abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104461436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

3 maanden opgespaard? :')
hee tis R. niet! die had veel (meer) haar :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 17 november 2011 @ 00:14:25 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104461470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

3 maanden opgespaard? :')
Dan hoef je het niet meer op te kloppen :D Alleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie :9
Confidence through competence
pi_104461509
Kom g ik wil nog een stukkie homeland zien.
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is :+
  donderdag 17 november 2011 @ 00:16:13 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104461542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Morgen de laatste normale dag @ the office. Voor dat alles voorgoed anders is :+
*woef*
Ik kom er al aan hoor. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104461553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
gelukkig nog een lekker weekendje ertussen :)
pi_104461571
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104461574
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden *O*
pi_104461677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vrijdag is DDay!
Moet om kwart voor 8 aantreden *O*

oja ik was in de war omdat ik donderdag zie staan bij de datum van vandaag maar das logisch natuurlijk :') vrijdag is een aparte dag om met iets nieuws te beginnen btw.

ik val hoogstwaarschijnlijk erg laat in slaap (want ging er vandaag om 13.30u uit) maar ben van plan mijn wekker te zetten en morgen naar Utrecht te reizen om meer winterkleding te kopen. met 2 vesten, 1 trui en 3 spijkerbroeken red ik het niet... /zwerver
pi_104462142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom hier ex-fokker Liejannuh tegen. Lein's grote vriendin geloof ik :P
Grote vriendin zou ik niet zeggen ;) Ik heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
pi_104462198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dan hoef je het niet meer op te kloppen :D Alleen de gasbrander eroverheen en het kan over Lein d'r Lemon Pie :9
Bah! Slecht idee :r
pi_104462285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Tof concert. Nu nog ff VvE bestuurderspelen. Bewoner met lekkage.
Oh VvE perikelen _O- De voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten :? Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud :? Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand _O- Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor :')
pi_104462877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Grote vriendin zou ik niet zeggen ;) Ik heb geen ruzie met Liejannuh hoor, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat ik haar niet dagelijks (of nooit) spreek.
;) :P Ik heb haar verder niet gesproken ook behalve dan de casual "hoi" :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104462898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh VvE perikelen _O- De voorzitter van onze nieuwe VvE vroeg laatst of ze even met een aannemer op het balkon mocht. Ons balkon is als enige in het portiek niet gerenoveerd. Nu blijkt dus dat dat komt omdat de vorige bewoners geen bouwlui op het balkon wilden laten :? Ook hadden ze geklaagd over een rioollucht in huis en een soort van geëist dat de VvE de standpijp (wéér) zou laten vervangen. Pijp is nog geen 15 jaar oud :? Die rioollucht hadden wij ook waargenomen, de WC sloot niet goed op het riool aan, en nu we de pot opnieuw erop gezet hebben is er niets meer aan de hand _O- Stelletje malloten, geen bouwlui voor het balkon maar wel een standpijp vervangen? Dat geeft véél meer teringzooi hoor :')
Oeps :D leipe vorige bewoners :o
pi_104462930
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekker :) wel kut met vriezer en zo
pi_104463021
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Oeps :D leipe vorige bewoners :o
Ja. De meeste buren zijn blij dat ze weg zijn _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
even vanaf mobiel we hebben stroomstoring in ons blok met behulp van politie die ons doorverbond met leander hoorden we dat nog een paar uur duurt. bij kaarslicht zitten we nu. ik ga naar bed nu met telefoon en wekker :) wel kut met vriezer en zo
Ja jeetje, balen zeg B! Wat vervelend.
pi_104463144
quote:
Oeps. Denk overigens dat die vriezer het wel ff uithoudt alsie dicht blijft. Wel gezellig en romantisch zo met kaarslicht O+
pi_104463399
quote:
wel goed op dit tijdstip want tis toch bedtijd maar ik hoop dat de producten in de vriezer het redden ja!
ik heb net gedanst maar ben klaarwakker. lig nu en wacht gewoon af tot ik een keer in slaap val :)

:W
pi_104464143
Goeiemorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 05:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.

gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
pi_104464251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.

Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 05:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen.
Hier voornamelijk vroege morgen, haha :D
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker :{

Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier! :+
pi_104464258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier voornamelijk vroege morgen, haha :D
Ik word toch niet blij van voor 6:30 m'n bed uit.
Dreumes vindt slapen niet meer cool. Gisteren geen middagslaapje en nu zo vroeg wakker :{

Voordeel: ik ben nu alleen met de jongste beneden, de rest slaapt nog. Rustig hier! :+
Rustig is wel lekker ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464262
Het licht springt net weer aan :o
Slecht geslapen natuurlijk }:| Verwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok :P
pi_104464269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Klinkt vermoeiend. Is dat niet iets hollands?
valt wel mee, word er steeds beter in. Vroegah (half jaar geleden) ging het zo. Ik vroeg wat, gebeurde het niet, escaleerde het richting projectleidster en dan ging het de boom in, waardoor dan de afdeling op zijn flikker kreeg. Dat hoeft niet inmiddels niet meer. nu is het een half uurtje ouwehoeren, slijmen en het is alsnog geregeld

hmmmz een reclame spotje voor een programma genaamd the sunny side of sex.... heel fijn als ik aan het ontbijten ben.
pi_104464270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:00 schreef Bluezz het volgende:
Het licht springt net weer aan :o
Slecht geslapen natuurlijk }:| Verwarming intussen uit dus met moeite weer aan.... je hebt geluk als je vroeg sliep en laat op moest hier in het blok :P
Hihi, een muhdernuh lichtwekker! :+
Lastig zeg!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464274
Ja en heel koud hier in huis :{
Je komt er dan pas achter hoeveel er op stroom werkt.... broodje is ook half ontdooit :{

Nou zo maar op naar de warme trein :)
pi_104464278
:D
Dat is dan weer lekker aan de trein!
Hier was het vanmorgen ook 14 graden toen ik binnenkwam.
pi_104464281
Verwarming wil niet aan :{ Doet het *O*
g is bezig om alle klokken weer te resetten en gelijk zetten, ik ga naar mn werk :W
pi_104464284
Lekker vroeg zo'n kleintje FC :')
pi_104464310
Tijd om weer wat werk te gaan verzetten!

pi_104464312
Werkze!
't valt mee hoor Bluezz, normaal is het na 7-en, maar deze week is het puinhoop. Gisteren was het 4:30 :') Dus toen lag hij verplicht tot 7 nog in ons bed, haha :D NIet dat je dan slaapt, maar toch.
pi_104464317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Tijd om weer wat werk te gaan verzetten!

Werk ze!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464332
groene thee, warm worden O+
  donderdag 17 november 2011 @ 07:20:07 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104464334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:05 schreef Bluezz het volgende:
Verwarming wil niet aan :{ Doet het *O*
g is bezig om alle klokken weer te resetten en gelijk zetten, ik ga naar mn werk :W
Zo, alles werkt weer en het begint weer wat op te warmen hier.
Ik ga na een slapeloze nacht nog eventjes terug in bed liggen. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104464359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:
Je komt er dan pas achter hoeveel er op stroom werkt.... broodje is ook half ontdooit :{

Nou zo maar op naar de warme trein :)
Ik wil niet flauw doen, maar ik heb dit jaar al een paar keer in een trein met de airco op vol gezeten met mijn jas aan en sjaal om. Was je blij dat je de kou in kon stappen want dat voelde warmer :D

Maar fijn dat de electriciteit terug is in huis O+

En ik wil met golfer mee -O- Nou jam niet per se golfer, maar ik wil ook terug naar bed *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104464376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil niet flauw doen, maar ik heb dit jaar al een paar keer in een trein met de airco op vol gezeten met mijn jas aan en sjaal om. Was je blij dat je de kou in kon stappen want dat voelde warmer :D

Maar fijn dat de electriciteit terug is in huis O+

En ik wil met golfer mee -O- Nou jam niet per se golfer, maar ik wil ook terug naar bed *)
Ik wil ook terug naar bed. Maar ik wil liever 2 uur minder pijn. :+ *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464383
Oh en het gaat vooruit! Vorige week was er een stuk buik gevoelloos, dat is over! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464386
Ik heb dan godzijdank geen pijn, dus heb een stuk minder te klagen dan jij :* Maar een warm bedje zou wel fijn zijn ja :@ En vooruitgang is goed! ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104464395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan godzijdank geen pijn, dus heb een stuk minder te klagen dan jij :* Maar een warm bedje zou wel fijn zijn ja :@ En vooruitgang is goed! ^O^
Gezellig, een bed vol CUL-lers! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464408
Mag ik er ook bij? ;)
pi_104464448
Zo, ik ga even dag zeggen tegen de chat en tegen de dag aan :)

Wassen enzo ;)
pi_104464525
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:40 schreef freecell het volgende:
Zo, ik ga even dag zeggen tegen de chat en tegen de dag aan :)

Wassen enzo ;)
Werk ze!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104464659
Zo op het werkie *O*
  donderdag 17 november 2011 @ 08:14:08 #144
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104464684
Goedemorgen
pi_104464773
Tot later! :W
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 november 2011 @ 08:35:49 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104464873
Mogge :W

Om 12u bij KMPG in Amstelveen aanwezig zijn :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104464932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:35 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Om 12u bij KMPG in Amstelveen aanwezig zijn :)
Doe ze de groeten. ik krijg vandaag een paar directeuren daarvan op bezoek. :)
pi_104464978
Ik voel me af en toe veel te eerlijk :@ Er stond een prachtige nieuwe gazellefiets bij het station....niet op slot. Heb hem op slot gezet en sleuteltje in minitasje aan de fiets gedaan. Nu maar hopen dat de eigenaresse daar in kijkt. Was echt een erg mooie fiets :o
pi_104464994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me af en toe veel te eerlijk :@ Er stond een prachtige nieuwe gazellefiets bij het station....niet op slot. Heb hem op slot gezet en sleuteltje in minitasje aan de fiets gedaan. Nu maar hopen dat de eigenaresse daar in kijkt. Was echt een erg mooie fiets :o
heel goed O+

Ben denk ik volgende maand weer eens in het noorden. ;)
pi_104465005
Dan is die fiets vast al weg :P
pi_104465045
-O-
pi_104465072
zow en weer op kantoor met een bak automaten drek dat voor koffie moet doorgaan...

eerst maar eens vergaderen :D
  donderdag 17 november 2011 @ 08:52:00 #153
55709 Stereotomy
pi_104465080
Eerst wakker worre :O
pi_104465111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:52 schreef Stereotomy het volgende:
Eerst wakker worre :O
c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ doet wonderen (en laat je stuiteren)
  donderdag 17 november 2011 @ 09:02:13 #155
55709 Stereotomy
pi_104465264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ doet wonderen (en laat je stuiteren)
Ik reageer nooit zo goed op koffie, eerst maar ff douchen en ontbijten. Daarna een uurtje werken, en dan vandaag ff wat scriptie tweaken. :)
pi_104465808
Mogguh :O Koffie :9
pi_104465839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar :Y)
pi_104465898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:

Da's balen -O- Het duurde toch net iets te lang -O-
pi_104466906
/failmoeder

Til ik mijn kind op, onder één oksel en aan één arm.
Plop |:(
Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.

En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest :+

Zucht.
Arme kinders met zo'n lompe mama.
pi_104467205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder

Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.

En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest :+

Zucht.
Ai!

Weer terug, zonder prikken want ik vind het te doen. Buiten niet en niet als ik bed kom, maar daar helpen die prikken toch niet tegen. Dat zijn spieren, dus zo de fysio bellen. Nu eerst warme chocolademelk! :9
Oh ja, en 13-12 terugkomen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 17 november 2011 @ 10:28:40 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104467331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder

Zucht.
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
:{w
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104467432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
En moet je kijken hoe jij geëindigd bent :'(
pi_104467456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ai!

Weer terug, zonder prikken want ik vind het te doen. Buiten niet en niet als ik bed kom, maar daar helpen die prikken toch niet tegen. Dat zijn spieren, dus zo de fysio bellen. Nu eerst warme chocolademelk! :9
Oh ja, en 13-12 terugkomen.
Auw.
Volgens mij was ik in jouw plaats wel voor de prikken gegaan :X
  donderdag 17 november 2011 @ 10:34:08 #164
45206 Pietverdriet
pi_104467486
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef freecell het volgende:

[..]

En moet je kijken hoe jij geëindigd bent :'(
Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...
pi_104467540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...
Ach, je hebt tenminste haar ;)
pi_104467555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Auw.
Volgens mij was ik in jouw plaats wel voor de prikken gegaan :X
Hmm, volgens mij voegt het niks meer toe en het deed erg zeer. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 17 november 2011 @ 10:37:43 #167
45206 Pietverdriet
pi_104467585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ach, je hebt tenminste haar ;)
Combover
:+
pi_104467718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Combover
:+
NOOOOOOOOOO
  donderdag 17 november 2011 @ 10:45:08 #169
45206 Pietverdriet
pi_104467786
Nee, ik ben een jokkebrok
pi_104468281
Zo overleg 2 ook weer gehad.... wat was iedereen meewerkend.... begint gewoon eng te worden
pi_104470047
een uur lang niks... }:|
pi_104470910
[
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
een uur lang niks... }:|
Nog een beetje beduusd dat iedereen met je meewerkte :o

En ai, FC! Was wel te verwachten hè, maar minder lomp zijn een volgende keer O-)
pi_104470945
Budget 2012 goedgekeurd, er komen wat leuke trips aan :D
  donderdag 17 november 2011 @ 12:39:49 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104470979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:

Daarom werd je natuurlijk een 'poot' :P
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 november 2011 @ 12:40:44 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104471011
Heerlijk alles bij elkaar toch nog 3 uur geslapen vanmorgen in een warm bedje.
Was natuurlijk wel stukken gezelliger geweest met Isa erbij. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_104471282
ik zou wel 3 uur extra kunnen slapen eigenlijk
pi_104472048
jemig FC dat is schrikken :o
pi_104472197
nog niks gehoord :r ik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
pi_104472231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
Budget 2012 goedgekeurd, er komen wat leuke trips aan :D
Oh oh :P Ik heb net het budget 2012 ingediend voor de eerste review-ronde :Y
pi_104472300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoord :r ik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
Utreg de gekste :P
  donderdag 17 november 2011 @ 13:18:51 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104472432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104473186
quote:
3s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..
  donderdag 17 november 2011 @ 13:52:27 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104473704
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:

beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..
Oh, oké.
En snoep?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104474046
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, oké.
En snoep?
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.
pi_104474094
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces ;)
pi_104474194
ben btw meer bezorgd om F. sinds maandag laat hij geen teken van leven meer zien. zijn ex-vrouw en zijn vriendin hebben hem op fb gevraagd te bellen en vragen nu of iemand contact met hem heeft gehad. dit is zorgelijk want normaal is hij regelmatig op fb of belt met zijn vriendin of kinderen. en dat hij in Peru zit baart me al helemaal zorgen, ook al heb ik geen relatie met em :{ tis toch iemand om wie ik geef en telefonisch kan ik em niet bereiken, ook niet op zijn Peruaanse nr...
pi_104474213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces ;)
vrijdag en ze zeiden maandag of dinsdag antwoord te geven.
  donderdag 17 november 2011 @ 14:08:13 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104474243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:

Je mag van een net bedrijf verwachten dat ze binnen enkele dagen na een gesprek je een voortgangsindicatie geven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104475428
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
pi_104475615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
straks ff biertje doen ofzo?
pi_104475641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

straks ff biertje doen ofzo?
driedubbele whiskey ajb -O-
pi_104475758
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

driedubbele whiskey ajb -O-
Zo erg?
pi_104475834
ik had hoop. net mam gebeld, stond bijna te janken hier :') weet niet of ik er om kwart over 6 nog ben fd.
pi_104475912
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had hoop. net mam gebeld, stond bijna te janken hier :') weet niet of ik er om kwart over 6 nog ben fd.
*troosthug*
pi_104475927
* Isabeau geeft FFT ook een enorme knuffel!
pi_104476508
Jammer voor FFT.
Doorgaan dus met speuren en reageren. Succes.

Zo, 75 mensen in de 1 e lijn een mail gestuurd met de reden van stoppen en
een dankje voor samenwerken (?). Beleefd blijven hé...

Rundvlees uit de koelkast gehaald en dadelijk op z'n marokaans klaarmaken met couscous ook. Recept van Donna Hay , boek staat al jaaaaren in de kast nb.
De buurvrouw ging een blik bruine bonen halen.
En jullie?
  donderdag 17 november 2011 @ 15:20:30 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104476614
Dikke knuffel voor FFT. :*
Komen wel weer nieuwe kansen aan, hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104476884
Jammer FFT, hele dikke :* !
Goeiemiddag trouwens, hele tijd geslapen met een drinkpauze. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104478223
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Balen -O- Maar wat G. zegt... er komen nieuwe kansen :Y
pi_104478803
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')