Sterkte alvast.quote:
En tijdens de game maar klagen over Nasus!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben ook niet zo heeel erg onder de indruk van die skin van Vlad, naast vlad zelf
Gangplank blijft toch een heel fijne champ
Nadat ik bijna alleen maar Fizz speelde switchte ik even naar GP en dat voelde echt zo fijn. Met Fizz heb ik niet zo sterk dat ik voel hoeveel schade ik doe, ook door die damage over time enzo.
Dat je niet voelt hoeveel pijn je doet, en ook dat je niet echt kan inschatten of je door moet vechten of niet.
Met GP crit je gewoon met Parrley en dan is het al feest
Totdat mensen gaan janken op het forumquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Grappig, Trundle heeft als het goed is nog nooit buffs of nerfs gehad, alleen bug fixes
In één keer goed!
Ja was met mij, was wel mooie actie jaquote:Op zondag 20 november 2011 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Ja die E is zo grappig
Een keer zaten Akali en nog iemand in de bush net naast onze toren te wachten en ik had nogal een sterk vermoeden.
Dus ik doe E precies tussen ze insta je daar vrolijk midden in hun fail en je springt er zo weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |