Oh ohquote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
Budget 2012 goedgekeurd, er komen wat leuke trips aan
Utreg de gekstequote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?
Oh, oké.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.quote:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieprocesquote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.
vrijdag en ze zeiden maandag of dinsdag antwoord te geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
Je mag van een net bedrijf verwachten dat ze binnen enkele dagen na een gesprek je een voortgangsindicatie geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
straks ff biertje doen ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
driedubbele whiskey ajbquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
straks ff biertje doen ofzo?
Zo erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
driedubbele whiskey ajb
*troosthug*quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had hoop. net mam gebeld, stond bijna te janken hierweet niet of ik er om kwart over 6 nog ben fd.
Balenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |