abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104742929
Hehe heerlijk idd. En GP is leuk. Speelde wel een beetje suicidaal in de ogen van de rest geloof ik :+ Maarja, ik hou van aggressief spel.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_104742971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Ezreal heeft wat meer losgegeven over 9 tails fox in zo'n stel vragen aan Ezreal topic :P

1) Well, her name is now Ahri, hope you all like it!
2) Nopers, she is more of a mobility type assassin (caster).
3) Well, my goal for this champion is to make her conceptually easy, but to be both high APM and have a high skill ceiling. So she is high mobility and has generally low cooldowns.
4) Well, this character is more of a seductress, which fits the Gumiho storyline much closer. Though she does utilize spells like Fox-Fire.

Dit waren zn antwoorden, de vragen kan je er wel bij gokken :')

Met andere woorden: het is dus een assassin wat ik niet had gedacht :o
what the fuck? Het zou een support worden ;(
pi_104743035
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

what the fuck? Het zou een support worden ;(
Ja ik baal ook een beetje, ik wil een 0cs meta brekende support :')
  woensdag 23 november 2011 @ 22:53:08 #254
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_104743158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik baal ook een beetje, ik wil een 0cs meta brekende support :')
Jou kennende ga je het dan als APtank spelen ;) .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_104743869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef nyny83 het volgende:
Hehe heerlijk idd. En GP is leuk. Speelde wel een beetje suicidaal in de ogen van de rest geloof ik :+ Maarja, ik hou van aggressief spel.
Ach, die dive op bot was niet suicidaal hoor. Je roept alleen maar DIVE en binnen 0.5 sec zat je al onder de turret :P
pi_104744408
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ach, die dive op bot was niet suicidaal hoor. Je roept alleen maar DIVE en binnen 0.5 sec zat je al onder de turret :P
Hmm ik heb wel meer fights geinitiate. We wonnen ze ook allemaal hoor, maar ik ging vrij rap dood dan. Op zich geen probleem, maar als gangplank met mijn build (geen atmogs dus) moet je gewoon eigenlijk niet initiaten. Probleem was: wie doet het anders? Want Fizz was dead weight en voor de rest hadden we niemand die een fight kon initieren.
pi_104746171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hmm ik heb wel meer fights geinitiate. We wonnen ze ook allemaal hoor, maar ik ging vrij rap dood dan. Op zich geen probleem, maar als gangplank met mijn build (geen atmogs dus) moet je gewoon eigenlijk niet initiaten. Probleem was: wie doet het anders? Want Fizz was dead weight en voor de rest hadden we niemand die een fight kon initieren.
Enige waarmee het mogelijk was, was met mijn ulti of fizz zijn ulti, degene die fizz speelde speelde hem voor het eerst dus dat was geen optie. En ik kon mijn ulti niet goed plaatsen. Waren andere mogelijkheden, moesten alleen wachten op mogelijkheden :P
pi_104750711
Btw gister met nasus tegen fizz en renekton. Werd geownd in een lane maar later ging het wel goed.

Maar wat lijkt me die fizz leuk om te spelen :D
pi_104751227
Told you :) Fizz kan prima initiaten maar ook weer wegkomen. Bijna niet te ganken wat hem een hele goed mid en toplaner maakt.
pi_104751511
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Told you :) Fizz kan prima initiaten maar ook weer wegkomen. Bijna niet te ganken wat hem een hele goed mid en toplaner maakt.
Ja hij was wel aardig. Alleen hij gaat wel snel dood, tenminste die fizz waar ik tegen speelde. Hij builde volgens mij ook niet helemaal perfect.

Later ging het goed want ik had goeie targets zoals ashe en fizz en toen waren ze useless
pi_104752237
Fizz kan je bouwen op een heleboel manieren. Van vol AP tot Tankybruiser.
pi_104752469
Dodge runes gaan verdwijnen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104752521
Niet alleen runes, heel dodge gaat eruit!
pi_104752738
Ben vooral benieuwd wat ze met Udyr (passive) en Jax gaan doen. En ik hoop natuurlijk dat ik nog wat IP terugkrijg voor die runes die verdwijnen, want ik heb 9 dodge seals (geen quints)
pi_104752741
En dus 3 champions die een (halve) remake krijgen van hun passive of een ability. En een item change.
pi_104752762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:33 schreef nyny83 het volgende:
Ben vooral benieuwd wat ze met Udyr (passive) en Jax gaan doen. En ik hoop natuurlijk dat ik nog wat IP terugkrijg voor die runes die verdwijnen, want ik heb 9 dodge seals (geen quints)
Vergeet Syvir niet :)
En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104752806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Vergeet Syvir niet :)
Die vergeet ik niet, maar die interesseert me gewoon niet :D

En een full refund van mijn IP is wel heel netjes. Toch weer 7200+ IP'tjes in de pocket om gelijk een nieuwe champ van te halen. Had niet een 100% return verwacht omdat ik er toch een paar maanden mee gespeeld heb.

[ Bericht 13% gewijzigd door nyny83 op 24-11-2011 10:48:55 ]
pi_104753889
Hmm aan de ene kant jammer van dodge.

Jax was wel leuk daardoor.
pi_104754680

Lol @ 3 min 43 sec.... Het is niet efficient en zal ook niet snel gebeuren in een "echte" potje, maar tis wel grappig :P
pi_104755023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef Cornelis83 het volgende:

Lol @ 3 min 43 sec.... Het is niet efficient en zal ook niet snel gebeuren in een "echte" potje, maar tis wel grappig :P
geinig dat hij dragon op level 1 doet
pi_104755822
Voordat er uberhaupt minions zijn :) je kan hierna ook gewoon gaan junglen met wat hulp :) vooral botspawn, kan je evt daarna met redhulp nog je jungle clearen.
pi_104756762
hoe bedoel je voordat er uberhaubt minions zijn :P Drake spawnt blijkbaar pas op 2 min 30. En zoals je in het filmpje zag, waren de minions al aan het knokken.

Maar ja, wil je dit als start doen dan moet je de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen:

Voordeel:
- Hele team heeft vroeg in het spel 190 goud extra te besteden.
- Je bent gelijk level 2.
- Bij het teruggaan naar de basis heb je alweer 350g te besteden.

Nadeel:
- Je begint zonder items, alle goud zit em in die 2 boost pots (al duren die nog steeds 4 min ofc, dus ongeveer 2-3 min na de dragon kill)
- Je moet terug naar de basis. Want je bent half dood en out of mana.

Dus ja :) Ik ben geen ervaren jungler (doe het bijna nooit) dus ik weet niet of je zonder mana en half dood kunt ganken, maar lijkt me niet. Of zie ik dat verkeerd?
pi_104756818
En één vroege ward van bot en je bent keihard de lul :P
Conscience do cost.
pi_104756830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:01 schreef Cornelis83 het volgende:
hoe bedoel je voordat er uberhaubt minions zijn :P Drake spawnt blijkbaar pas op 2 min 30. En zoals je in het filmpje zag, waren de minions al aan het knokken.

Maar ja, wil je dit als start doen dan moet je de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen:

Voordeel:
- Hele team heeft vroeg in het spel 190 goud extra te besteden.
- Je bent gelijk level 2.
- Bij het teruggaan naar de basis heb je alweer 350g te besteden.

Nadeel:
- Je begint zonder items, alle goud zit em in die 2 boost pots (al duren die nog steeds 4 min ofc, dus ongeveer 2-3 min na de dragon kill)
- Je moet terug naar de basis. Want je bent half dood en out of mana.

Dus ja :) Ik ben geen ervaren jungler (doe het bijna nooit) dus ik weet niet of je zonder mana en half dood kunt ganken, maar lijkt me niet. Of zie ik dat verkeerd?
Je loopt als je na dragon back to base gaat een minuut achter op de andere jungler ongeveer (in level/XP). Staat tegenover dat je 3 lanes in principe 10 CS voorlopen en je support bijna 3 extra wards kan kopen. Tis een afweging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')