quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een vrouwensnormoet frustrerend zijn dat de jouwe niet wil groeien.
Mijn bovenlip kan ik epileren, maar jij blijft je grafkop houden.Matig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Voor november vind ik het wel meevallen.
Dankje, ik kan hetzelfde over jou zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk zou jij de enige zijn die zo'n randdebielenmeet nog enigszins de moeite waard zou maken.
Jammer.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
Als er een meeting komt ben ik er sowieso niet bij.
ey tuurlijk wel man beetje die kk nerdjes late zien wie er de baas isquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
oke miss kom ik ff kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
ey tuurlijk wel man beetje die kk nerdjes late zien wie er de baas is
Noem je mij nou een nerdje?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oke miss kom ik ff kijken
wanneer houden we de meeting
ja nu durf ik nietquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Chix aanwezig, iedereen komt nu!!111
Dubbelzinnige opmerking. Zijn wij al aan mekaar voorgesteld, voor we het grovere werk gaan instellen?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Chix aanwezig, iedereen komt nu!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Iedereen weet al dat jij, een 13 in een dozijn, ICT-systeembeheer bentquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |