Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:26 schreef Saisai het volgende:
ik heb jullie werkelijk waar niets te melden. zal ik ook komen?
ik wil inderdaad liever niet dat straks uitkomt dat ik eigenlijk een bang en onzeker muisje ben die niet voor zichzelf kan zorgen ende of opkomen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken.
En boekenplank blijkt helemaal geen nachtmens te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.
Ja, zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan wat best leuk kan zijn btw.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
En boekenplank blijkt helemaal geen nachtmens te zijn
Echt?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Er komen er sowieso weinig omdat ze dan de rest van de tijd op Fok totaal ongeloofwaardig overkomen en dus nieuwe accounts aan zullen maken. Carlton Banks blijkt geen neger te zijn en Amenth is eigenlijk Die_Hofstadtgruppe.
Een m-m-meisje?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:26 schreef Saisai het volgende:
ik heb jullie werkelijk waar niets te melden. zal ik ook komen?
Inderdaad. Die blauwe blouse staat me echt niet. Waarom mijn moeder me zo de deur heeft uit laten gaan is me een raadsel.quote:
och doa hub se umquote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Die blauwe blouse staat me echt niet. Waarom mijn moeder me zo de deur heeft uit laten gaan is me een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
limburgquote:Op donderdag 17 november 2011 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En uit welk modderig hol mag dat dialect komen dan?
vieze kutduiven op de damquote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
kan niks over Amsterdam zeggen want is leuke stad.
kun je mij niet iets in de schoot werpen?
idd, ratten van de luchtquote:
nee maar ben wel fietsendiefquote:Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
ben jij Steven Slotemaker? Ik ken namelijk 1 Steven in Amsterdam.
Oh die Steven, ja dan ken ik je wel denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar ben wel fietsendief
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Allure_ het volgende:
kwil ook kome hoor dat t egt lagge is XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |