quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Goed bezig B!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Zal het wezenquote:
Proest...quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien tijd om een bel-functie in Fok te bouwen.
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat leuk en gezellig Liep je hem zomaar tegen het lijf?
wat houdt straks in volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Leuke dag vandaag. Nu in de trein naar 023.
Zal verslagje over het eten straks on het topic zetten.
Stairway?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.
Met het klimmen der jaren gaat dat vast ook steeds beter, joh!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
Zal het wezen. Nou ja wel mede denk ik
![]()
Jaartje ouder, meer ervaring in dit soort omgevingen. Het is wel 1 van mijn zwakkere kanten de comminukaasie
Zangeres zonder naam speelde? "gitaarmuziek......"quote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nope hij smste toen ik hier schreef dat ik in Utrecht was en hij belde toen hij er was. toen hebben we in een rockcafe gegeten. niets bijzonders maar wel lekker alleen je kunt niemand verstaan vanwege de best harde gitaarmuziek.
Nuquote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat houdt straks in volgens jou?
Een favo plaats bij fokkers in het verleden voor meetings. Na een tijdje ergquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Teveel herrie daar ja en het eten vond ik ook altijd maar soso.
Commercieel, lawaaiig en matig. Maar leuke inkomstenbron voor Henk Westbroek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Een favo plaats bij fokkers in het verleden voor meetings. Na een tijdje erg
heel veel succes morgen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Teveel herrie daar ja en het eten vond ik ook altijd maar soso.
Het is lastig uit te leggen hoe het smaakt, maar iedere Indonesische specialiteitenzaak heeft het, dus koop en proef het een keer. Robin heeft er ook wat over geschreven:quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ehh wat is t? granen in marinade?
ok en hoe maak je dat dan klaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen hoe het smaakt, maar iedere Indonesische specialiteitenzaak heeft het, dus koop en proef het een keer. Robin heeft er ook wat over geschreven:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/
De tempeh kun je gelukkig gewoon kopen, de rest bak je gewoon in de pan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok en hoe maak je dat dan klaar?
Succesquote:Op vrijdag 18 november 2011 07:04 schreef Bluezz het volgende:
Wat vervelend van F., FFT !
En tnx its DDay
Vanochtend eerst allerlei controles en steekproeven uitoefenen m.b.t. de conversie en dan gaat de stekker om 12 in het systeemInmiddels ben ik dan gehuld in een blauw tshirt of hesje (geen ideen wat nog
) en loop met zo'n 35 anderen rond op de poli's om hulp te bieden.
Fijne dag iedereen
en bedrijven maar mopperen dat je sportief moet zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Nu op de fiets bij mijn zakelijke afspraak. Hebben ze alleen geen fietsenhok
Leuk!quote:
Oh leuk! Ik hou wel van maffe games haha. Heel veel plezier samen vandaagquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Thanks! Ik heb vandaag lekker vrij genomen, de duutser en ik gaan zo lekker naar stockholm. Museumpje, wat winkelen...Zostraks lekker rustig ontbeten....En ik heb een vet cool cadeau gekregen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |