*kijkt*quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Bbc 2, antonio carluccio over krootjes
Trouwen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb een zwarte bes, een rode aalbes, een witte aalbes, een japanse wijnbes en een framboos.
Ow en aardbeien.
En verder veel kruiden en HEEEEEL veel munt
Hwbben?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb een zwarte bes, een rode aalbes, een witte aalbes, een japanse wijnbes en een framboos.
Ow en aardbeien.
En verder veel kruiden en HEEEEEL veel munt
Hwbben?
Ik heb wel bieslook (2 soorten) peterselie, citroenmelisse, bonenkruid, thijm, lavendel, knoflook, bladselderij, lavas (maggie)... ik vergeet vast nog dingen...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil ook een reine claude boom, een witte perzikboom, een mispel, goudereneitte en een giezewildeman
Daar is een erg leuke serie over : Big Lovequote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet ik man worden én mormoon
Voor een hondquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Moeder van 2 zusjes van het Cockerforum is overleden, dus ik ben namens het beheer een inzameling aan het doen voor een bloemstuk. Hartverwarmend hoe snel de reacties binnen lopen van mensen die mee willen doenin dit soort gevallen is internet echt wel een super medium hoor
Nee johquote:
U gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 16 november 2011 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik t goed begrijp de moeder van twee zusjes die op het forum komen?
dit jaar de zwarte bes er uit gehaald om er een aalbessen struik voor terug te plaatsen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten jullie nog rode, witte en paarse aalbessen?
Vind je dat niet jammer? Ik bedoel, cassis is ook erg lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
dit jaar de zwarte bes er uit gehaald om er een aalbessen struik voor terug te plaatsen.
met een beetje mazzel volgend jaar dus aalbessen uit eigen tuin. ook staat er nog een kruisbes struik. deze zit elk jaar vol met lekkere donkerblauwe Knoepers.
jummie! ik heb ze weer laten staan vandaag maar ben wel net na een fijne training langs de Mc gegaanquote:
Wel van bolletje he?quote:
De mckroket is wel ok, maar de mcfish zit geen smaak aan eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jummie! ik heb ze weer laten staan vandaag maar ben wel net na een fijne training langs de Mc gegaan
McKroket en een McFish zitten erin
nee. was een bewuste keuze. de zwarte bes vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer? Ik bedoel, cassis is ook erg lekker.
kan je over een uur weer eten... doe mij dan maar de bigtasty of gewoon the real deal: een dubbel/triple whopperquote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jummie! ik heb ze weer laten staan vandaag maar ben wel net na een fijne training langs de Mc gegaan
McKroket en een McFish zitten erin
Okay, ieder zijn voorkeuren, rode bes is erg dankbaar, veel bessen aan en struik en je kan er ook veel mee doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef z80 het volgende:
[..]
nee. was een bewuste keuze. de zwarte bes vind ik niet lekker.
de vis zelf zit idd geen smaak aan, dat moet de saus doenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De mckroket is wel ok, maar de mcfish zit geen smaak aan eigenlijk
Hooverphonic wil nog niet opschietenNog steeds soundchecken
quote:
nee ik raak wel gevuld van McDonalds. Big Tasty is er al een paar maanden niet meer en de Whopper is van een andere hamburgertentquote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kan je over een uur weer eten... doe mij dan maar de bigtasty of gewoon the real deal: een dubbel/triple whopper
Doe haar de groetjes! En zeg dat ik mijn Dilbert terug wil!!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom hier ex-fokker Liejannuh tegen. Lein's grote vriendin geloof ik
Mac Donaldsquote:Op woensdag 16 november 2011 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
misselijk... en dan hebben ze het hier over fastfood
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
misselijk... en dan hebben ze het hier over fastfood
Ja eens. Afgelopen weekend zelf hamburgers gebrouwen. Vele malen lekkerderquote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
Jamaar je krijgt kleffe troep Borisz, zoutloze slappe hap
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm jammer.. nu kan ik die site niet meer vinden van de reclamefoto's van fastfood naast het echte spul..
helemaal niet zo ex!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe dit niet snel, maarquote:
Ok, die zag ik niet aankomenquote:Hans Kraay jr. nieuwe trainer van Topklasser SVZW
16/11/2011 21:32
Hans Kraay jr. heeft een nieuwe klus als trainer. De voormalig coach van FC Lienden is aangesteld bij Zaterdagtopklasser SVZW uit Wierden.
Kraay begint donderdag bij zijn nieuwe werkgever. Bij SVZW, dat veertiende staat met acht punten uit dertien optredens, is de nieuwbakken trainer de opvolger van de aan de kant gezette Peter Wesselink.
De Overijsselse club werd vorig seizoen kampioen in de Hoofdklasse C en promoveerde daardoor naar de Topklasse. Kraay wacht direct een fraai affiche. Zaterdag treedt SVZW aan tegen nummer twee Rijnsburgse Boys.
Sinds zijn vertrek bij Lienden zat Kraay zonder club. Bij zijn voormalige werkgever, waar hij tussen 2004 en 2011 onder contract stond, maakte hij indruk door de club van de tweede klasse naar de Topklasse te loodsen.
De plaatselijke VVV van Wierden kan blij zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ok, die zag ik niet aankomenSVZW dus straks 2-wekelijks in Voetbal International
Die hebben hem ook gehaald denk ikquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De plaatselijke VVV van Wierden kan blij zijn
Ja ik las weer eens te snel en was met andere dingen bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast![]()
Is een tweeling en ze hebben ons op de hoogte gehouden van het ziektebed van hun moeder. Laatste stukje is ineens erg snel gegaan. Ze hebben haar gister in slaap gebracht en vanmiddag was het al gebeurd. Moeder was in de 60 meen ik.. Die 2 meiden leven altijd enorm met iedereen mee en zijn altijd super attent en lief, dus het doet me goed dat ze dat nu terug krijgen
Of het praktisch is hangt van de indeling af. Verder geen ervaring mee. Beetje hip is het nu geloof ik, een kookeiland. Het lijkt me niks voor jouw eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
We gaan binnenkort een nieuw huis kopen, en daar moet een grote keuken in komen. Zit te denken an een kookeiland, das wel mooi, maar is het ook praktisch? Iemand ervaring mee?
Hmm volgens mij is het wel een beetje vergelijkbaar met de opstelling die wij hebben. Hoge kasten aan de ene kant, aanrecht er tegenover. Het is dan wel geen eiland, maar het idee is het zelfde. Ik vind het handig zo iigquote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
We gaan binnenkort een nieuw huis kopen, en daar moet een grote keuken in komen. Zit te denken an een kookeiland, das wel mooi, maar is het ook praktisch? Iemand ervaring mee?
16 november is het nieuwe 1 aprilquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb al 6 keer op de kalender gekeken. van Gaal directeur Ajax, Kraay naar Wierden, het moet wel 1 april zijnOf we zijn in een parallel universum beland, dat kan ook natuurlijk
Die Maya's zitten er wel goed bij met 2012quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb al 6 keer op de kalender gekeken. van Gaal directeur Ajax, Kraay naar Wierden, het moet wel 1 april zijnOf we zijn in een parallel universum beland, dat kan ook natuurlijk
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is het wel een beetje vergelijkbaar met de opstelling die wij hebben. Hoge kasten aan de ene kant, aanrecht er tegenover. Het is dan wel geen eiland, maar het idee is het zelfde. Ik vind het handig zo iig
Goed punt jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.
Slidersquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat is wel zo maar dan moet je die ruimte ook wel hebben in de keuken. Dan is het wel een voordeel. Meer werkruimte is altijd goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het voordeel wat je dan volgens mij bij een echt kookeiland nog hebt is dat je werkruimte 'dieper' is. Je hebt dus niet alleen in de breedte ruimte, maar je werkblad loopt ook verder door naar voren.
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dan moet je die ruimte ook wel hebben in de keuken. Dan is het wel een voordeel. Meer werkruimte is altijd goed.
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebt
Of een fikse woonkeukenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.
Nee, open keukens zijn kut, keuken moet een eigen ruimte zijn waar je een raam open kan hebben tijdens het koken, bakken, frituren.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je er ook een open keuken voor hebben.
De ruimte waar we het over hebben is 4 bij 4 meter, mogelijkheid er 4 bij 6 van te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ging er voor het gemak even vanuit dat je alleen zo'n eiland wilt als je er genoeg ruimte voor hebt
Nu iemand van de RvC bij Nieuwsuur. Iemand oproepen op de dag van de vergadering voor een vergadering waarin je gaat beslissen wie de algemeen directeur gaat wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
Oh, dat vind ik dan niet heel groot. Dat hebben wij ook ongeveer.. Hoewel een meter dan wel veel uit kan maken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De ruimte waar we het over hebben is 4 bij 4 meter, mogelijkheid er 4 bij 6 van te maken.
De voorzitter van de RvCquote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu iemand van de RvC bij Nieuwsuur. Iemand oproepen op de dag van de vergadering voor een vergadering waarin je gaat beslissen wie de algemeen directeur gaat worden
Ben benieuwd wat de statuten hier over zeggen. en wel erg laf om zo de discussie uit de weg te gaan.
een extra badkamer beneden is wel handig. kun je met alle natte en smerige zooi terecht.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit nog even op de tekening te kijken, maar kan er ook een ruimte van 6.5 bij 4 van maken, aan de andere kant een van de badkamers weghalen. is een veel beter idee, hadden het idee daar een bijkeuken te maken, maar een grote keuken is fijner.
veel sterkte met je schoonmam en hopelijk gaat alles goed, dat ze idd over 2 weken weer naar huis magquote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Hallo
Hoe gaat het hier met iedereen?
Vandaag is schoonma opgenomen in het ZH en morgen beginnen ze met de bestralingen, als het goed is mag ze over 2 weken naar huis.
achtertuin ligt lager, daar kom je vanuit de kelder in, daar is ook een badkamer, het huis heeft er 3quote:Op woensdag 16 november 2011 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
een extra badkamer beneden is wel handig. kun je met alle natte en smerige zooi terecht.
als je in de tuin hebt lopen oosten eerst alles afspoelen in de douchebak voordat je de troep verder het huis in meeneemt.
Waar komt jullie nieuwe paleis te wonen, Piet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
achtertuin ligt lager, daar kom je vanuit de kelder in, daar is ook een badkamer, het huis heeft er 3
Heftig om dat niet poliklinisch te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag is schoonma opgenomen in het ZH en morgen beginnen ze met de bestralingen, als het goed is mag ze over 2 weken naar huis.
Duitsland, buurt van Bocholtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar komt jullie nieuwe paleis te wonen, Piet?
Auw, zo goed zie ik er niet meer uit, heb wat pondjes er bij gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Wel piccies doen he Pietje
[ afbeelding ]
ik wil zn pony knippenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Wel piccies doen he Pietje
[ afbeelding ]
jij gaat gelijk wel heel extreem tekeerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil zn broodjes uit zijn buik halen en weer lekker zacht maken
Veel duizelige kikkervisjes denk ik...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
Ik wil niet weten wat er in dat kommetje zit.
That's mequote:Op donderdag 17 november 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
jij gaat gelijk wel heel extreem tekeer
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel duizelige kikkervisjes denk ik...
3 maanden opgespaard?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Veel duizelige kikkervisjes denk ik...
Dan hoef je het niet meer op te kloppenquote:
*woef*quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is
gelukkig nog een lekker weekendje ertussenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is
oja ik was in de war omdat ik donderdag zie staan bij de datum van vandaag maar das logisch natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden![]()
Grote vriendin zou ik niet zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Bah! Slecht ideequote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dan hoef je het niet meer op te kloppenAlleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie
Oh VvE perikelenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote vriendin zou ik niet zeggenIk heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
Oepsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh VvE perikelenDe voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten
Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud
Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand
Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor
Ja. De meeste buren zijn blij dat ze weg zijnquote:
Ja jeetje, balen zeg B! Wat vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekkerwel kut met vriezer en zo
Oeps. Denk overigens dat die vriezer het wel ff uithoudt alsie dicht blijft. Wel gezellig en romantisch zo met kaarslichtquote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekkerwel kut met vriezer en zo
wel goed op dit tijdstip want tis toch bedtijd maar ik hoop dat de producten in de vriezer het redden ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.quote:
Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?quote:Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.
gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
Hier voornamelijk vroege morgen, hahaquote:
Rustig is wel lekker ja!quote:Op donderdag 17 november 2011 06:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier voornamelijk vroege morgen, haha
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker![]()
Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier!
valt wel mee, word er steeds beter in. Vroegah (half jaar geleden) ging het zo. Ik vroeg wat, gebeurde het niet, escaleerde het richting projectleidster en dan ging het de boom in, waardoor dan de afdeling op zijn flikker kreeg. Dat hoeft niet inmiddels niet meer. nu is het een half uurtje ouwehoeren, slijmen en het is alsnog geregeldquote:Op donderdag 17 november 2011 06:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
Hihi, een muhdernuh lichtwekker!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
Het licht springt net weer aan
Slecht geslapen natuurlijkVerwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok
Werk ze!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Tijd om weer wat werk te gaan verzetten!
Zo, alles werkt weer en het begint weer wat op te warmen hier.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:05 schreef Bluezz het volgende:
Verwarming wil niet aanDoet het
g is bezig om alle klokken weer te resetten en gelijk zetten, ik ga naar mn werk
Ik wil niet flauw doen, maar ik heb dit jaar al een paar keer in een trein met de airco op vol gezeten met mijn jas aan en sjaal om. Was je blij dat je de kou in kon stappen want dat voelde warmerquote:Op donderdag 17 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja en heel koud hier in huis
Je komt er dan pas achter hoeveel er op stroom werkt.... broodje is ook half ontdooit
Nou zo maar op naar de warme trein
Ik wil ook terug naar bed. Maar ik wil liever 2 uur minder pijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw doen, maar ik heb dit jaar al een paar keer in een trein met de airco op vol gezeten met mijn jas aan en sjaal om. Was je blij dat je de kou in kon stappen want dat voelde warmer
Maar fijn dat de electriciteit terug is in huis
En ik wil met golfer meeNou jam niet per se golfer, maar ik wil ook terug naar bed
Gezellig, een bed vol CUL-lers!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan godzijdank geen pijn, dus heb een stuk minder te klagen dan jijMaar een warm bedje zou wel fijn zijn ja
En vooruitgang is goed!
Werk ze!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:40 schreef freecell het volgende:
Zo, ik ga even dag zeggen tegen de chat en tegen de dag aan
Wassen enzo
Doe ze de groeten. ik krijg vandaag een paar directeuren daarvan op bezoek.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Om 12u bij KMPG in Amstelveen aanwezig zijn
heel goedquote:Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me af en toe veel te eerlijkEr stond een prachtige nieuwe gazellefiets bij het station....niet op slot. Heb hem op slot gezet en sleuteltje in minitasje aan de fiets gedaan. Nu maar hopen dat de eigenaresse daar in kijkt. Was echt een erg mooie fiets
Ik reageer nooit zo goed op koffie, eerst maar ff douchen en ontbijten. Daarna een uurtje werken, en dan vandaag ff wat scriptie tweaken.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet wonderen (en laat je stuiteren)
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.
gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
Da's balenquote:Op donderdag 17 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja en heel koud hier in huis
Je komt er dan pas achter hoeveel er op stroom werkt.... broodje is ook half ontdooit
Ai!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder
Til ik mijn kind op, onder één oksel en aan één arm.
Plop![]()
Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.
En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest
Zucht.
Arme kinders met zo'n lompe mama.
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder
Til ik mijn kind op, onder één oksel en aan één arm.
Plop![]()
Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.
En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest
Zucht.
Arme kinders met zo'n lompe mama.
En moet je kijken hoe jij geëindigd bentquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
Auw.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ai!
Weer terug, zonder prikken want ik vind het te doen. Buiten niet en niet als ik bed kom, maar daar helpen die prikken toch niet tegen. Dat zijn spieren, dus zo de fysio bellen. Nu eerst warme chocolademelk!![]()
Oh ja, en 13-12 terugkomen.
Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef freecell het volgende:
[..]
En moet je kijken hoe jij geëindigd bent
Ach, je hebt tenminste haarquote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...
Hmm, volgens mij voegt het niks meer toe en het deed erg zeer.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Auw.
Volgens mij was ik in jouw plaats wel voor de prikken gegaan
Nog een beetje beduusd dat iedereen met je meewerktequote:
Daarom werd je natuurlijk een 'poot'quote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
Oh ohquote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
Budget 2012 goedgekeurd, er komen wat leuke trips aan
Utreg de gekstequote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?
Oh, oké.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.quote:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieprocesquote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.
vrijdag en ze zeiden maandag of dinsdag antwoord te geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
Je mag van een net bedrijf verwachten dat ze binnen enkele dagen na een gesprek je een voortgangsindicatie geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
straks ff biertje doen ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
driedubbele whiskey ajbquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
straks ff biertje doen ofzo?
Zo erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
driedubbele whiskey ajb
*troosthug*quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had hoop. net mam gebeld, stond bijna te janken hierweet niet of ik er om kwart over 6 nog ben fd.
Balenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
Da's ook jammer!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar
Jammer, Isa.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar
Balen, Isaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja ga zo koken, slapen is niet handig.. gevaar dat ik niet meer wakker wordt + dat ik er juist alleen maar moeier van ben daarna..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Snel wat eten een een klein powernapje? *
Ow wat lekker op maandag vrijquote:Op donderdag 17 november 2011 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Weekend(bijna
) Morgen nog ff besprekinkje met een leverancier en dan heerlijk tot dinsdag vrij
Ja het is echt een 'draai' die meteen goed moet zijn, en bij hm al helemaal! Goed nieuws dusquote:Op donderdag 17 november 2011 18:20 schreef freecell het volgende:
Wat is dat toch met die mislukkende sollicitaties
knuffel voor jullie!
Hier vanmiddag toen F-je wakker werd was het brulbrulbrulKRIJS. En niks doen met zijn armpje.
Dus de ha had gezegd: als hij ook weer zo wakker wordt even de vervanger bellen.
Dus ik vervanger bellen, ik daarheen.
Vervanger: ja, dat zit nog net goed. *duwtrekPLOP* ahPLOP ow
Ga maar naar UMCG, het is een heel hypermobiel gewricht (FUCKERDEFUCK! Slechtste nieuws van vandaag) en ik krijg hem er niet goed in.
Half uurtje later in UMCG de arts: ah, ik zie het al, *trekbuigPLOP* *BRUUUUL* verbaasde stilte. En meteen helemaal overSpelen, lachen.... Klaar!
Ja, maar de eerste ha zei dat hij er niet meer uit wasquote:Op donderdag 17 november 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is echt een 'draai' die meteen goed moet zijn, en bij hm al helemaal! Goed nieuws dus
Da's echt wel balen! Zal ik bij jullie komen wonen? Oh wacht!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste ha zei dat hij er niet meer uit was
En die in het UMCG doet dat natuurlijk ook veel vaker dan een huisarts
Maar ik baaaaaaaaal van dat hypermobiele. Er kon toch wel 1 in ons huis een beetje een normaal lijf hebben?
Och, je valt niet uit de toonquote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's echt wel balen! Zal ik bij jullie komen wonen? Oh wacht!
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:
Zo, 75 mensen in de 1 e lijn een mail gestuurd met de reden van stoppen en
een dankje voor samenwerken (?). Beleefd blijven hé...
Ja leukquote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef AnneX het volgende:
Delen http://www.nrc.nl/komrij/2011/10/25/testament/
Grappig niet dan?
Wat een gezeur om dat ene woordje in de commentsquote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat is helemaal prima!
Delen http://www.nrc.nl/komrij/2011/10/25/testament/
Grappig niet dan?
was zeker gezellie! Had trouwens wel mazzel met de tram, kon gelijk instappenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmorgen belde een uzb over een functie, die bel ik morgen terug. nu op terugweg, 2 truien gekocht en oorbellen. daarna met FD gegeten en een punt cheesecake gedeeldtoevallig dat ik em zag en was gezellig
beterquote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was zeker gezellie! Had trouwens wel mazzel met de tram, kon gelijk instappen
doet ik morgen wel ffquote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beterik ben weer thuis. maar even een wasje draaien, ga toch voorlopig nog niet slapen
ik voorspel het volgende:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Leuke dag vandaag. Nu in de trein naar 023.
Zal verslagje over het eten straks on het topic zetten.
Wat leuk en gezellig Liep je hem zomaar tegen het lijf?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmorgen belde een uzb over een functie, die bel ik morgen terug. nu op terugweg, 2 truien gekocht en oorbellen. daarna met FD gegeten en een punt cheesecake gedeeldtoevallig dat ik em zag en was gezellig
Je leest altijd alle recensies van Borisz? Of is dit meer een projectie van jouw eigen beperkte kritieken?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik voorspel het volgende:
spannende ingrediënten in iets wat er niet bijster bijzonder overkwam als je het proefde, maar wel een erg leuke sfeer...
dat was mijn mening over toen ik er had gegeten
Oh, die had ik ook al een keer.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom heb ik ineens een zeer irritante en enorme Samsung reclame onder in beeld??
lees eens het laatste regeltje.... daar staat het antwoord alquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je leest altijd alle recensies van Borisz? Of is dit meer een projectie van jouw eigen beperkte kritieken?
1X wegklikken does it? (bij mij wel althans)quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom heb ik ineens een zeer irritante en enorme Samsung reclame onder in beeld??
Nou hij was er nu al voor de 2e keerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1X wegklikken does it? (bij mij wel althans)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Goed bezig B!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Zal het wezenquote:
Proest...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd om een bel-functie in Fok te bouwen.
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat leuk en gezellig Liep je hem zomaar tegen het lijf?
wat houdt straks in volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Leuke dag vandaag. Nu in de trein naar 023.
Zal verslagje over het eten straks on het topic zetten.
Stairway?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.
Met het klimmen der jaren gaat dat vast ook steeds beter, joh!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
Zal het wezen. Nou ja wel mede denk ik
![]()
Jaartje ouder, meer ervaring in dit soort omgevingen. Het is wel 1 van mijn zwakkere kanten de comminukaasie
Zangeres zonder naam speelde? "gitaarmuziek......"quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.
Nuquote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat houdt straks in volgens jou?
Een favo plaats bij fokkers in het verleden voor meetings. Na een tijdje ergquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Teveel herrie daar ja en het eten vond ik ook altijd maar soso.
Commercieel, lawaaiig en matig. Maar leuke inkomstenbron voor Henk Westbroek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Een favo plaats bij fokkers in het verleden voor meetings. Na een tijdje erg
heel veel succes morgen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Teveel herrie daar ja en het eten vond ik ook altijd maar soso.
Het is lastig uit te leggen hoe het smaakt, maar iedere Indonesische specialiteitenzaak heeft het, dus koop en proef het een keer. Robin heeft er ook wat over geschreven:quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ehh wat is t? granen in marinade?
ok en hoe maak je dat dan klaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen hoe het smaakt, maar iedere Indonesische specialiteitenzaak heeft het, dus koop en proef het een keer. Robin heeft er ook wat over geschreven:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/
De tempeh kun je gelukkig gewoon kopen, de rest bak je gewoon in de pan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok en hoe maak je dat dan klaar?
Succesquote:Op vrijdag 18 november 2011 07:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat vervelend van F., FFT !
En tnx its DDay
Vanochtend eerst allerlei controles en steekproeven uitoefenen m.b.t. de conversie en dan gaat de stekker om 12 in het systeemInmiddels ben ik dan gehuld in een blauw tshirt of hesje (geen ideen wat nog
) en loop met zo'n 35 anderen rond op de poli's om hulp te bieden.
Fijne dag iedereen
en bedrijven maar mopperen dat je sportief moet zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Nu op de fiets bij mijn zakelijke afspraak. Hebben ze alleen geen fietsenhok
Leuk!quote:
Oh leuk! Ik hou wel van maffe games haha. Heel veel plezier samen vandaagquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Thanks! Ik heb vandaag lekker vrij genomen, de duutser en ik gaan zo lekker naar stockholm. Museumpje, wat winkelen...Zostraks lekker rustig ontbeten....En ik heb een vet cool cadeau gekregen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |