OH deze zijn pretty!quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ze zijn veelste grootook te groot voor met een dikke sok. (ik had ook een maat groter besteld omdat 39 niet meer beschikbaar was, maar had denk ik wel 38 kunnen nemen... balen!)
Maar ik heb al gezien waar ik ze voor wil ruilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAA hier wacht ik al zo lang opop die kleur uit de OP van die Louboutins.. JEEEEEEJJJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van de naad over de neus, maar wel benieuwd hoe de aan foto's er uitzien. Op een of andere manier lijkt het perspectief van de foto's raar. Het kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef ChicaChula het volgende:
Ze zijn veelste grootook te groot voor met een dikke sok. (ik had ook een maat groter besteld omdat 39 niet meer beschikbaar was, maar had denk ik wel 38 kunnen nemen... balen!)
Maar ik heb al gezien waar ik ze voor wil ruilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAA hier wacht ik al zo lang opop die kleur uit de OP van die Louboutins.. JEEEEEEJJJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ze ook niet zo leuk staan dus mooi dat ze niet lekker zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:08 schreef ChicaChula het volgende:
En dit waren dus degene die ik nu binnen heb (again, don't mind my PJ's)
[ afbeelding ]
En nu stop ik met spammen
De kleur die ik wil:quote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind die naad niet zo hinderlijk. Heb je een linkje van die schoenen?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De kleur die ik wil:
http://www.topshop.com/we(...)m=sultry&pageSize=20
Alle kleuren die er zijn:
http://www.topshop.com/we(...)hTerm=sultry&x=0&y=0
Ik denk dat ze in t echt nog veeeeeeel leuker zijn.. Dat had ik ook met die Swaggers van Topshop
quote:Op maandag 28 november 2011 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Noooowaarom ben ik toch weer komen kijken hier, instant wants!!
Thanks voor de tip. Ik heb al een paar mooie gezien die ik wilquote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
Is deze blog hier al bekend trouwens? http://highheelsheaven.tumblr.com/
Nee bedankt me zaterdagmiddag dat ik het vergeten wasquote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef Lips het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar de Nelly party in Eindhoven geweest?
Ze zijn echt insane vet!!quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De kleur die ik wil:
http://www.topshop.com/we(...)m=sultry&pageSize=20
Alle kleuren die er zijn:
http://www.topshop.com/we(...)hTerm=sultry&x=0&y=0
Ik denk dat ze in t echt nog veeeeeeel leuker zijn.. Dat had ik ook met die Swaggers van Topshop
Deze van het blog het ik!quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
die grijze van 1 dag geledenquote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Lief!!
![]()
Net goed hahaquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef ChicaChula het volgende:
Oh jeej JB hahaha we zitten nu allemaal te kwijlen voor dat blog! Niet goed voor onze gezondheid hahaha
Die zijn zo cute!! waar zijn ze van?quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze van het blog het ik!
[ afbeelding ]
Van de zara! Maar ze zitten niet zo lekker haha, maar ik vind ze zooo cute dat ik ze niet weg wil doen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net goed haha![]()
[..]
Die zijn zo cute!! waar zijn ze van?
Ik vind het irritante van die blog dat er soms niet staat waar ze vandaan komen.
Ik mocht vorige week van mijn vriendje mn schoen zetten en toen had ik die zara pump gezet, elke keer als ik er langs liep dacht.. ohhhh wat een mooie schoenquote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Lips het volgende:
Oh zo heb ik ook een paar van de ZaraKan er geen meter op lopen maar moest ze hebben en zal ze ook niet zomaar weg doen!
Mooi he hoe blij je kan worden van een mooie schoen die je nooit draagtquote:Op maandag 28 november 2011 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik mocht vorige week van mijn vriendje mn schoen zetten en toen had ik die zara pump gezet, elke keer als ik er langs liep dacht.. ohhhh wat een mooie schoen
En doordat je ze nooit draagt blijven ze er ook als nieuw uitzien!quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Mooi he hoe blij je kan worden van een mooie schoen die je nooit draagt
Het verhaal van mijn schoenen van ¤ 135,-quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En doordat je ze nooit draagt blijven ze er ook als nieuw uitzien!
PICS!!quote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn schoenen van ¤ 135,-
Ik moest en zou ze hebben maar durf ze helemaal niet aanNu staan ze netjes in de stofzak mooi te blijven en nieuw te ruiken
Cute, maar je durft ze dus niet aanquote:
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Lips het volgende:
Ik heb ze afgelopen jaar 2 keer aangehad, 1 keer naar m'n werk (en toen liep ik een blaar... hele dag op nieuwe schoenen is niet zo'n goed idee) en 1 keer naar m'n ouders voor een etentje.
Moet ook wel zeggen dat het deels is omdat ik al maanden een huis aan het verbouwen ben. Moet vaak vanuit m'n werk naar die bouwput en daar ga ik niet op m'n witte leren schoenen lopen natuurlijk
Die heb ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehad
Heb nu wel zin om foto's te maken van mijn mooiste pumps, maar mijn camera is te crappy!
Misschien dat ik het weekend de goede camera van mijn moeder kan lenen en mijn vriend kan porren om mooie foto's te maken want ik heb echt een aantal pareltjes in de kast staan!
I knowquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Zaten trouwens ook extra steentjes bij, heel handigquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Oe, benieuwd naar de shootquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehad
Heb nu wel zin om foto's te maken van mijn mooiste pumps, maar mijn camera is te crappy!
Misschien dat ik het weekend de goede camera van mijn moeder kan lenen en mijn vriend kan porren om mooie foto's te maken want ik heb echt een aantal pareltjes in de kast staan!
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Lips het volgende:
Zie deze net op de site van de Wehkamp, schattig
[ afbeelding ]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?
Oh nee daar begin ik ook niet aanquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaar
Die heb ik in het grijs.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Heel veel mensen hebben diequote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Laten we dat allemaal doen! In een spoilertje je mooiste heels. Staat ook leuk in de volgende OPquote:
deze dus:quote:
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passenquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil ze ook maar uitverkocht in maat 37, grr. Bij de van haren in eindhoven, maastricht, breda, dordrecht, roosendaal, rotterdam hadden ze hem niet meer.
Die kleur rood vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deze dus:
[ afbeelding ]
en deze: hoewel beetje dik zichtbaar platform
[ afbeelding ]
jammer dat er idd niet bijstaat waar ze vandaan komen.
Ik snap wat je bedoelt, maar daar heb ik bij deze dus totaal geen last vanquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know
Maar ik heb het met meer pumps, mijn absolute favoriete paar gaan niet zomaar mee naar een dagje shoppen ofzo. Vind het altijd zo zonde als je de hal kapot loopt, en dan bedoel ik niet het hakje onderaan maar echt de hak zelf.
dat is erg lief van je!quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |