QFTquote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry
ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Some teams are just too heavy to carry
Fijn dat ik niet de enige ben die daar last van heeft (gehad)quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, dat is echt niet iets exclusief vrouwelijksIk werd een keer als Vayne verschrikkelijk geowned door een Twitch, gingen ze schelden en begonnen ze te roepen dat ik wards en defense moest kopen (alsof ik daar het geld voor heb als carry, banshee veil mid-late game ok, maar voor een negatron cloak of chain vest early heb ik dus echt geen geld). Daar voelde ik me dan verschrikkelijk kut over. Maar inmiddels heb ik geleerd om gewoon het chatscherm volledig te negeren, ik geef alleen nog maar pings als ik wat wil van m'n teamgenoten, ik zeg ook verder geen woord meer behalve af en toe gg op 't einde.
Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn manquote:Op donderdag 17 november 2011 14:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat je moet doen is gewoon mensen zoeken en premade's spelen.. Ik speel regelmatig (of eigenlijk alleen maar) met minimum pre van 2, ik en vriend van me.. Ik soloqueue nooit meer vanwege bovengenoemde redenen..
Bovendien heb je als premade vaak ook wel skype/ts/ventrilo gesprekken, makkelijker dan dat geping onderling ^^
en als premade heb je ook veel 'degelijker' gevechten dan als 10 man soloqueue in 1 fight gegooid wordt. iedereen weet in premade's wat z'n rol is en waar ie moet zijn.
en om daar bovenop met 5 man totaal over het andere team heen te waggelen, is natuurlijk altijd brilliant
Ik heb nu een lvl 30 Anivia die niet weet hoe hij op mid moet spelenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja vandaag al 5 potjes achter elkaar verloren door een noob team. Een sivir met manamune... een maokai met zeal. Noem maar op. Ben het best wel zat. De community is echt klote af en toe.
Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je manquote:Op donderdag 17 november 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meestal ga ik ook samen met anderen. Vooral 's avonds. Maar sinds Skyrim uit is, gaat mijn vaste LoL-partner (aka mijn man) meestal niet meer mee
En dan eindig ik nog wel eens alleen in de queue.
Maar idd, met skype/etc heb je echt enorm voordeel
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Wie heeft nou de broek aan dan , jij of je mankom op
moet zeggen dat het in mijn omgeving qua LoL'len ook wel achteruit is gegaan na afgelopen vrijdagquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach. Om eerlijk te zijn maak ik meer kans om te winnen als hij niet mee doet![]()
10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef znarch het volgende:
[..]
10 uur college per week zonder aanwezigheidsverplichting.![]()
![]()
Vanavond ga ik bier doen. Morgen ben ik heel de dag (en een stukje van de avond) de jouwe.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb je ook tijd zat om andere dingen te doen
zoals op ts komen
!
doe nou gewoonstraks denken we dat je emo bent alleen op je kamer
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geinig die mastery waarmee je zowel je doran's ring alsook een potion mee kunt nemen![]()
Ik wist niet wat ik zag toen mijn support daarmee aan kwam zetten
schijnt besmettelijk te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.
Zoveel bonusgeld is er toch niet? Volgens mij is het maar net genoeg voor een ring en een potion.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kheb toch liever dat ie wards meebrengt.
Precies. Gewoon voor GP/5 gaan en wards/oracles halen. Gister toevallig nog na onze 5-man premade samen met omNOMNOMNOMdinges een game gespeeld als support en dat gaat met die nieuwe masteries best relaxt. Ik had echt het idee dat mn gold keihard binnenstroomde.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen
Ik ben de hele game niet out of mana geweest dus het konquote:Op donderdag 17 november 2011 17:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je was ook wel erg hard starfall aant spammen ^^
Premade hé, dan komt het uiteindelijk toch wel goed. Het was nog een normal ook, dus iedereen experimenteerde.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Support moet geen ring kopen
quote:The Rivers Shall Run Red
Posted by NeeksNaman on Thu, 11/17/2011 - 05:14
Summoners!
An ominous force has appeared on the Fields of Justice. A spectator caught this glimpse in a recent battle, but officials are unsure of what to make of it. What’s clear, though, is that whatever it is should not to be taken lightly. Take a look for yourself, summoner…Rune Page cap is nu omhoog gegooid tot 20 pages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://euw.leagueoflegends.com/news/rune-page-cap-rises-20
Kijk eens naar de titel van de afbeelding...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik hoop het, het is dat of weer een nieuwe champion. Fizz is net droog achter de oren...
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nahquote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kan legendaryskin zijn voor een nieuwe champ
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch welquote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met als titel "The rivers shall run red" ? Nah
Im with stupid ^quote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef daankes het volgende:
Rivers shall run red is iig quote van Vladimir ingame en ik heb de skin al gezien. Dus neem maar aan dat het King Vladimir skin word en ook zo gaat heten.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met als afbeeldingsnaam legendary-skin_thump.jpg? Mogelijk toch wel
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens benquote:
Aah, excuus. Wist niet dat de uitdrukking op die manier gebruikt werd iigquote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ken je die uitdrukking niet? Betekent gewoon dat ik het met je eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |