SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Welke build gebruik je voor hem? TF, Manamune en wat armor/mana items en je hebt een prima bruiser naar mijn mening.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef Maisnon het volgende:
zonder team is Blitz zoveel minder waard
begin met tear naar manamume, boots, sheen, merc treads, en dan trinity force of eerst frozen heart/banshees hangt van de andere af.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke build gebruik je voor hem? TF, Manamune en wat armor/mana items en je hebt een prima bruiser naar mijn mening.
Yup, en nu de meeste AP mids een kleine nerf gehad hebben is hij weer een prima viable pick. Voor solo top was hij dat in sommige matchups sowieso al.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Snap best dat ryze meer en meer gepicked wordt, sterk en tanky
Tegen Shyvana stel je met Blitz sowieso al vrij weinig voor. Gewoon towerhuggen en haar onder de toren trekken is het enige wat je zo'n beetje kunt doen volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
begin met tear naar manamume, boots, sheen, merc treads, en dan trinity force of eerst frozen heart/banshees hangt van de andere af.
Maar ik had dingen als dat ik solo top moest terwijl er ook een cho was. Dus ik vraag of hij het kan doen vanwege zn passive sustain. was alsof ik tegen een muur praatte
Ik dus solo top tegen Shyvana maar die AoE was gewoon te pijnlijk op het begin, het enige wat ik kon doen was Power Fist en weglopen
Aye, dat klopt wel. Maar dan noemen ze mij de hele tijd noob en beginnen ze te flamen. En ik ben daar op de een of andere manier toch wat gevoelig voor en dan begin ik ontzettend aan mezelf te twijfelen. Wat stom eigenlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan gebeuren, toch? Als het team zuigt gaat je score sowieso al enorm slecht worden, omdat je niet tegen de feed van je tegenstanders aan kunt boksen. Dan wordt een earlygame 5/1/5 ook makkelijk een 5/10/5 o.i.d.
Dat heb ik ook hoor, dat is echt niet iets exclusief vrouwelijksquote:Op woensdag 16 november 2011 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, dat klopt wel. Maar dan noemen ze mij de hele tijd noob en beginnen ze te flamen. En ik ben daar op de een of andere manier toch wat gevoelig voor en dan begin ik ontzettend aan mezelf te twijfelen. Wat stom eigenlijkVolgens mij zijn mannen daar toch net iets minder gevoelig voor
![]()
Ach ja, volgende keer beter
Meer tijd om te ganken, fun times toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:55 schreef znarch het volgende:
Jeetje, met die nieuwe masteries is junglen echt TE makkenlijk nu. Dat is simpelweg slaapverwekkend geworden.
Dat wel, maar ism met meer bans zal Lee Sin wel niet meer voorkomen gok ikquote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Meer tijd om te ganken, fun times toch?
Beter dan F2P Tryndamere of Ashequote:
Ashe? Die heeft iedereen wel... is maar 450 IP.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Beter dan F2P Tryndamere of Ashe.
quote:Op woensdag 16 november 2011 00:03 schreef znarch het volgende:
We hebben ook ergens nog een erg goede lasthit guide
Kog'Maw is ook de moeilijkste AD carry atm.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:08 schreef Maisnon het volgende:
nog geen enkele kog maw tegengekomen die niet 4/12 ging ofzo
Of je maakt ze eerst een beetje af met wat pokes en daarna ineens vol erin, dat werkt. Met veel APquote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Scijnt dat je die als bruiser moet spelen, zeer benieuwd
Mwah, ik vind dat dat ook nog erg van de persoon afhangt. Ben het daar (als ik het op mezelf betrek) niet mee eens iig.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kog'Maw is ook de moeilijkste AD carry atm.
Ik ben nog niet eens 30 en ranked match stond opeens bij mij in het lijstje, welliswaar grijs, maarja! Er stond een duoqueue knop bij.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef znarch het volgende:
Oh en ik hoorde dat ook voor lvl 30 nu ranked duoQ kunt doen?
Nicequote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 30 en ranked match stond opeens bij mij in het lijstje, welliswaar grijs, maarja! Er stond een duoqueue knop bij.
Ik kon niet joinen hoor. Weet niet of het wel kan dmv inviten of niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Of zouden die dmv matchmaking alleen bij andere niet lvl 30s komen?
Onder lvl 30 moet je duoqueu.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik kon niet joinen hoor. Weet niet of het wel kan dmv inviten of niet.
Naja je kan ook vol AP met dorans rings, deathcap en lich bane gaan (een beetje zoals Shushei zo'n beetje ELKE character speelt), maar ik betwijfel of je daar resultaten mee gaat halenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die laatste game gisteravond had ik em AP/tanky, bijna geen damage. Misschien wel viable maar niet mijn stijl
QFTquote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry
ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry
Fijn dat ik niet de enige ben die daar last van heeft (gehad)quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, dat is echt niet iets exclusief vrouwelijksIk werd een keer als Vayne verschrikkelijk geowned door een Twitch, gingen ze schelden en begonnen ze te roepen dat ik wards en defense moest kopen (alsof ik daar het geld voor heb als carry, banshee veil mid-late game ok, maar voor een negatron cloak of chain vest early heb ik dus echt geen geld). Daar voelde ik me dan verschrikkelijk kut over. Maar inmiddels heb ik geleerd om gewoon het chatscherm volledig te negeren, ik geef alleen nog maar pings als ik wat wil van m'n teamgenoten, ik zeg ook verder geen woord meer behalve af en toe gg op 't einde.
Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn manquote:Op donderdag 17 november 2011 14:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat je moet doen is gewoon mensen zoeken en premade's spelen.. Ik speel regelmatig (of eigenlijk alleen maar) met minimum pre van 2, ik en vriend van me.. Ik soloqueue nooit meer vanwege bovengenoemde redenen..
Bovendien heb je als premade vaak ook wel skype/ts/ventrilo gesprekken, makkelijker dan dat geping onderling ^^
en als premade heb je ook veel 'degelijker' gevechten dan als 10 man soloqueue in 1 fight gegooid wordt. iedereen weet in premade's wat z'n rol is en waar ie moet zijn.
en om daar bovenop met 5 man totaal over het andere team heen te waggelen, is natuurlijk altijd brilliant
Ik heb nu een lvl 30 Anivia die niet weet hoe hij op mid moet spelenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.
Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je manquote:Op donderdag 17 november 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn man) meestal niet meer mee
En dan eindig ik nog wel eens alleen in de queue.
Maar idd, met skype/etc heb je echt enorm voordeel
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je mankom op
moet zeggen dat het in mijn omgeving qua LoL'len ook wel achteruit is gegaan na afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach. Om eerlijk te zijn maak ik meer kans om te winnen als hij niet mee doet![]()
10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef znarch het volgende:
[..]
10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting.![]()
![]()
Vanavond ga ik bier doen. Morgen ben ik heel de dag (en een stukje van de avond) de jouwe.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook tijd zat om andere dingen te doen
zoals op ts komen
!
doe nou gewoonstraks denken we dat je emo bent alleen op je kamer
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geinig die mastery waarmee je zowel je doran's ring alsook een potion mee kunt nemen![]()
Ik wist niet wat ik zag toen mijn support daarmee aan kwam zetten
schijnt besmettelijk te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.
Zoveel bonusgeld is er toch niet? Volgens mij is het maar net genoeg voor een ring en een potion.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.
Precies. Gewoon voor GP/5 gaan en wards/oracles halen. Gister toevallig nog na onze 5-man premade samen met omNOMNOMNOMdinges een game gespeeld als support en dat gaat met die nieuwe masteries best relaxt. Ik had echt het idee dat mn gold keihard binnenstroomde.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen
Ik ben de hele game niet out of mana geweest dus het konquote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je was ook wel erg hard starfall aant spammen ^^
Premade hé, dan komt het uiteindelijk toch wel goed. Het was nog een normal ook, dus iedereen experimenteerde.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen
quote:The Rivers Shall Run Red
Posted by NeeksNaman on Thu, 11/17/2011 - 05:14
Summoners!
An ominous force has appeared on the Fields of Justice. A spectator caught this glimpse in a recent battle, but officials are unsure of what to make of it. What’s clear, though, is that whatever it is should not to be taken lightly. Take a look for yourself, summoner…Rune Page cap is nu omhoog gegooid tot 20 pages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://euw.leagueoflegends.com/news/rune-page-cap-rises-20
Kijk eens naar de titel van de afbeelding...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik hoop het, het is dat of weer een nieuwe champion. Fizz is net droog achter de oren...
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nahquote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch welquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nah
Im with stupid ^quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef daankes het volgende:
Rivers shall run red is iig quote van Vladimir ingame en ik heb de skin al gezien. Dus neem maar aan dat het King Vladimir skin word en ook zo gaat heten.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch wel
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens benquote:
Aah, excuus. Wist niet dat de uitdrukking op die manier gebruikt werd iigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens ben
We hoeven toch ook niet te winnen? Doen we nu ook ongeveer 50% van de gamesquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat werken, er spelen er een aantal maar 2 / 3 champs
Wij hebben laatst eens tegen een full support team gespeeld. Karma, Sona, Jana, Soraka en Taric. Dat was ook apart ^^quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nee maar een theme-team lukt je al niet denk ikIk heb er wel veel, jij ook wel, maar link bijv niet
Ik weet wel dat we uiteindelijk verloren hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:25 schreef ems. het volgende:
Lategame makkelijker dan earlygame meestal
Harder farmenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet wel dat we uiteindelijk verloren hebben
Hoeveel krijg je dan voor een botpotje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, dit zijn de momenten dat je beter tegen bots kunt ip grindenlag is irritant atm
Dan doe ik altijd dominion, gaat ook snellerquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:11 schreef Cornelis83 het volgende:
ongeveer de helft van een echte potje met dezelfde spelduur. Misschien iets minder. Je kunt per dag alleen niet oneindig farmen, uiteindelijk heb je maar 3 uur aan speeltijd tegen bots die je ip op levert. Alle tijd die verspilt boven die 3 uur levert niks op.
Maar ik vind het op zich wel ideaal, soms heb ik geen tijd om een lang potje (30-40+ min met kans op uitloop naar 50 - 60 min) te doen en dan is zo'n potje tegen bots wel ideaal om je eerste win van de dag te halen. Scheelt je toch weer een mislopen van 150 ip
Zo speelde ik ook Ashe in de eerste week dat ik League of Legends speelde.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef znarch het volgende:
Fijn, een ashe die denkt dat hij AP isZal wel een dijk van een game worden
Maar hij is lvl 30quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zo speelde ik ook Ashe in de eerste week dat ik League of Legends speelde.![]()
Sterkte alvast.quote:
En tijdens de game maar klagen over Nasus!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben ook niet zo heeel erg onder de indruk van die skin van Vlad, naast vlad zelf
Gangplank blijft toch een heel fijne champ
Nadat ik bijna alleen maar Fizz speelde switchte ik even naar GP en dat voelde echt zo fijn. Met Fizz heb ik niet zo sterk dat ik voel hoeveel schade ik doe, ook door die damage over time enzo.
Dat je niet voelt hoeveel pijn je doet, en ook dat je niet echt kan inschatten of je door moet vechten of niet.
Met GP crit je gewoon met Parrley en dan is het al feest
Totdat mensen gaan janken op het forumquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Grappig, Trundle heeft als het goed is nog nooit buffs of nerfs gehad, alleen bug fixes
In één keer goed!
Ja was met mij, was wel mooie actie jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Ja die E is zo grappig
Een keer zaten Akali en nog iemand in de bush net naast onze toren te wachten en ik had nogal een sterk vermoeden.
Dus ik doe E precies tussen ze insta je daar vrolijk midden in hun fail en je springt er zo weer uit
Doe ik een moord voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef znarch het volgende:
Is er hier niemand met een Dota2 beta key over btw?
Ik sta in de rij dus vroeg of laat zal hij wel komen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Doe ik een moord voor.
Tevens: Riven![]()
![]()
![]()
Ja ik ook, hoop mensen die ik al ken hebben van vrienden key gehadquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik sta in de rij dus vroeg of laat zal hij wel komen.
Zodra ik een invite heb krijg jij er een van mijquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja ik ook, hoop mensen die ik al ken hebben van vrienden key gehad![]()
.
Dat vind ik aardig, doe ik dat ook bij jou mocht ik er een krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Zodra ik een invite heb krijg jij er een van mij
Kijk! En zo hebben we de kans op een key even verdubbeld!quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig, doe ik dat ook bij jou mocht ik er een krijgen.
Toe maar!quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Kijk! En zo hebben we de kans op een key even verdubbeld!
Wrijf het er maar in!quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft een Dota 2 key maar de invites zijn al weg
Heeft hij die key dan aan jou gegeven?quote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Hij zit het nu te spelen!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd
Ken een gast IRL die er 60 euro voor heeft betaaldquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef znarch het volgende:
Is er hier niemand met een Dota2 beta key over btw?
welke nieuwe vladskin? Dat werd toch een nieuwe champion?quote:Op maandag 21 november 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja LoL topic!
woep
nieuwe vladskin, iemand die em gaat halen? Vind em zelf tegenvallen van wat ik heb gezien
misschien, echter een vriendin van me had karthus gekocht, en had er geen goed woord voor over.quote:
ja ok maar er is niets zo frustrerend als een dikke teamfight hebben, of een heftige 1vs1 of 1vs2 battle hebben, met een flintertje hp winnen, en dan komt mister karth met zijn herp-a-derp hurrdurr ulti, en whoppa je ligt plat.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kathus ult gebruiken zonder dat je er kills mee pakt maar wel je team helpt pushen bijv, dat is het lastige. Timing is everything. Kijk laatste TSM EPIK games en SK vs Empire
Net zoals Kog'mawquote:Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar er is niets zo frustrerend als een dikke teamfight hebben, of een heftige 1vs1 of 1vs2 battle hebben, met een flintertje hp winnen, en dan komt mister karth met zijn herp-a-derp hurrdurr ulti, en whoppa je ligt plat.
%$^@%*(^%&%^(()%@ en meer van zulks.
maar dat is niet global. vanuit zijn base. wanneer hij bijv aan het dansen is, en dus aan het trollen is.quote:
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Metonae het volgende:
F2P MOBA waar je alleen een e-mail adres nodig hebt om een account te maken vs. P2P MMORPG die een serial code vereist om een account te maken.
...Juist. Niet zo moeilijk om groter te worden
Dan is het nog steeds een erg domme vergelijking gratis tegenover (redelijk) duur.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal accounts, maar om het aantal unieke spelers dat in een maand inlogt.
Dit. Er zullen ook meer mijnenveger/patience/hartenjagen dan WoW spelers zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Lol heeft meer met dota te maken dan wow met lolquote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook praten over andere games in een LoL-topic constant
Haha ja ik kan het zelf ook niet, ik ben echt een slechte juker, maar sommige Lee Sins en Shaco's zijn echt ware escape artists. Als je ze niet met 3+ man in een seconde kan neerbursten komen ze 100% gegarandeerd weg. Ik vind het knap iig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist met de beste Lee Sin die ik ooit heb gezien gespeeld![]()
Alle vijf tegenstanders zaten achter hem aan bij de blauwe golems terwijl hij maximaal 40% healthhad, flasht hij over een muur, springt hij over de volgende, rent drie rondjes rond die muur achter de golems, springt over de muur bij de draak en ontsnapt, terwijl zij al hun flashes gebruikten![]()
Zij kregen vervolgens een kill omdat wij allemaal zaten te brullen van het lachen en niet opletten![]()
Tja, die game van gister ging gewoon hopeloos misquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergeet Fizz niet ^^ Al kwam dat gister niet helemaal uit de verf
Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan alsnog is het vergelijken van een gratis en niet gratis spel compleet belachelijk. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vreemd dat LoL op zo'n manier WoW inhaalt. Een gratis spel is veeeeel aantrekkelijker om te spelen.
Als we toch scheve vergelijkingen gaan trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar hoe je het bekijkt. Ik schuw zelf bijna altijd gratis spellen. Het was ook puur toeval dat ik LoL bij een vriend speelde anders had ik het waarschijnlijk nooit gedaan.
En de vergelijking is alsnog relevant omdat WoW gewoon altijd de troon had wat betreft het aantal spelers. Dat het ene spel gratis is en het andere niet doet weinig terzake in dit verhaal, lijkt me.
Maakt op zich niet uit hoor, maar als ik het geweten had kon ik beter een champ nemen die niet zo afhankelijk is van farm. Ryze ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sja die clearen een casterwave op lvl3 :/ nasty. Volgende keer moet bart maar taric oid
Ik heb ook zat games gewonnen zonder AD carry. Dan maar zonder. Dit werkte ook niet dus wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maarja Ryze is geen AD carryRyze als support werkt ook niet btw, incase ur feeling frisky
Swain als support wordt steeds populairder trouwens, ook maar es proberen
Met AD carry die solofarmed sta je gewoon een stuk sterker. Ook qua pokes kan je tenminste wat doet. Een team met 5 melee's verliest het 95% van de keren van een team met range.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb ook zat games gewonnen zonder AD carry. Dan maar zonder. Dit werkte ook niet dus wat heb je te verliezen?En ryze support was ik niet van plan, maar gewoon dan de farm delen en een traditionele (als in: pre-lvl30) duo bot lane zonder support draaien.
hij is ook gebuffed in de laatste patches.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Wukong wordt volgens mij best onderschat
Ryze is niet meleequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Met AD carry die solofarmed sta je gewoon een stuk sterker. Ook qua pokes kan je tenminste wat doet. Een team met 5 melee's verliest het 95% van de keren van een team met range.
AD + Support is dan dichter bij dragon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
Met welke reden speelt AD eigenlijk altijd bot en AP mid? En AD met support bijv. niet top i.p.v. bot?
En AD carries zijn niet squishy?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
En AP speelt in principe midden omdat die squishy zijn en dat je dan snel bij je eigen tower bent.
Die build van Wukong, wtfquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De pot van tien minuten geleden![]()
Soloque, in het selectscherm Fizz en Wukong instalock. Katarina ging ragen omdat ze het dus ontzettend noob vond. Bij het laden connecte zij dan ook niet, uit woedde waarschijnlijk.
Dus wij speelden de hele pot met een man minder, Wukong en Akali top, Fizz mid, ik (Irelia) bot.
Mijn toren sloopten ze binnen vijf minuten en ik ging dood. Dus wij bereidden ons voor op surrender bij twintig, maakten we door een aantal goede ganks bij elkaar (iedereen ging overal naartoe) een paar kills, waardoor we 8 tegen 9 stonden. Dus Akali en Fizz begonnen surrendervotes maar Wukong en ik wilden het proberen![]()
Begonnen we hard terug te komen, een aantal tegenstanders die slecht gepositioneerd waren konden we doden en we begonnen allemaal tanky te bouwen.
We begonnen sterk te worden, terwijl hun Fizz en Garen verschrikkelijk begonnen te flamen![]()
En ze bleven de hele tijd op hun best spelen, dus geen getroll ofzo![]()
De pot duurde uiteindelijk een uur, we wonnen dik, stonden 61 tegen 38 kills en dit is waarschijnlijk mijn beste pot ooit.![]()
[ afbeelding ]
De score van hun Fizz was 12//16/6, die van hun Nunu was 9/11/12.
Ghostblade was mijn laatste item, die haalde ik in plaats van schoenen.
Dit inderdaad, vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef ems. het volgende:
Het is nog simpeler. De meeste ranged AD's worden 1v1 geoutshined door de AP's en hebben ongestoorde farm nodig. AP's scalen meer met hun skills en dus is het ook voordeliger als je snel een hoog level AP hebt.
Zijn build werkte wel, Cait kon toch geen Madreds betalen met haar kutfarmquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Die build van Wukong, wtf![]()
![]()
En waarom blok je je eigen username?
Spellvamp op Fizz is redelijk useless, triggered alleen op je E en R. Beter een rylais halen of guardian.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De pot van tien minuten geleden![]()
[ afbeelding ]
De score van hun Fizz was 12//16/6, die van hun Nunu was 9/11/12.
Ghostblade was mijn laatste item, die haalde ik in plaats van schoenen.
Pc tript em. Soms doet hij het soms niet. Dus MEHquote:Op woensdag 23 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De neuk, fix dan, fizz is leuk
Hehe. Nee ik doe zelf ICT en ik kom bijna uit het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even laten nakijken en laten reparen dan? Kost je volgens mij ook nergens meer dan honderd.
Meh kak. Nieuwe masteriesquote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fizz, Xerath -> Leuke champs
Graves -> ook leuk, nerfs gehad maar nog steeds goed
Nieuwe masteries
Nieuwe summoners
Echt compleet nieuwe masteries dan, hé. Meer startgoud, lifesteal, dat soort grapjes.quote:
Hmm ik wil wel eens Sivir met Promote + Teleport proberen. Pushen ftw!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan noem je ook meteen enorme kutspells, in het bijzonder promote. Die praktisch geen nut in SR.
Ik moet dan ook gewoon niet overextenden maar in normals wordt dat nauwelijks afgestraft. Daar is het meer de moeite waard om de tegenstander te harassen, low health naar base te sturen en 25% van de towerhealth af te slaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je zegt het zelf al, terwijl je overextend. Nieuwe flash zorgt ervoor dat je wards deste belangrijker zijn.
Begrijp me niet verkeerd, dat geef ik gewoon toe. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind om wat meer risico's te nemen en een gok te wagen. De voor mij meest entertainende speelstijl durf ik nu niet meer veel te gebruiken. Het is geen ramp, ik kan ook totaal anders spelen en gebruikte sowieso al nauwelijks flash in ranked games. Maar dus wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je hele game op die 50range valt en staat speelde je al teveel on the edge
Gewoon even testen in een custom game hequote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of spellvamp op vorpal spikes werkt? Of werken daar andere mechanics voor? Het is tenslotte een gratis aoe ability zonder cd, Riot zou het op kunnen vinden.
what the fuck? Het zou een support wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Ezreal heeft wat meer losgegeven over 9 tails fox in zo'n stel vragen aan Ezreal topic
1) Well, her name is now Ahri, hope you all like it!
2) Nopers, she is more of a mobility type assassin (caster).
3) Well, my goal for this champion is to make her conceptually easy, but to be both high APM and have a high skill ceiling. So she is high mobility and has generally low cooldowns.
4) Well, this character is more of a seductress, which fits the Gumiho storyline much closer. Though she does utilize spells like Fox-Fire.
Dit waren zn antwoorden, de vragen kan je er wel bij gokken
Met andere woorden: het is dus een assassin wat ik niet had gedacht
Ja ik baal ook een beetje, ik wil een 0cs meta brekende supportquote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
what the fuck? Het zou een support worden
Jou kennende ga je het dan als APtank spelenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik baal ook een beetje, ik wil een 0cs meta brekende support
Ach, die dive op bot was niet suicidaal hoor. Je roept alleen maar DIVE en binnen 0.5 sec zat je al onder de turretquote:Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef nyny83 het volgende:
Hehe heerlijk idd. En GP is leuk. Speelde wel een beetje suicidaal in de ogen van de rest geloof ikMaarja, ik hou van aggressief spel.
Hmm ik heb wel meer fights geinitiate. We wonnen ze ook allemaal hoor, maar ik ging vrij rap dood dan. Op zich geen probleem, maar als gangplank met mijn build (geen atmogs dus) moet je gewoon eigenlijk niet initiaten. Probleem was: wie doet het anders? Want Fizz was dead weight en voor de rest hadden we niemand die een fight kon initieren.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ach, die dive op bot was niet suicidaal hoor. Je roept alleen maar DIVE en binnen 0.5 sec zat je al onder de turret
Enige waarmee het mogelijk was, was met mijn ulti of fizz zijn ulti, degene die fizz speelde speelde hem voor het eerst dus dat was geen optie. En ik kon mijn ulti niet goed plaatsen. Waren andere mogelijkheden, moesten alleen wachten op mogelijkhedenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel meer fights geinitiate. We wonnen ze ook allemaal hoor, maar ik ging vrij rap dood dan. Op zich geen probleem, maar als gangplank met mijn build (geen atmogs dus) moet je gewoon eigenlijk niet initiaten. Probleem was: wie doet het anders? Want Fizz was dead weight en voor de rest hadden we niemand die een fight kon initieren.
Ja hij was wel aardig. Alleen hij gaat wel snel dood, tenminste die fizz waar ik tegen speelde. Hij builde volgens mij ook niet helemaal perfect.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Told youFizz kan prima initiaten maar ook weer wegkomen. Bijna niet te ganken wat hem een hele goed mid en toplaner maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet Syvir nietquote:Op donderdag 24 november 2011 10:33 schreef nyny83 het volgende:
Ben vooral benieuwd wat ze met Udyr (passive) en Jax gaan doen. En ik hoop natuurlijk dat ik nog wat IP terugkrijg voor die runes die verdwijnen, want ik heb 9 dodge seals (geen quints)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vergeet ik niet, maar die interesseert me gewoon nietquote:
geinig dat hij dragon op level 1 doetquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef Cornelis83 het volgende:
Lol @ 3 min 43 sec.... Het is niet efficient en zal ook niet snel gebeuren in een "echte" potje, maar tis wel grappig
Je loopt als je na dragon back to base gaat een minuut achter op de andere jungler ongeveer (in level/XP). Staat tegenover dat je 3 lanes in principe 10 CS voorlopen en je support bijna 3 extra wards kan kopen. Tis een afweging.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:01 schreef Cornelis83 het volgende:
hoe bedoel je voordat er uberhaubt minions zijnDrake spawnt blijkbaar pas op 2 min 30. En zoals je in het filmpje zag, waren de minions al aan het knokken.
Maar ja, wil je dit als start doen dan moet je de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen:
Voordeel:
- Hele team heeft vroeg in het spel 190 goud extra te besteden.
- Je bent gelijk level 2.
- Bij het teruggaan naar de basis heb je alweer 350g te besteden.
Nadeel:
- Je begint zonder items, alle goud zit em in die 2 boost pots (al duren die nog steeds 4 min ofc, dus ongeveer 2-3 min na de dragon kill)
- Je moet terug naar de basis. Want je bent half dood en out of mana.
Dus jaIk ben geen ervaren jungler (doe het bijna nooit) dus ik weet niet of je zonder mana en half dood kunt ganken, maar lijkt me niet. Of zie ik dat verkeerd?
aram?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vnavond maar es Random locking only doen, wel weer zin in
Leavers, ragers, whiners etc heeft iedere MOBA game last van. Lol, Hon en ook Dota2 straks. Misschien dat een klein beetje minder is bij Dota2 omdat je daar straks moet voor betalen maar zelfs dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ragequitters weer![]()
En dan zijn ze ook gewoon het irritantste als je tegen ze speelt, omdat een overwinning dan niet "verdient" aanvoelt. In mijn eigen team is het jammer, maar mis je dan sowieso maar een zware feeder. Dan is het gewoon een kans om eens tanky alternatieven voor mijn builds te testen.
Als DotA 2 straks een goed anti-leaverssysteem heeft, ga ik echt stoppen met LoL.
Grootspraak, heb er teveel skins voor gekocht. Zou een beetje zonde zijn. Verder ook gewoon een topspel. Maar die kutleavers...
Klinkt als Akali v2.0. Maar even afwachten, want ik vind de nine tailed fox legende wel een erg leuk concept voor een karakter. Akali op zich vind ik ook wel leuk om te spelen maar ik kan het gewoon echt niet... (ik verslik me elke keer in haar combo). Ben bang dat ik met Ahri last ga krijgen van hetzelfde euvel xD.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
what the fuck? Het zou een support worden
Dat had ik ook preciesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef Cornelis83 het volgende:
Ultieme ergenis van leavers had ik gisteren. Blijkbaar zaten die 4 mongolen op school of zo te gamen, maar zo'n 5 minuten na de start van de game, binnen een seconde of 5-10 waren ze allemaal gedc-ed.... En dan zit je dan, 1 vs 5. Heb toen ook maar niks gedaan en de tegenstanders hun gang laten gaan. Die vonden het overigens ook niet leuk. Na 10 minuten kwamen ze wel weer terug, maar toen was het al bijna voorbij... Op zulke momenten is het gewoon kut dat je pas 20 min na de start van de game kunt surrenderen. Uiteraard hebben die 4 lui ieder wel 6 reports op hun dak gekregen...
Rivenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Metonae het volgende:
Zit nog steeds te wachten op 'Tempus, a male time-themed melee DPS assassin (formerly known as Aeon)'.
5000 IP atmRiven kopen over een dag of twee dus
As you can see here, she's really good at dying against...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het valt me nog mee dat Phreak niet meer zoveel jungled in de spotlights. Ik heb eens wat oudere spotlights teruggekeken, zelfs in die van Cassiopeia probeerde hij dat
Phreak is wel geinig. Ach waarom niet proberen, kan altijd tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
As you can see here, she's really good at dying against...
Zoiets zegt hij dan toch he?
in die drakenvorm is ze inderdaad aardig tankyquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:07 schreef Metonae het volgende:
Voor een champion die geen tank is is de healthpool van Shyvana best wel belachelijk hoogBen je met 5 man bezig op een Shyvana in te hakken duurt het nog 10 seconden voordat ze dood is.
...Niet cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |