quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Lithia het volgende:
Omdat er tegenwoordig pessimisten zijn die het standaard afkraken dat 'er toch niemand komt/het gaat toch nooit door/blablabla', waardoor de drang veel minder wordt.
Bestaat die killa nog?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
lamon is wel een keertje in zijn 1tje naar een klb meet gegaan
nope, heeft een ban, minimaal tot de kerstquote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Denk dat hij onder een kloon verder is gegaan.
2011? Die staat er toch al langer op?quote:
roflquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Ik wist niet dat hier 40+ zaten lol
Xdquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Wacht, ben jij onder de 40? Dan mag je hier niet komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef chickmagneet het volgende:
Ik dacht aan je snorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Marie30 het volgende:
Ik kom. Je herkent me aan het T-shirt met opschrift: teregte klacht
quote:
matige terugkomst deze, ik verwacht meer van je snorriequote:Op woensdag 16 november 2011 22:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoelang al aan het sparen voor de jouwe, pubertje?
Omdat ik geen foto heb ckrquote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch zo gehecht aan anonimiteit?
Klinkt al leukquote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Utrecht, tijdens oudejaarsavond, zo kunnen Fokkers ook een keer met vrienden (danwel internetmatties) het oudejaar uit knallen.
Jaag de vrouwen op voorhand maar weg, homo!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
matige terugkomst deze, ik verwacht meer van je snorrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jaag de vrouwen op voorhand maar weg, homo!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dude, alsof ik serieus naar een KLB-meet zou gaan, als die ooit al georganiseerd zou worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
En omdat je het een keer hebt gezegd.
Jaloers zijn op een vrouwensnorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ja dat zei ik toch.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Dude, alsof ik serieus naar een KLB-meet zou gaan, als die ooit al georganiseerd zou worden.Dit is toch één groot trollsubforum man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |