 17:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Betere kleuren:
[ afbeelding ]
die zijn echt leuk.. heel apart....quote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef saaw het volgende:
Ik draag zelf gee hakken [tot mijn grote spijt, maar ik zou mn nek breken] maar kwam net op deze site deze tegen die ik alsnog bijna zou kopen
[ afbeelding ]
Doen! Alleen al voor de schoenen. Ze kosten niks (Heb 2 keer ¤21,- en 1 keer ¤24,- betaald), maar ze lopen echt heerlijk! Maakt niet uit hoe hoog de hak is, krijg echt geen pijn bij de schoenen van Primark.quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik moet nog steeds een keer naar de Primark gaan, ben er nog nooit geweest!
Die door jou bestelde zijn anders ook niet mis! Wanneer heb je ze?quote:
Ze hebben zeker wel ietsquote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef saaw het volgende:
Ik draag zelf gee hakken [tot mijn grote spijt, maar ik zou mn nek breken] maar kwam net op deze site deze tegen die ik alsnog bijna zou kopen
[ afbeelding ]
Waar zit de Primark eigenlijk? Vast weer niet in de buurt van Eindhoven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen! Alleen al voor de schoenen. Ze kosten niks (Heb 2 keer ¤21,- en 1 keer ¤24,- betaald), maar ze lopen echt heerlijk! Maakt niet uit hoe hoog de hak is, krijg echt geen pijn bij de schoenen van Primark.
Hoofddorp & Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Waar zit de Primark eigenlijk? Vast weer niet in de buurt van Eindhoven...
Damn, da's jammerquote:
Ik hoop nog voor het weekendquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:51 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Die door jou bestelde zijn anders ook niet mis! Wanneer heb je ze?![]()
Dat is best grappig! Wie weet vind je nog pareltjesquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef ChicaChula het volgende:
Steve Madden's kerst en oud&nieuw schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze vond ik gewoon erg leuk:
[ afbeelding ]
Boooh die laatstequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef ChicaChula het volgende:
Steve Madden's kerst en oud&nieuw schoentjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze vond ik gewoon erg leuk:
[ afbeelding ]
leuk zijn ze!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
besteldtoch zwart/wit, beter te combineren
Heel leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die in het lak-zwart, maar deze zijn ook echt te gek!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn bijna 70iesquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef Lips het volgende:
Ik vind het zo jammer dat deze met peeptoe zijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Die heb ik ook! Moet ze nog wel uitlopen, knellen nog een beetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ze zijn ook echt mooi maar denk ook dat ze jou mooi staan als ik je foto's zie!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heb mn nieuwe rode aan naar school.Alleen maar leuke reacties gehad. Liep de kantine in, wilde een broodje halen. De 2 gozers die de broodjes smeren: "Ze komt eraan, ze komt hierheen!" dus ik: ".. Is er wat?" zij: "nee, niks! We vonden je schoenen alleen heel erg mooi!"
![]()
Ismfof had sjans! Ik kom ze trouwens een keer checken, als je dat leuk zo vindenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heb mn nieuwe rode aan naar school.Alleen maar leuke reacties gehad. Liep de kantine in, wilde een broodje halen. De 2 gozers die de broodjes smeren: "Ze komt eraan, ze komt hierheen!" dus ik: ".. Is er wat?" zij: "nee, niks! We vonden je schoenen alleen heel erg mooi!"
![]()
Awh, dankje.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah ze zijn ook echt mooi maar denk ook dat ze jou mooi staan als ik je foto's zie!
Standaard.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Hundehaus het volgende:
[..]
Ismfof had sjans! Ik kom ze trouwens een keer checken, als je dat leuk zo vinden
Maar...ze zijn wel héél mooi!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:59 schreef Lips het volgende:
Ik moest... het was sterker dan ik.... en ik vond een kortingscode van ¤ 10,-.... Dus ze kosten nu nog maar ¤ 40,- en dat voor leren laarzen
[ afbeelding ]
Ja hequote:
leuk, waar komen die vandaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Lips het volgende:
En nog wat paren die ik wel in m'n kast wil hebben... (ik moet echt snel verhuizen zodat ik weer geld heb)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze gevonden op de site van Nellyquote:
binnen, i likequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ik baal want ze hebben ze niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
binnen, i likezitten prima (wel hoog dus moet wennen) maar las van mensen dat ze erg smal waren etc. nou niet voor mijn voetjes
Volgens mij heb ik die ongeveer.Lopen ook erg fijn.. geen last aan je voeten i.i.gquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef lwxo92 het volgende:
Vriendin en online shoppen is geheid een miljoen keer "óóóóóhh!!! Kom eens kijken!!"
Vond deze zelf ook wel geslaagd dus miss is de sint / kerstman wel goedgemutst dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh vreselijk! Vrijwillig klopvoeten hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef lwxo92 het volgende:
Vriendin en online shoppen is geheid een miljoen keer "óóóóóhh!!! Kom eens kijken!!"
Vond deze zelf ook wel geslaagd dus miss is de sint / kerstman wel goedgemutst dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies mijn punt! Dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wedges zijn mooi. Maar deze niet.. op de 1e foto wel, de 2e niet..
quote:
Details!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeeej de zwarte pumps waren weer te koop. Dus de bruine gaan vandaag meteen terug!
De zwarte waren eigenlijk iets te duur voor mijn smaak, maar ik dacht lekker boeiend!!
Details:quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
pics?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef electronique het volgende:
ooooh ik heb net heeeeul mooie pumps gekocht!
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef Meloewa het volgende:
Straks, zit nu in de trein haha
[..]
pics?
Ik ken ook genoeg mannen die het niet mooi vinden vooral bij mij op school.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik dacht dat de meeste mannen hakken wel leuk vonden bij vrouwen, spreek nu iemand van niet
Wat verwacht hij dan dat ik aandoe, bijna overal wat maar een beetje leuke laars of pump is zit een hak
Ah oke. Ja dat kan ook. Op werk draag ik laarsjes met brede hak van 3-6 cm ( t verschilt ) , sneakers alleen als ik ga hardlopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg mannen die het niet mooi vinden vooral bij mij op school.
Maar mij maakt het niet uit, ik kan beide kanten op. Heb sneakers voor stage en op school. En mijn hoge hakken voor in mijn vrije tijd en feestjes enzo.
Soms kan het gewoon niet anders, ik kan op mijn werk en stage echt niet met een hakje aankomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:41 schreef Rouzax het volgende:
Ik blijf het kinderlijk vinden op sneakers.![]()
Het hoeft ook niet altijd op pinnen van 12 cm maar een hakje maakt van een meisje een mooie vrouw.
Dat begrijp ik maar dan vind ik een nette schoen mooier staan dan sneakers, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon niet anders, ik kan op mijn werk en stage echt niet met een hakje aankomen
Fysiotherapeut en personal trainerquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar dan vind ik een nette schoen mooier staan dan sneakers, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fysiotherapeut en personal trainer
Toen ik een keer hakken droeg tijdens mijn stage in de GGZ kreeg ik te horen dat ik dat in het vervolg niet meer mocht dragen voor het geval als er een alarm was en ik moest rennen. Ik zo, ja maar ik kan ook rennen op mijn hakken, maar ik zal wel in vervolg weer platte schoenen aandoenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fysiotherapeut en personal trainer
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik een keer hakken droeg tijdens mijn stage in de GGZ kreeg ik te horen dat ik dat in het vervolg niet meer mocht dragen voor het geval als er een alarm was en ik moest rennen. Ik zo, ja maar ik kan ook rennen op mijn hakken, maar ik zal wel in vervolg weer platte schoenen aandoen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
binnen, i likezitten prima (wel hoog dus moet wennen) maar las van mensen dat ze erg smal waren etc. nou niet voor mijn voetjes
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef electronique het volgende:
ooooh ik heb net heeeeul mooie pumps gekocht!
We willen aan-foto's!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ] vandaag aan en ze lopen fijn!
Ja heb ik ook eens gehad!quote:Op zondag 27 november 2011 10:39 schreef Lips het volgende:
Is het normaal dat als je op woensdag schoenen besteld bij Cafe Moda, je dan op zondag nog steeds helemaal niks hebt gehoord? *teleurgesteld*
Die zijn idd mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:26 schreef SacreCoeur het volgende:
ik twijfel nog een beetje maar ben bijna om.
ze zijn moooooooi en zo cheap!
[ afbeelding ]
Oh lekker... Had vrijdag al gemaild maar pas laat op de middag dus niks meer vernomen. Morgen anders maar ff bellen, zou inderdaad wel klantvriendelijk zijn als ze wel communicerenquote:Op zondag 27 november 2011 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja heb ik ook eens gehad!
Toen ik het na anderhalve week beu was (want ik had al betaald) en ging emailen, kreeg ik te horen dat de schoenen ergens uit een filiaal moesten komen en de volgende dag verstuurd zouden worden.
Ik heb toen terug gemaild dat ik het niet erg vind als de schoenen wat later komen maar dat het dan wel zo klantvriendelijk is om daar even over te informeren.
Uiteraard kreeg ik daar geen antwoord meer op.
Oeh eens kijken of ik nog iets leuks zie. Zijn de verzendkosten hoog?quote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef n0a het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)s-427/nia-427856-14/
Nelly Nia's besteld. Klein dingetje erbij gegooid, want met code ACTIECODENELLY krijg je op een bestelling van 60 euro, 15 euro korting.
Gratis verzendkosten toch?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh eens kijken of ik nog iets leuks zie. Zijn de verzendkosten hoog?
Mooi en ook niet heel erg duurquote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef n0a het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)s-427/nia-427856-14/
Nelly Nia's besteld. Klein dingetje erbij gegooid, want met code ACTIECODENELLY krijg je op een bestelling van 60 euro, 15 euro korting.
haha dat is juist wat ik er super mooi aan vind.quote:Op zondag 27 november 2011 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Persoonlijk vind ik de hak te breed, maar als jij ze mooi vindt en ze zijn cheap dan zou ik het zeker doen!!!
Die dingen heten stifthakken en zijn makkelijk te vervangen. Met een tang haal de de oude hak eruit, met een hamer tik je de nieuwe erin. Ben al een tijdje van plan om een voorraadje aan te schaffen, zodat ik al m'n hakken zelf kan doen voor een paar centen ipv de hakkenbar voor 8 euro per paar te sponsoren.quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef kruidkoekje het volgende:
een vraagje, hoe snel slijten die dopjes onder je hak? De mijne zijn nu al vrijver afgesleten. Zou hakkenbar stevigere hebben?
Heb de schoenen namelijk pas anderhalve week
Ja sommige leveranciers leveren een extra setje erbij in de doos.quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg 2 paar extra 'dopjes' erbij toen ik tijdje terug laarsjes kocht bij de Sacha. Hier zit een schoenmaker 5min verderop en die doet het altijd gratis voor meHij verkoopt ze ook los voor een paar cent.
Ik heb die jaren opgespaard, en heb nu een aardig voorraadje thuis liggen, durf het alleen niet zelf te doen, bang dat ik mijn schoenen mol.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja sommige leveranciers leveren een extra setje erbij in de doos.
Voorraadje aan mij verkopen? Ik ben niet bang om schoenen te mollen als ik het zelf doequote:Op maandag 28 november 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb die jaren opgespaard, en heb nu een aardig voorraadje thuis liggen, durf het alleen niet zelf te doen, bang dat ik mijn schoenen mol.
En vaak is de rest van de hak ook kapot tegen de tijd dat ik ze wil gaan vervangen, zo irritant
Ik ook, maar ik val toch echt niet omquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef sararaats het volgende:
ik mag geen heelsomdat ik ermee zou omvallen. Hoe belachelijk.
ok, ik heb kleine en redelijk smalle voeten
OH deze zijn pretty!quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ze zijn veelste grootook te groot voor met een dikke sok. (ik had ook een maat groter besteld omdat 39 niet meer beschikbaar was, maar had denk ik wel 38 kunnen nemen... balen!)
Maar ik heb al gezien waar ik ze voor wil ruilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAA hier wacht ik al zo lang opop die kleur uit de OP van die Louboutins.. JEEEEEEJJJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van de naad over de neus, maar wel benieuwd hoe de aan foto's er uitzien. Op een of andere manier lijkt het perspectief van de foto's raar. Het kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ze zijn veelste grootook te groot voor met een dikke sok. (ik had ook een maat groter besteld omdat 39 niet meer beschikbaar was, maar had denk ik wel 38 kunnen nemen... balen!)
Maar ik heb al gezien waar ik ze voor wil ruilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAA hier wacht ik al zo lang opop die kleur uit de OP van die Louboutins.. JEEEEEEJJJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ze ook niet zo leuk staan dus mooi dat ze niet lekker zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:08 schreef ChicaChula het volgende:
En dit waren dus degene die ik nu binnen heb (again, don't mind my PJ's)
[ afbeelding ]
En nu stop ik met spammen
De kleur die ik wil:quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind die naad niet zo hinderlijk. Heb je een linkje van die schoenen?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De kleur die ik wil:
http://www.topshop.com/we(...)m=sultry&pageSize=20
Alle kleuren die er zijn:
http://www.topshop.com/we(...)hTerm=sultry&x=0&y=0
Ik denk dat ze in t echt nog veeeeeeel leuker zijn.. Dat had ik ook met die Swaggers van Topshop
quote:Op maandag 28 november 2011 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Noooowaarom ben ik toch weer komen kijken hier, instant wants!!
Thanks voor de tip. Ik heb al een paar mooie gezien die ik wilquote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
Is deze blog hier al bekend trouwens? http://highheelsheaven.tumblr.com/
Nee bedankt me zaterdagmiddag dat ik het vergeten wasquote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef Lips het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar de Nelly party in Eindhoven geweest?
Ze zijn echt insane vet!!quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De kleur die ik wil:
http://www.topshop.com/we(...)m=sultry&pageSize=20
Alle kleuren die er zijn:
http://www.topshop.com/we(...)hTerm=sultry&x=0&y=0
Ik denk dat ze in t echt nog veeeeeeel leuker zijn.. Dat had ik ook met die Swaggers van Topshop
Deze van het blog het ik!quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
die grijze van 1 dag geledenquote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
Net goed hahaquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef ChicaChula het volgende:
Oh jeej JB hahaha we zitten nu allemaal te kwijlen voor dat blog! Niet goed voor onze gezondheid hahaha
Die zijn zo cute!! waar zijn ze van?quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze van het blog het ik!
[ afbeelding ]
Van de zara! Maar ze zitten niet zo lekker haha, maar ik vind ze zooo cute dat ik ze niet weg wil doen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net goed haha![]()
[..]
Die zijn zo cute!! waar zijn ze van?
Ik vind het irritante van die blog dat er soms niet staat waar ze vandaan komen.
Ik mocht vorige week van mijn vriendje mn schoen zetten en toen had ik die zara pump gezet, elke keer als ik er langs liep dacht.. ohhhh wat een mooie schoenquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Lips het volgende:
Oh zo heb ik ook een paar van de ZaraKan er geen meter op lopen maar moest ze hebben en zal ze ook niet zomaar weg doen!
Mooi he hoe blij je kan worden van een mooie schoen die je nooit draagtquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik mocht vorige week van mijn vriendje mn schoen zetten en toen had ik die zara pump gezet, elke keer als ik er langs liep dacht.. ohhhh wat een mooie schoen
En doordat je ze nooit draagt blijven ze er ook als nieuw uitzien!quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Mooi he hoe blij je kan worden van een mooie schoen die je nooit draagt
Het verhaal van mijn schoenen van ¤ 135,-quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En doordat je ze nooit draagt blijven ze er ook als nieuw uitzien!
PICS!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn schoenen van ¤ 135,-
Ik moest en zou ze hebben maar durf ze helemaal niet aanNu staan ze netjes in de stofzak mooi te blijven en nieuw te ruiken
Cute, maar je durft ze dus niet aanquote:
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Lips het volgende:
Ik heb ze afgelopen jaar 2 keer aangehad, 1 keer naar m'n werk (en toen liep ik een blaar... hele dag op nieuwe schoenen is niet zo'n goed idee) en 1 keer naar m'n ouders voor een etentje.
Moet ook wel zeggen dat het deels is omdat ik al maanden een huis aan het verbouwen ben. Moet vaak vanuit m'n werk naar die bouwput en daar ga ik niet op m'n witte leren schoenen lopen natuurlijk
Die heb ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehad
Heb nu wel zin om foto's te maken van mijn mooiste pumps, maar mijn camera is te crappy!
Misschien dat ik het weekend de goede camera van mijn moeder kan lenen en mijn vriend kan porren om mooie foto's te maken want ik heb echt een aantal pareltjes in de kast staan!
I knowquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Zaten trouwens ook extra steentjes bij, heel handigquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Oe, benieuwd naar de shootquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehad
Heb nu wel zin om foto's te maken van mijn mooiste pumps, maar mijn camera is te crappy!
Misschien dat ik het weekend de goede camera van mijn moeder kan lenen en mijn vriend kan porren om mooie foto's te maken want ik heb echt een aantal pareltjes in de kast staan!
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Lips het volgende:
Zie deze net op de site van de Wehkamp, schattig
[ afbeelding ]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?
Oh nee daar begin ik ook niet aanquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaar
Die heb ik in het grijs.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Heel veel mensen hebben diequote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Laten we dat allemaal doen! In een spoilertje je mooiste heels. Staat ook leuk in de volgende OPquote:
deze dus:quote:
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passenquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil ze ook maar uitverkocht in maat 37, grr. Bij de van haren in eindhoven, maastricht, breda, dordrecht, roosendaal, rotterdam hadden ze hem niet meer.
Die kleur rood vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deze dus:
[ afbeelding ]
en deze: hoewel beetje dik zichtbaar platform
[ afbeelding ]
jammer dat er idd niet bijstaat waar ze vandaan komen.
Ik snap wat je bedoelt, maar daar heb ik bij deze dus totaal geen last vanquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know
Maar ik heb het met meer pumps, mijn absolute favoriete paar gaan niet zomaar mee naar een dagje shoppen ofzo. Vind het altijd zo zonde als je de hal kapot loopt, en dan bedoel ik niet het hakje onderaan maar echt de hak zelf.
dat is erg lief van je!quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Danielle83 het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |