Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 06:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmmpffff goede morgen. Vandaag word weer een dagje bedrijfs politiek schat ik in, mag weer allemaal geregeld krijgen en rechttrekken. Als nou mensen eens gewoon zouden doen wat ik zeg ipv per definitie hakken in het zand, half uur leuteren en dan toch overstag gaan.
gelukkig de laatste keer deze week de wekker gehad!
Da's balenquote:Op donderdag 17 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja en heel koud hier in huis
Je komt er dan pas achter hoeveel er op stroom werkt.... broodje is ook half ontdooit
Ai!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder
Til ik mijn kind op, onder één oksel en aan één arm.
Plop![]()
Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.
En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest
Zucht.
Arme kinders met zo'n lompe mama.
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef freecell het volgende:
/failmoeder
Til ik mijn kind op, onder één oksel en aan één arm.
Plop![]()
Elleboogje eruit. Gelukkig ook meteen zelf er weer in. Ik naar de dokter. Ja, hij zit weer goed.
En de assistente heel droog: Nu pas? Jullie zijn allebei hypermobiel en je oudste is al 3 geweest
Zucht.
Arme kinders met zo'n lompe mama.
En moet je kijken hoe jij geëindigd bentquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
Auw.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ai!
Weer terug, zonder prikken want ik vind het te doen. Buiten niet en niet als ik bed kom, maar daar helpen die prikken toch niet tegen. Dat zijn spieren, dus zo de fysio bellen. Nu eerst warme chocolademelk!![]()
Oh ja, en 13-12 terugkomen.
Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef freecell het volgende:
[..]
En moet je kijken hoe jij geëindigd bent
Ach, je hebt tenminste haarquote:Op donderdag 17 november 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ouwe dikke homo zonder sociale contacten met een bril en grijs haar...
Hmm, volgens mij voegt het niks meer toe en het deed erg zeer.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Auw.
Volgens mij was ik in jouw plaats wel voor de prikken gegaan
Nog een beetje beduusd dat iedereen met je meewerktequote:
Daarom werd je natuurlijk een 'poot'quote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn pa rukte mij als ik stout was een been uit en sloeg me met het bloederige eind om de oren.
Oh ohquote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
Budget 2012 goedgekeurd, er komen wat leuke trips aan
Utreg de gekstequote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog niks gehoordik ga naar Utrecht, winterkleren shoppen. tis beetje laat nu maar gelukkig koopavond tot 21u.
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf nog even er een telefoontje aan wagen?
Oh, oké.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty geprobeerd, namen niet op. voelt dit keer niet goed zelf te bellen want tis niet dat ze mij vergeten zijn. ze weten t gewoon nog niet..
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.quote:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieprocesquote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfde verhaal maar die ga ik maandag bellen. heb net toch beauty gebeld en ze zouden me terugbellen.
vrijdag en ze zeiden maandag of dinsdag antwoord te geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
Je mag van een net bedrijf verwachten dat ze binnen enkele dagen na een gesprek je een voortgangsindicatie geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer was je tweede gesprek bij beauty? Je moet die mensen wel even de tijd geven om te overleggen en een beslissing te nemen. En ze zijn echt niet de hele dag bezig met het sollicitatieproces
straks ff biertje doen ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
driedubbele whiskey ajbquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
straks ff biertje doen ofzo?
Zo erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
driedubbele whiskey ajb
*troosthug*quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had hoop. net mam gebeld, stond bijna te janken hierweet niet of ik er om kwart over 6 nog ben fd.
Balenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
beauty heb ik t meest op gerekend en is t niet geworden.. slik... loop hier nu een beetje als een dooie rond in Hoog Catherijne.
Da's ook jammer!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar
Jammer, Isa.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar
Balen, Isaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |