Ik heb ook zat games gewonnen zonder AD carry. Dan maar zonder. Dit werkte ook niet dus wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maarja Ryze is geen AD carryRyze als support werkt ook niet btw, incase ur feeling frisky
Swain als support wordt steeds populairder trouwens, ook maar es proberen
Met AD carry die solofarmed sta je gewoon een stuk sterker. Ook qua pokes kan je tenminste wat doet. Een team met 5 melee's verliest het 95% van de keren van een team met range.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb ook zat games gewonnen zonder AD carry. Dan maar zonder. Dit werkte ook niet dus wat heb je te verliezen?En ryze support was ik niet van plan, maar gewoon dan de farm delen en een traditionele (als in: pre-lvl30) duo bot lane zonder support draaien.
hij is ook gebuffed in de laatste patches.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Wukong wordt volgens mij best onderschat
Ryze is niet meleequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Met AD carry die solofarmed sta je gewoon een stuk sterker. Ook qua pokes kan je tenminste wat doet. Een team met 5 melee's verliest het 95% van de keren van een team met range.
AD + Support is dan dichter bij dragon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
Met welke reden speelt AD eigenlijk altijd bot en AP mid? En AD met support bijv. niet top i.p.v. bot?
En AD carries zijn niet squishy?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
En AP speelt in principe midden omdat die squishy zijn en dat je dan snel bij je eigen tower bent.
Die build van Wukong, wtfquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De pot van tien minuten geleden![]()
Soloque, in het selectscherm Fizz en Wukong instalock. Katarina ging ragen omdat ze het dus ontzettend noob vond. Bij het laden connecte zij dan ook niet, uit woedde waarschijnlijk.
Dus wij speelden de hele pot met een man minder, Wukong en Akali top, Fizz mid, ik (Irelia) bot.
Mijn toren sloopten ze binnen vijf minuten en ik ging dood. Dus wij bereidden ons voor op surrender bij twintig, maakten we door een aantal goede ganks bij elkaar (iedereen ging overal naartoe) een paar kills, waardoor we 8 tegen 9 stonden. Dus Akali en Fizz begonnen surrendervotes maar Wukong en ik wilden het proberen![]()
Begonnen we hard terug te komen, een aantal tegenstanders die slecht gepositioneerd waren konden we doden en we begonnen allemaal tanky te bouwen.
We begonnen sterk te worden, terwijl hun Fizz en Garen verschrikkelijk begonnen te flamen![]()
En ze bleven de hele tijd op hun best spelen, dus geen getroll ofzo![]()
De pot duurde uiteindelijk een uur, we wonnen dik, stonden 61 tegen 38 kills en dit is waarschijnlijk mijn beste pot ooit.![]()
[ afbeelding ]
De score van hun Fizz was 12//16/6, die van hun Nunu was 9/11/12.
Ghostblade was mijn laatste item, die haalde ik in plaats van schoenen.
Dit inderdaad, vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef ems. het volgende:
Het is nog simpeler. De meeste ranged AD's worden 1v1 geoutshined door de AP's en hebben ongestoorde farm nodig. AP's scalen meer met hun skills en dus is het ook voordeliger als je snel een hoog level AP hebt.
Zijn build werkte wel, Cait kon toch geen Madreds betalen met haar kutfarmquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Die build van Wukong, wtf![]()
![]()
En waarom blok je je eigen username?
Spellvamp op Fizz is redelijk useless, triggered alleen op je E en R. Beter een rylais halen of guardian.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De pot van tien minuten geleden![]()
[ afbeelding ]
De score van hun Fizz was 12//16/6, die van hun Nunu was 9/11/12.
Ghostblade was mijn laatste item, die haalde ik in plaats van schoenen.
Pc tript em. Soms doet hij het soms niet. Dus MEHquote:Op woensdag 23 november 2011 09:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De neuk, fix dan, fizz is leuk
Hehe. Nee ik doe zelf ICT en ik kom bijna uit het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even laten nakijken en laten reparen dan? Kost je volgens mij ook nergens meer dan honderd.
Meh kak. Nieuwe masteriesquote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fizz, Xerath -> Leuke champs
Graves -> ook leuk, nerfs gehad maar nog steeds goed
Nieuwe masteries
Nieuwe summoners
Echt compleet nieuwe masteries dan, hé. Meer startgoud, lifesteal, dat soort grapjes.quote:
Hmm ik wil wel eens Sivir met Promote + Teleport proberen. Pushen ftw!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan noem je ook meteen enorme kutspells, in het bijzonder promote. Die praktisch geen nut in SR.
Ik moet dan ook gewoon niet overextenden maar in normals wordt dat nauwelijks afgestraft. Daar is het meer de moeite waard om de tegenstander te harassen, low health naar base te sturen en 25% van de towerhealth af te slaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je zegt het zelf al, terwijl je overextend. Nieuwe flash zorgt ervoor dat je wards deste belangrijker zijn.
Begrijp me niet verkeerd, dat geef ik gewoon toe. Neemt niet weg dat ik het wel erg leuk vind om wat meer risico's te nemen en een gok te wagen. De voor mij meest entertainende speelstijl durf ik nu niet meer veel te gebruiken. Het is geen ramp, ik kan ook totaal anders spelen en gebruikte sowieso al nauwelijks flash in ranked games. Maar dus wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je hele game op die 50range valt en staat speelde je al teveel on the edge
Gewoon even testen in een custom game hequote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of spellvamp op vorpal spikes werkt? Of werken daar andere mechanics voor? Het is tenslotte een gratis aoe ability zonder cd, Riot zou het op kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |