abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104470572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry :)
QFT
pi_104474606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry :)
ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.
pi_104474691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor, dat is echt niet iets exclusief vrouwelijks :P Ik werd een keer als Vayne verschrikkelijk geowned door een Twitch, gingen ze schelden en begonnen ze te roepen dat ik wards en defense moest kopen (alsof ik daar het geld voor heb als carry, banshee veil mid-late game ok, maar voor een negatron cloak of chain vest early heb ik dus echt geen geld). Daar voelde ik me dan verschrikkelijk kut over. Maar inmiddels heb ik geleerd om gewoon het chatscherm volledig te negeren, ik geef alleen nog maar pings als ik wat wil van m'n teamgenoten, ik zeg ook verder geen woord meer behalve af en toe gg op 't einde.
Fijn dat ik niet de enige ben die daar last van heeft (gehad) :+

Ik word er wel beter in om de chat te negeren. En gelukkig heb ik zelf meestal goed door of het echt aan mij ligt of niet (in het laatste geval trek ik me er sowieso niks van aan). Ach ja, dikke huid kweken dan maar :D
pi_104474810
Wat je moet doen is gewoon mensen zoeken en premade's spelen.. Ik speel regelmatig (of eigenlijk alleen maar) met minimum pre van 2, ik en vriend van me.. Ik soloqueue nooit meer vanwege bovengenoemde redenen..

Bovendien heb je als premade vaak ook wel skype/ts/ventrilo gesprekken, makkelijker dan dat geping onderling ^^

en als premade heb je ook veel 'degelijker' gevechten dan als 10 man soloqueue in 1 fight gegooid wordt. iedereen weet in premade's wat z'n rol is en waar ie moet zijn.

en om daar bovenop met 5 man totaal over het andere team heen te waggelen, is natuurlijk altijd brilliant :D
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_104475101
AD Fizz geprobeerd. Redelijk straightforward:

Philo stone
Merc Treads
Triforce
Wits End
Frozen Gem
Shurelya's van die phil stone

En verder kwam ik niet.

Ik merkte dat ik op het eind echt sterk werd, maar op het begin de health en armor miste om echt voor in het gevecht te zijn. Dat valt wel op te lossen denk ik, door toch Wriggles te gaan, masteries en runes goed te nemen :P maarja

tegen de andere Fizz won ik wel ermee telkens _O-
pi_104475665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat je moet doen is gewoon mensen zoeken en premade's spelen.. Ik speel regelmatig (of eigenlijk alleen maar) met minimum pre van 2, ik en vriend van me.. Ik soloqueue nooit meer vanwege bovengenoemde redenen..

Bovendien heb je als premade vaak ook wel skype/ts/ventrilo gesprekken, makkelijker dan dat geping onderling ^^

en als premade heb je ook veel 'degelijker' gevechten dan als 10 man soloqueue in 1 fight gegooid wordt. iedereen weet in premade's wat z'n rol is en waar ie moet zijn.

en om daar bovenop met 5 man totaal over het andere team heen te waggelen, is natuurlijk altijd brilliant :D
Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn man :P) meestal niet meer mee :P En dan eindig ik nog wel eens alleen in de queue.

Maar idd, met skype/etc heb je echt enorm voordeel :)
pi_104475914
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:18 schreef totalvamp het volgende:

[..]

ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.
Ik heb nu een lvl 30 Anivia die niet weet hoe hij op mid moet spelen :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_104476013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn man :P) meestal niet meer mee :P En dan eindig ik nog wel eens alleen in de queue.

Maar idd, met skype/etc heb je echt enorm voordeel :)
Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je man ;) kom op :)
pi_104476050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je man ;) kom op :)
:D

Ach. Om eerlijk te zijn maak ik meer kans om te winnen als hij niet mee doet :P ;)
pi_104476196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D

Ach. Om eerlijk te zijn maak ik meer kans om te winnen als hij niet mee doet :P ;)
moet zeggen dat het in mijn omgeving qua LoL'len ook wel achteruit is gegaan na afgelopen vrijdag :P En ik kan zelf ook moeilijk van Skyrim afblijven.. Maar LoL blijft toch wel dagelijks terugkomen, al is het alleen maar die first win ;)
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_104476894
Waar halen jullie de tijd vandaan :)
pi_104476961
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan :)
10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting. 8-) :7 ^O^
pi_104477043
Heb je ook tijd zat om andere dingen te doen

zoals op ts komen

!

doe nou gewoon :) straks denken we dat je emo bent alleen op je kamer
pi_104477304
Geinig die mastery waarmee je zowel je doran's ring alsook een potion mee kunt nemen :)

Ik wist niet wat ik zag toen mijn support daarmee aan kwam zetten _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef znarch het volgende:

[..]

10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting. 8-) :7 ^O^
Herkenbaar O+
pi_104477420
Huppa, graves ook weer in de afvalbak. Was die rangenerf nou echt nodig?
pi_104477486
Hoezo in de afvalbak? Nog steeds een van de betere AD carrys , ook met rangenerf.
pi_104477613
Afvalbak in de zin van, die speel ik voorlopig niet meer. Maar volgens mij is zijn attack range nu 1 van de kortste van de ad carries. Dus moet je te dicht bij komen en ben je makkelijker te focussen.

Misschien volgende keer es warmogs / atma / frozen mallet proberen op hem, misschien dat dat nog werkt
pi_104477681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook tijd zat om andere dingen te doen

zoals op ts komen

!

doe nou gewoon :) straks denken we dat je emo bent alleen op je kamer
Vanavond ga ik bier doen. Morgen ben ik heel de dag (en een stukje van de avond) de jouwe.
pi_104477707
Als je dichtbij komt heb je wel je buckshot ready. Vergeet niet dat Graves zn escape/jumpin heeft een zn smokescreen wat huge is
pi_104478438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geinig die mastery waarmee je zowel je doran's ring alsook een potion mee kunt nemen :)

Ik wist niet wat ik zag toen mijn support daarmee aan kwam zetten _O_
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 17 november 2011 @ 16:19:20 #71
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104478812
van mijn IP binnenkort nog een 6300 champ kopen, en dan toch maar eens een runepage gaan vullen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104478951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:

[..]

schijnt besmettelijk te zijn
pi_104479092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zoveel bonusgeld is er toch niet? Volgens mij is het maar net genoeg voor een ring en een potion.
pi_104479536
Support moet geen ring kopen :)
pi_104479733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen :)
Precies. Gewoon voor GP/5 gaan en wards/oracles halen. Gister toevallig nog na onze 5-man premade samen met omNOMNOMNOMdinges een game gespeeld als support en dat gaat met die nieuwe masteries best relaxt. Ik had echt het idee dat mn gold keihard binnenstroomde.
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')