quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel weer zin in een grote Cruijff/Ten Have show vrijdag.
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel weer zin in een grote Cruijff/Ten Have show vrijdag.
Klopt wel. Hij weet het wel altijd leuk te brengen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...
Nog meer goede ingrediënten iddquote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen is pro Cruijff en anti van Gaal, is het al vrijdag 20:30?
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik niet. Krijg je weer die hele speech van Johan D. die we inmiddels allemaal wel kunnen dromen...
En dat de NOS de scoop kreeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij gaat zeker iets zeggen over het feit dat Arno en Ten Have naast elkaar zaten
Gaf ook verkeerde indruk he.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij gaat zeker iets zeggen over het feit dat Arno en Ten Have naast elkaar zaten
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hij voegt er toch iedere keer weer iets nieuws aan toe. Zoals die kwekkende juffrouw op hoge hakjes laatst.
Het begint wat vervelend te worden idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.
Hmm dan kijk ik te weinig Derksen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs over die kwekkende juffrouw heb ik hem nu al meerdere keren gehoord. Helaas.
Derksen is niet anti Van Gaal hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen is pro Cruijff en anti van Gaal, is het al vrijdag 20:30?
Hoe is dat mogelijk danquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm dan kijk ik te weinig Derksen.
Gaat een herhaling van zetten worden denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Johan zit vrijdag weer vol emotie dus een mooi moment voor Genee om te trollen.
Dat is het al een tijdje :'_)quote:Op donderdag 17 november 2011 02:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gaat een herhaling van zetten worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |