ik wil wel puntje nak van je dan horquote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef RickoKun het volgende:
Kl smerig mang ik neem wel sos mee maar niet vreemd opkijke want ik neem liever sleutelpunten tussendoor dan lijne gr gr
moersleutelpunten?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef RickoKun het volgende:
Kl smerig mang ik neem wel sos mee maar niet vreemd opkijke want ik neem liever sleutelpunten tussendoor dan lijne gr gr
nooooh faka met jouw straattaal skills danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
connie neemt het zelf de hoer
Stoer? We noemen het meer elite sociaal alfa klb club.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Zijn jullie de stoere jongens van KLB?
Yo is cool g check je later mangquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef o.us het volgende:
ey boys
ik kom in pak want ik kom dan van een vergadering komen jullie dan ook
heb cubaanse sigaren bij me en zonnebril
pies out
Je liegt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kk homos ik neem nog een nakkie yo rust rust
sorry man, bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je mond zit vol poep pak wat wc papier en veeg hem a voordat je mij adresseert vriend!
ik weet niet hoe sorry maar leuk shirt en een charmante man naast jequote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Haal weg, dat ben ik man. Werd in een pit geduwd en bier gemorst.
Is mijn opa.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
ik weet niet hoe sorry maar leuk shirt en een charmante man naast je
Foto 34 van de KLB-meeting 2011: RickoKun werd nogal zenuwachtig toen stevenmac26 zijn arm voorzichtig op zijn schouder legde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |