Balen, Isaquote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn sollicitatie is ook niets geworden (denk ik). Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze momenteel een intern personeelslid aan het inwerken zijn en als het van beide kanten bevalt dan blijft ze en anders roepen ze nog mensen op die gesolliciteerd hebben en dat is de reden dat ik geen afwijzing had ontvangen want eventueel blah. Nou ja, niet heel erg en ik heb na jaren eindelijk weer eens een cv klaar
Ja ga zo koken, slapen is niet handig.. gevaar dat ik niet meer wakker wordt + dat ik er juist alleen maar moeier van ben daarna..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Snel wat eten een een klein powernapje? *
Ow wat lekker op maandag vrijquote:Op donderdag 17 november 2011 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Weekend(bijna
) Morgen nog ff besprekinkje met een leverancier en dan heerlijk tot dinsdag vrij
Ja het is echt een 'draai' die meteen goed moet zijn, en bij hm al helemaal! Goed nieuws dusquote:Op donderdag 17 november 2011 18:20 schreef freecell het volgende:
Wat is dat toch met die mislukkende sollicitaties
knuffel voor jullie!
Hier vanmiddag toen F-je wakker werd was het brulbrulbrulKRIJS. En niks doen met zijn armpje.
Dus de ha had gezegd: als hij ook weer zo wakker wordt even de vervanger bellen.
Dus ik vervanger bellen, ik daarheen.
Vervanger: ja, dat zit nog net goed. *duwtrekPLOP* ahPLOP ow
Ga maar naar UMCG, het is een heel hypermobiel gewricht (FUCKERDEFUCK! Slechtste nieuws van vandaag) en ik krijg hem er niet goed in.
Half uurtje later in UMCG de arts: ah, ik zie het al, *trekbuigPLOP* *BRUUUUL* verbaasde stilte. En meteen helemaal overSpelen, lachen.... Klaar!
Ja, maar de eerste ha zei dat hij er niet meer uit wasquote:Op donderdag 17 november 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het is echt een 'draai' die meteen goed moet zijn, en bij hm al helemaal! Goed nieuws dus
Da's echt wel balen! Zal ik bij jullie komen wonen? Oh wacht!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste ha zei dat hij er niet meer uit was
En die in het UMCG doet dat natuurlijk ook veel vaker dan een huisarts
Maar ik baaaaaaaaal van dat hypermobiele. Er kon toch wel 1 in ons huis een beetje een normaal lijf hebben?
Och, je valt niet uit de toonquote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's echt wel balen! Zal ik bij jullie komen wonen? Oh wacht!
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:
Zo, 75 mensen in de 1 e lijn een mail gestuurd met de reden van stoppen en
een dankje voor samenwerken (?). Beleefd blijven hé...
Ja leukquote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef AnneX het volgende:
Delen http://www.nrc.nl/komrij/2011/10/25/testament/
Grappig niet dan?
Wat een gezeur om dat ene woordje in de commentsquote:Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat is helemaal prima!
Delen http://www.nrc.nl/komrij/2011/10/25/testament/
Grappig niet dan?
was zeker gezellie! Had trouwens wel mazzel met de tram, kon gelijk instappenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmorgen belde een uzb over een functie, die bel ik morgen terug. nu op terugweg, 2 truien gekocht en oorbellen. daarna met FD gegeten en een punt cheesecake gedeeldtoevallig dat ik em zag en was gezellig
beterquote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was zeker gezellie! Had trouwens wel mazzel met de tram, kon gelijk instappen
doet ik morgen wel ffquote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beterik ben weer thuis. maar even een wasje draaien, ga toch voorlopig nog niet slapen
ik voorspel het volgende:quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Leuke dag vandaag. Nu in de trein naar 023.
Zal verslagje over het eten straks on het topic zetten.
Wat leuk en gezellig Liep je hem zomaar tegen het lijf?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmorgen belde een uzb over een functie, die bel ik morgen terug. nu op terugweg, 2 truien gekocht en oorbellen. daarna met FD gegeten en een punt cheesecake gedeeldtoevallig dat ik em zag en was gezellig
Je leest altijd alle recensies van Borisz? Of is dit meer een projectie van jouw eigen beperkte kritieken?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik voorspel het volgende:
spannende ingrediënten in iets wat er niet bijster bijzonder overkwam als je het proefde, maar wel een erg leuke sfeer...
dat was mijn mening over toen ik er had gegeten
Oh, die had ik ook al een keer.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom heb ik ineens een zeer irritante en enorme Samsung reclame onder in beeld??
lees eens het laatste regeltje.... daar staat het antwoord alquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je leest altijd alle recensies van Borisz? Of is dit meer een projectie van jouw eigen beperkte kritieken?
1X wegklikken does it? (bij mij wel althans)quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom heb ik ineens een zeer irritante en enorme Samsung reclame onder in beeld??
Nou hij was er nu al voor de 2e keerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1X wegklikken does it? (bij mij wel althans)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Goed bezig B!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Thuis
Nu wel even veren in mijn eigen achterwerk steken. Ik ben er wel vooruit op gegaan om gesprekken met vreemden te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |