Oh lekker... Had vrijdag al gemaild maar pas laat op de middag dus niks meer vernomen. Morgen anders maar ff bellen, zou inderdaad wel klantvriendelijk zijn als ze wel communicerenquote:Op zondag 27 november 2011 10:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja heb ik ook eens gehad!
Toen ik het na anderhalve week beu was (want ik had al betaald) en ging emailen, kreeg ik te horen dat de schoenen ergens uit een filiaal moesten komen en de volgende dag verstuurd zouden worden.
Ik heb toen terug gemaild dat ik het niet erg vind als de schoenen wat later komen maar dat het dan wel zo klantvriendelijk is om daar even over te informeren.
Uiteraard kreeg ik daar geen antwoord meer op.
Oeh eens kijken of ik nog iets leuks zie. Zijn de verzendkosten hoog?quote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef n0a het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)s-427/nia-427856-14/
Nelly Nia's besteld. Klein dingetje erbij gegooid, want met code ACTIECODENELLY krijg je op een bestelling van 60 euro, 15 euro korting.
Gratis verzendkosten toch?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh eens kijken of ik nog iets leuks zie. Zijn de verzendkosten hoog?
Mooi en ook niet heel erg duurquote:Op zondag 27 november 2011 12:21 schreef n0a het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)s-427/nia-427856-14/
Nelly Nia's besteld. Klein dingetje erbij gegooid, want met code ACTIECODENELLY krijg je op een bestelling van 60 euro, 15 euro korting.
haha dat is juist wat ik er super mooi aan vind.quote:Op zondag 27 november 2011 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Persoonlijk vind ik de hak te breed, maar als jij ze mooi vindt en ze zijn cheap dan zou ik het zeker doen!!!
Die dingen heten stifthakken en zijn makkelijk te vervangen. Met een tang haal de de oude hak eruit, met een hamer tik je de nieuwe erin. Ben al een tijdje van plan om een voorraadje aan te schaffen, zodat ik al m'n hakken zelf kan doen voor een paar centen ipv de hakkenbar voor 8 euro per paar te sponsoren.quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef kruidkoekje het volgende:
een vraagje, hoe snel slijten die dopjes onder je hak? De mijne zijn nu al vrijver afgesleten. Zou hakkenbar stevigere hebben?
Heb de schoenen namelijk pas anderhalve week
Ja sommige leveranciers leveren een extra setje erbij in de doos.quote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg 2 paar extra 'dopjes' erbij toen ik tijdje terug laarsjes kocht bij de Sacha. Hier zit een schoenmaker 5min verderop en die doet het altijd gratis voor meHij verkoopt ze ook los voor een paar cent.
Ik heb die jaren opgespaard, en heb nu een aardig voorraadje thuis liggen, durf het alleen niet zelf te doen, bang dat ik mijn schoenen mol.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja sommige leveranciers leveren een extra setje erbij in de doos.
Voorraadje aan mij verkopen? Ik ben niet bang om schoenen te mollen als ik het zelf doequote:Op maandag 28 november 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb die jaren opgespaard, en heb nu een aardig voorraadje thuis liggen, durf het alleen niet zelf te doen, bang dat ik mijn schoenen mol.
En vaak is de rest van de hak ook kapot tegen de tijd dat ik ze wil gaan vervangen, zo irritant
Ik ook, maar ik val toch echt niet omquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef sararaats het volgende:
ik mag geen heelsomdat ik ermee zou omvallen. Hoe belachelijk.
ok, ik heb kleine en redelijk smalle voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |