quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Lithia het volgende:
Omdat er tegenwoordig pessimisten zijn die het standaard afkraken dat 'er toch niemand komt/het gaat toch nooit door/blablabla', waardoor de drang veel minder wordt.
Bestaat die killa nog?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
lamon is wel een keertje in zijn 1tje naar een klb meet gegaan
nope, heeft een ban, minimaal tot de kerstquote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Denk dat hij onder een kloon verder is gegaan.
2011? Die staat er toch al langer op?quote:
roflquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Ik wist niet dat hier 40+ zaten lol
Xdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Wacht, ben jij onder de 40? Dan mag je hier niet komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Ik dacht aan je snorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Marie30 het volgende:
Ik kom. Je herkent me aan het T-shirt met opschrift: teregte klacht
quote:
matige terugkomst deze, ik verwacht meer van je snorriequote:Op woensdag 16 november 2011 22:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoelang al aan het sparen voor de jouwe, pubertje?
Omdat ik geen foto heb ckrquote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch zo gehecht aan anonimiteit?
Klinkt al leukquote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Utrecht, tijdens oudejaarsavond, zo kunnen Fokkers ook een keer met vrienden (danwel internetmatties) het oudejaar uit knallen.
Jaag de vrouwen op voorhand maar weg, homo!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
matige terugkomst deze, ik verwacht meer van je snorrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jaag de vrouwen op voorhand maar weg, homo!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dude, alsof ik serieus naar een KLB-meet zou gaan, als die ooit al georganiseerd zou worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
En omdat je het een keer hebt gezegd.
Jaloers zijn op een vrouwensnorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ja dat zei ik toch.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Dude, alsof ik serieus naar een KLB-meet zou gaan, als die ooit al georganiseerd zou worden.Dit is toch één groot trollsubforum man.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een vrouwensnormoet frustrerend zijn dat de jouwe niet wil groeien.
Mijn bovenlip kan ik epileren, maar jij blijft je grafkop houden.Matig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Voor november vind ik het wel meevallen.
Dankje, ik kan hetzelfde over jou zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk zou jij de enige zijn die zo'n randdebielenmeet nog enigszins de moeite waard zou maken.
Jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
Als er een meeting komt ben ik er sowieso niet bij.
ey tuurlijk wel man beetje die kk nerdjes late zien wie er de baas isquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
oke miss kom ik ff kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
ey tuurlijk wel man beetje die kk nerdjes late zien wie er de baas is
Noem je mij nou een nerdje?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oke miss kom ik ff kijken
wanneer houden we de meeting
ja nu durf ik nietquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Chix aanwezig, iedereen komt nu!!111
Dubbelzinnige opmerking. Zijn wij al aan mekaar voorgesteld, voor we het grovere werk gaan instellen?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Chix aanwezig, iedereen komt nu!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Iedereen weet al dat jij, een 13 in een dozijn, ICT-systeembeheer bentquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
Ha niet lulle ik ken hem in het echt en hij is echt zo'n harde boy hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Iedereen weet al dat jij, een 13 in een dozijn, ICT-systeembeheer bent![]()
Je zogenaamde fictieve identiteit van "Gangster" en "Bodybuilder" vielen al in de eerste minuut door de mand, kneus.__
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Juminelle het volgende:
Vrijwillig rondlopen met een stel autisten en dan zulke foto's maken:
De leukste en ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK!
Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef Juminelle het volgende:
Vrijwillig rondlopen met een stel autisten en dan zulke foto's maken:
De leukste en ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK!
Die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zitten er in KLB alleen maar bazen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Mwah, die zijn ook op één hand te tellen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die foto'sGelukkig zitten er in KLB alleen maar bazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil zo graag over jou heen pissen een keertje hequote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, die zijn ook op één hand te tellen.
Die zag ik ook ja. Ik vond het gewoon zielig om die hier te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
lkkr pittig hou ik wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, de non-bazen misschien.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, die zijn ook op één hand te tellen.
Kinky wel dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil zo graag over jou heen pissen een keertje he
daten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
haha ik durf echt niet naar zo een meetingquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
van links naar rechts: Jahroon,PostcodeNelis,Michielos en Biogarde
Was wel tof feestje he jongens
wat een autisten
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een autisten
sukkel haal wegquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een autisten
Nee wat ik kan niet edittenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Is het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar het blijft een mooi filmpje. En die foto's
.
Bazentattoo.
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar het blijft een mooi filmpje. En die foto's
.
[ afbeelding ]
Bazentattoo.
What did you expect?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegIk heb ook al een drakenshirt gespot.
Niet de draak mee steken hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegIk heb ook al een drakenshirt gespot.
Die oranjequote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die ouwe naar haar tieten kijken dan![]()
Wie is die chick eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slangenshirt
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Dit is geen grap?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een autisten
nopequote:
Is dit een FOK! Meet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Het zijn ook de 4 users die je net zei?quote:
Onze aller treinenspotter rechtsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Jup, stond destijds ook in het meettopic.quote:
jepquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het zijn ook de 4 users die je net zei?![]()
![]()
de bazigheid van nelis jahroon en bio in twijfel trekkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
Dat wijf rechtsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Wtf gebeurt daar in hemelsnaam rechtsonderquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Tuurlijk is die foto nepquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, was een ONZ-meet geloof ik.
Heb er nog eentje met usernames erbij, wacht.
foto van 5jaar fokmeet en die is nepquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ogen
Gelukkig ga ik nooit naar een FOK! Meet
Alleen als je een 6-pack hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]Laten wij een eigen meeting maken
Is een 6-pack bier ook goed?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je een 6-pack hebt
Ja, een meeting voor leuke, normaal/goed uitziende mensen
Nee
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Is een 6-pack bier ook goed?
Kijk maar boven je.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Juminelle het volgende:
Maar die foto's zijn ook meer dan 10 jaar oud heNiet dat de gemiddelde FOK!er er nu beter uitziet maar alsnog.
nr 2,4 en 13quote:
Myraela heeft zelfkennis.quote:
Dat ze erachter pastquote:
Er staan me een paar toetsenbordhelden tussen zegquote:
Voor en door FOK!kers.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Socios heeft zijn eigen kledinglijn?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Socios ziet er zowat het 'normaalst' uit
Ik dacht dat die wel apetijtelijk was, ziet er niet echt zo uitquote:
Allure en Omdatappel zijn ook bloedjegeil man.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel apetijtelijk was, ziet er niet echt zo uit
Enige ooit lekkere waren (waren ja) breathtaking en ijsmeis (die worden ook ouder, zou niet weten hoe die er nu uitzien)
Helemaal niet manquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allure en Omdatappel zijn ook bloedjegeil man.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Er staan me een paar toetsenbordhelden tussen zeg.
Alleen Myraela is wel schenkbaar volgens mij.
Oke.quote:
Dit dus.quote:
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef luckass het volgende:
[..].
Mening gebaseerd puur op Fotoboek van Myraela.
Wat voor gifjesquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.
You have my permission.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar kan ik al een lijstje maken van mensen die zeker en onzeker komen??
Zeker niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zon top down ik-ben-dik-dus-alleen-t-gezicht-vd-perfecte-hoek fotoquote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef luckass het volgende:
[..].
Mening gebaseerd puur op Fotoboek van Myraela.
gewoon postenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.
ik komquote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik verwacht dat jullie allemaal fotomodellen zijn als jullie iedereen op die foto uitlachen?
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik verwacht dat jullie allemaal fotomodellen zijn als jullie iedereen op die foto uitlachen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.
Ik kom ook zekerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
ZEKER:
9611niels
ONZEKER:
MR.COOPeR
ZEKER NIET:
Luckass
Je hebt gelijk. Vergeef me mijn fout.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zon top down ik-ben-dik-dus-alleen-t-gezicht-vd-perfecte-hoek foto
ben wel onzeker hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
ZEKER:
9611niels
Rickokun
ONZEKER:
Mr.Cooper
ZEKER NIET:
Luckass
wat?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ook niet echt moeilijk om er slechter uit te zien
Maar om er even op terug te komen.quote:
Hey is al cool papiquote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vergeef me mijn fout.
ik kom ook kun je me dan wel verstaan haha?quote:
Ik kom over je heen na het pissenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo'n dolle boel wordt als bij die meet hierboven ben ik sowieso aanwezig.
wat een feest.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo'n dolle boel wordt als bij die meet hierboven ben ik sowieso aanwezig.
Niemand zou dat verwacht hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Socios ziet er zowat het 'normaalst' uit
Lekker elkaar nat makenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zulk mooi weer wordt t niet maar we kunnen altijd over je heen spuiten als je wilquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zulk mooi weer wordt t niet maar we kunnen altijd over je heen spuiten als je wil
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom over je heen na het pissen
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zulk mooi weer wordt t niet maar we kunnen altijd over je heen spuiten als je wil
niks mis meequote:
que?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef o.us het volgende:
ja ze kunnen me niet bannen dus streepje door naam lukt niet wel er onder ben onbanbaar ha ha ha gr
Mijn drakenshirt komt niet goed uit de verf op die foto'squote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef Aaardappel het volgende:
Ja ey wat moet ik nou geloven van die fotos enzo wat is nou nep wat is nou echt ik weet het niet :S
Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef o.us het volgende:
heb j in grunna ook mocros n niggas ik ben bang van ze ze gaan mij klappe omda ik anders ben die gare boelers :S:S:S:s
En kibbeling eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Klb-meeting, beetje bitches neuken. toffe shit.
aha :S :Squote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn drakenshirt komt niet goed uit de verf op die foto's
Muurstraatquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.
heb ze niet in bezit, ben al mensen aan het vragenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef o.us het volgende:
ja ze kunnen me niet bannen dus streepje door naam lukt niet wel er onder ben onbanbaar ha ha ha gr
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef o.us het volgende:
ik wil ook mensen nat spuiten ipv steeds mezelf gr ou.s
oke danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb ze niet in bezit, ben al mensen aan het vragen
En praten over RickoKun en hakunamatafaka topics.quote:
ik heb zelf al een voorraad speed, dus dat is geen prob.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.
sowiesoquote:
Die ook nog kk dik zijn en oud.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar alleen maar negerhoeren overigens?
Ik praat graag over mijzelfquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En praten over RickoKun en hakunamatafaka topics.
Kan wel wat blauwe meth regelen? 96% puur, vooraf betalen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
ik heb zelf al een voorraad speed, dus dat is geen prob.
kan wel fixen maar wordt wel in een connie meegegeven want popo heeft al huiszoekingen door mijn auto gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 00:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kan wel wat blauwe meth regelen? 96% puur, vooraf betalen.
connie neemt het zelf de hoerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef o.us het volgende:
[..]
kan wel fixen maar wordt wel in een connie meegegeven want popo heeft al huiszoekingen door mijn auto gedaan
ik wil wel puntje nak van je dan horquote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef RickoKun het volgende:
Kl smerig mang ik neem wel sos mee maar niet vreemd opkijke want ik neem liever sleutelpunten tussendoor dan lijne gr gr
moersleutelpunten?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef RickoKun het volgende:
Kl smerig mang ik neem wel sos mee maar niet vreemd opkijke want ik neem liever sleutelpunten tussendoor dan lijne gr gr
nooooh faka met jouw straattaal skills danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
connie neemt het zelf de hoer
Stoer? We noemen het meer elite sociaal alfa klb club.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn jullie de stoere jongens van KLB?
Yo is cool g check je later mangquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef o.us het volgende:
ey boys
ik kom in pak want ik kom dan van een vergadering komen jullie dan ook
heb cubaanse sigaren bij me en zonnebril
pies out
Je liegt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kk homos ik neem nog een nakkie yo rust rust
sorry man, bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je mond zit vol poep pak wat wc papier en veeg hem a voordat je mij adresseert vriend!
ik weet niet hoe sorry maar leuk shirt en een charmante man naast jequote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Haal weg, dat ben ik man. Werd in een pit geduwd en bier gemorst.
Is mijn opa.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
ik weet niet hoe sorry maar leuk shirt en een charmante man naast je
Foto 34 van de KLB-meeting 2011: RickoKun werd nogal zenuwachtig toen stevenmac26 zijn arm voorzichtig op zijn schouder legde.quote:
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:26 schreef Saisai het volgende:
ik heb jullie werkelijk waar niets te melden. zal ik ook komen?
ik wil inderdaad liever niet dat straks uitkomt dat ik eigenlijk een bang en onzeker muisje ben die niet voor zichzelf kan zorgen ende of opkomen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken.
En boekenplank blijkt helemaal geen nachtmens te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.
Ja, zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan wat best leuk kan zijn btw.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
En boekenplank blijkt helemaal geen nachtmens te zijn
Echt?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.
Een m-m-meisje?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:26 schreef Saisai het volgende:
ik heb jullie werkelijk waar niets te melden. zal ik ook komen?
Inderdaad. Die blauwe blouse staat me echt niet. Waarom mijn moeder me zo de deur heeft uit laten gaan is me een raadsel.quote:
och doa hub se umquote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Die blauwe blouse staat me echt niet. Waarom mijn moeder me zo de deur heeft uit laten gaan is me een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
limburgquote:Op donderdag 17 november 2011 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En uit welk modderig hol mag dat dialect komen dan?
vieze kutduiven op de damquote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
kan niks over Amsterdam zeggen want is leuke stad.
kun je mij niet iets in de schoot werpen?
idd, ratten van de luchtquote:
nee maar ben wel fietsendiefquote:Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
ben jij Steven Slotemaker? Ik ken namelijk 1 Steven in Amsterdam.
Oh die Steven, ja dan ken ik je wel denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar ben wel fietsendief
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Allure_ het volgende:
kwil ook kome hoor dat t egt lagge is XD
fiets kopen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Oh die Steven, ja dan ken ik je wel denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |