I knowquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Zaten trouwens ook extra steentjes bij, heel handigquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar daar loop ik ook gewoon op. Nog geen steentje verloren; zitten goed vast.
Oe, benieuwd naar de shootquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor! Ik heb een paar schoenen met mooie steentjes op de hak, noway dat ik die zomaar aandoe! Tot nu toe alleen nog maar op feestjes thuis aangehad
Heb nu wel zin om foto's te maken van mijn mooiste pumps, maar mijn camera is te crappy!
Misschien dat ik het weekend de goede camera van mijn moeder kan lenen en mijn vriend kan porren om mooie foto's te maken want ik heb echt een aantal pareltjes in de kast staan!
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Lips het volgende:
Zie deze net op de site van de Wehkamp, schattig
[ afbeelding ]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heel lief! zijn ze ook betaalbaar?
Oh nee daar begin ik ook niet aanquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Afgeprijsd naar 100 euro... Voor mij dus momenteel absoluut niet betaalbaar
Die heb ik in het grijs.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Heel veel mensen hebben diequote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]Die wil ik, alleen nog niet beschikbaar in maat 37 en in de steden niet meer te verkrijgen.
Laten we dat allemaal doen! In een spoilertje je mooiste heels. Staat ook leuk in de volgende OPquote:
deze dus:quote:
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passenquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil ze ook maar uitverkocht in maat 37, grr. Bij de van haren in eindhoven, maastricht, breda, dordrecht, roosendaal, rotterdam hadden ze hem niet meer.
Die kleur rood vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deze dus:
[ afbeelding ]
en deze: hoewel beetje dik zichtbaar platform
[ afbeelding ]
jammer dat er idd niet bijstaat waar ze vandaan komen.
Ik snap wat je bedoelt, maar daar heb ik bij deze dus totaal geen last vanquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know
Maar ik heb het met meer pumps, mijn absolute favoriete paar gaan niet zomaar mee naar een dagje shoppen ofzo. Vind het altijd zo zonde als je de hal kapot loopt, en dan bedoel ik niet het hakje onderaan maar echt de hak zelf.
dat is erg lief van je!quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je kijken in Nijmegen en ze dan opsturen? Dan kun je ze altijd nog naar een filiaal bij jou in de buurt terugbrengen als ze niet passen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Danielle83 het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |