Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef o.us het volgende:
heb j in grunna ook mocros n niggas ik ben bang van ze ze gaan mij klappe omda ik anders ben die gare boelers :S:S:S:s
En kibbeling eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Klb-meeting, beetje bitches neuken. toffe shit.
aha :S :Squote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn drakenshirt komt niet goed uit de verf op die foto's
Muurstraatquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.
heb ze niet in bezit, ben al mensen aan het vragenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef o.us het volgende:
ja ze kunnen me niet bannen dus streepje door naam lukt niet wel er onder ben onbanbaar ha ha ha gr
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef o.us het volgende:
ik wil ook mensen nat spuiten ipv steeds mezelf gr ou.s
oke danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb ze niet in bezit, ben al mensen aan het vragen
En praten over RickoKun en hakunamatafaka topics.quote:
ik heb zelf al een voorraad speed, dus dat is geen prob.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Paar, maar vooral antillianen die je proberen speed te verkopen en dan snel op de vlucht gaan. Zonder speed te leveren.
sowiesoquote:
Die ook nog kk dik zijn en oud.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar alleen maar negerhoeren overigens?
Ik praat graag over mijzelfquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En praten over RickoKun en hakunamatafaka topics.
Kan wel wat blauwe meth regelen? 96% puur, vooraf betalen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
ik heb zelf al een voorraad speed, dus dat is geen prob.
kan wel fixen maar wordt wel in een connie meegegeven want popo heeft al huiszoekingen door mijn auto gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 00:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kan wel wat blauwe meth regelen? 96% puur, vooraf betalen.
connie neemt het zelf de hoerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef o.us het volgende:
[..]
kan wel fixen maar wordt wel in een connie meegegeven want popo heeft al huiszoekingen door mijn auto gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |