quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Is het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar het blijft een mooi filmpje. En die foto's
.
Bazentattoo.
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 23:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar het blijft een mooi filmpje. En die foto's
.
[ afbeelding ]
Bazentattoo.
What did you expect?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegIk heb ook al een drakenshirt gespot.
Niet de draak mee steken hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat die foto's wel echt zijn is al erg genoegIk heb ook al een drakenshirt gespot.
Die oranjequote:Op woensdag 16 november 2011 23:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die ouwe naar haar tieten kijken dan![]()
Wie is die chick eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slangenshirt
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Dit is geen grap?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
van links naar rechts: Jahroon,PostcodeNelis,Michielos en Biogarde
Was wel tof feestje he jongens
wat een autisten
nopequote:
Is dit een FOK! Meet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Het zijn ook de 4 users die je net zei?quote:
Onze aller treinenspotter rechtsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Jup, stond destijds ook in het meettopic.quote:
jepquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het zijn ook de 4 users die je net zei?![]()
![]()
de bazigheid van nelis jahroon en bio in twijfel trekkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
Dat wijf rechtsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Wtf gebeurt daar in hemelsnaam rechtsonderquote:Op woensdag 16 november 2011 23:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je dan dit krijgt.
Tuurlijk is die foto nepquote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, was een ONZ-meet geloof ik.
Heb er nog eentje met usernames erbij, wacht.
foto van 5jaar fokmeet en die is nepquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ogen
Gelukkig ga ik nooit naar een FOK! Meet
Alleen als je een 6-pack hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]Laten wij een eigen meeting maken
Is een 6-pack bier ook goed?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen als je een 6-pack hebt
Ja, een meeting voor leuke, normaal/goed uitziende mensen
Nee
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Is een 6-pack bier ook goed?
Kijk maar boven je.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Juminelle het volgende:
Maar die foto's zijn ook meer dan 10 jaar oud heNiet dat de gemiddelde FOK!er er nu beter uitziet maar alsnog.
nr 2,4 en 13quote:
Myraela heeft zelfkennis.quote:
Dat ze erachter pastquote:
Er staan me een paar toetsenbordhelden tussen zegquote:
Voor en door FOK!kers.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Socios heeft zijn eigen kledinglijn?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Socios ziet er zowat het 'normaalst' uit
Ik dacht dat die wel apetijtelijk was, ziet er niet echt zo uitquote:
Allure en Omdatappel zijn ook bloedjegeil man.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel apetijtelijk was, ziet er niet echt zo uit
Enige ooit lekkere waren (waren ja) breathtaking en ijsmeis (die worden ook ouder, zou niet weten hoe die er nu uitzien)
Helemaal niet manquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allure en Omdatappel zijn ook bloedjegeil man.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Er staan me een paar toetsenbordhelden tussen zeg.
Alleen Myraela is wel schenkbaar volgens mij.
Oke.quote:
Dit dus.quote:
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef luckass het volgende:
[..].
Mening gebaseerd puur op Fotoboek van Myraela.
Wat voor gifjesquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.
You have my permission.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar kan ik al een lijstje maken van mensen die zeker en onzeker komen??
Zeker niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zon top down ik-ben-dik-dus-alleen-t-gezicht-vd-perfecte-hoek fotoquote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef luckass het volgende:
[..].
Mening gebaseerd puur op Fotoboek van Myraela.
gewoon postenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zou graag even wat gifjes van Myraela posten. Ik riskeer dan echter een ban.
ik komquote:Op donderdag 17 november 2011 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik verwacht dat jullie allemaal fotomodellen zijn als jullie iedereen op die foto uitlachen?
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik verwacht dat jullie allemaal fotomodellen zijn als jullie iedereen op die foto uitlachen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo nerderig uit als die mensen, neen.
Ik kom ook zekerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
ZEKER:
9611niels
ONZEKER:
MR.COOPeR
ZEKER NIET:
Luckass
Je hebt gelijk. Vergeef me mijn fout.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zon top down ik-ben-dik-dus-alleen-t-gezicht-vd-perfecte-hoek foto
ben wel onzeker hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
ZEKER:
9611niels
Rickokun
ONZEKER:
Mr.Cooper
ZEKER NIET:
Luckass
wat?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ook niet echt moeilijk om er slechter uit te zien
Maar om er even op terug te komen.quote:
Hey is al cool papiquote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vergeef me mijn fout.
ik kom ook kun je me dan wel verstaan haha?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |