binnen, i likequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
besteldtoch zwart/wit, beter te combineren
Ik baal want ze hebben ze niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
binnen, i likezitten prima (wel hoog dus moet wennen) maar las van mensen dat ze erg smal waren etc. nou niet voor mijn voetjes
Volgens mij heb ik die ongeveer.Lopen ook erg fijn.. geen last aan je voeten i.i.gquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef lwxo92 het volgende:
Vriendin en online shoppen is geheid een miljoen keer "óóóóóhh!!! Kom eens kijken!!"
Vond deze zelf ook wel geslaagd dus miss is de sint / kerstman wel goedgemutst dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh vreselijk! Vrijwillig klopvoeten hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef lwxo92 het volgende:
Vriendin en online shoppen is geheid een miljoen keer "óóóóóhh!!! Kom eens kijken!!"
Vond deze zelf ook wel geslaagd dus miss is de sint / kerstman wel goedgemutst dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies mijn punt! Dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wedges zijn mooi. Maar deze niet.. op de 1e foto wel, de 2e niet..
quote:
Details!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeeej de zwarte pumps waren weer te koop. Dus de bruine gaan vandaag meteen terug!
De zwarte waren eigenlijk iets te duur voor mijn smaak, maar ik dacht lekker boeiend!!
Details:quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
besteldtoch zwart/wit, beter te combineren
pics?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef electronique het volgende:
ooooh ik heb net heeeeul mooie pumps gekocht!
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef Meloewa het volgende:
Straks, zit nu in de trein haha
[..]
pics?
Ik ken ook genoeg mannen die het niet mooi vinden vooral bij mij op school.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik dacht dat de meeste mannen hakken wel leuk vonden bij vrouwen, spreek nu iemand van niet
Wat verwacht hij dan dat ik aandoe, bijna overal wat maar een beetje leuke laars of pump is zit een hak
Ah oke. Ja dat kan ook. Op werk draag ik laarsjes met brede hak van 3-6 cm ( t verschilt ) , sneakers alleen als ik ga hardlopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg mannen die het niet mooi vinden vooral bij mij op school.
Maar mij maakt het niet uit, ik kan beide kanten op. Heb sneakers voor stage en op school. En mijn hoge hakken voor in mijn vrije tijd en feestjes enzo.
Soms kan het gewoon niet anders, ik kan op mijn werk en stage echt niet met een hakje aankomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:41 schreef Rouzax het volgende:
Ik blijf het kinderlijk vinden op sneakers.![]()
Het hoeft ook niet altijd op pinnen van 12 cm maar een hakje maakt van een meisje een mooie vrouw.
Dat begrijp ik maar dan vind ik een nette schoen mooier staan dan sneakers, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon niet anders, ik kan op mijn werk en stage echt niet met een hakje aankomen
Fysiotherapeut en personal trainerquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar dan vind ik een nette schoen mooier staan dan sneakers, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fysiotherapeut en personal trainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |