quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Gratis schoenen in Eindhoven?Waar, wanneer, hoe laat? Ik mis van alles.
Klopt ook, alleen zijn dat de linkjes tot en met deel 9, niet tot en met 12.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Jaja! Maar ff serieus ik zie toch echt linkjes staan van vorige delen of space ik echt nu
Aaah thanks ik ben dus niet gekquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt ook, alleen zijn dat de linkjes tot en met deel 9, niet tot en met 12.
Maar eigenlijk zijn die linkjes sowieso overbodig, want dit is een reeks en als je op de topictitel klikt krijg je al een lijst met alle delen.
volgende week in de bermuda. Helaas (quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Gratis schoenen in Eindhoven?Waar, wanneer, hoe laat? Ik mis van alles.
hakken want sexyquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Slecht topic is dit voor me. :/
Ik wil eigenlijk hakken, maar ik wil ook mooie laarzen van Timberlands die 200 euro kosten en nieuwe uggs die 170 euro kosten. Ik moet iets wegstrepen en ik mag eigenlijk niks kopen.
Wat moet ik nou doen
Bijna kerst, cadeautjes vragen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Slecht topic is dit voor me. :/
Ik wil eigenlijk hakken, maar ik wil ook mooie laarzen van Timberlands die 200 euro kosten en nieuwe uggs die 170 euro kosten. Ik moet iets wegstrepen en ik mag eigenlijk niks kopen.
Wat moet ik nou doen
Hebben!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef -Peach het volgende:
zondag 50% korting op Osmose laarzen bij Vente-Exclusive... deze is wel tof uit de preview[ afbeelding ]
Hahaha! Welke schoenen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gefaald,.
Van de studierekening gehaald, het geld.
Had ik eerst ook, maar als je eenmaal begint....quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb helemaal niets met hakken, ik heb ze nooit aangehad, kan er niet op lopen, maar oh wat moet ik kwijlen in dit topic![]()
![]()
Deze zijn ook van Osmose.. Hoop dat die ook erbij komen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef -Peach het volgende:
zondag 50% korting op Osmose laarzen bij Vente-Exclusive... deze is wel tof uit de preview[ afbeelding ]
Ooh wow wil ik weten hoeveel ze kosten??quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:45 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze zijn ook van Osmose.. Hoop dat die ook erbij komen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee haha ik ken het hele merk niet, heb net gegoogled toen ik die mooie zwarte laarzen hierboven zagquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ooh wow wil ik weten hoeveel ze kosten??
Ik zit te zoeken, maar op mijn tel werkt het niet echtquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb geen idee haha ik ken het hele merk niet, heb net gegoogled toen ik die mooie zwarte laarzen hierboven zag
Op brandalley wil ik niet meer komen haha beetje zelfde als vente-exclusieve maar dan veel leuker en uitgebreider.. En shippen niet naar NL..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar op mijn tel werkt het niet echt
Maar ik zag wel iets op brandalley.co.uk
Dit is een reeks, dus je kunt op het pijltje klikken om het vorige topic te bekijken, maar ik zal kijken of ik de OP nog kan editen,quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:11 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Lotje, misschien kun je linkjes naar vorige delen oko nog even toevoegen aan de OP. of anders misschien een modje?
Dan kunnen we ook nog eens lekker terug kijken naar oudere delen...
die zwarte zijn heeel mooi, eenvoudig, en mooi hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh my deze rode zijn echt perfect!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes van een blog gevist, ik zou ze echt allemaal willen hebben!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |