Doe ik een moord voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef znarch het volgende:
Is er hier niemand met een Dota2 beta key over btw?
Ik sta in de rij dus vroeg of laat zal hij wel komen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Doe ik een moord voor.
Tevens: Riven![]()
![]()
![]()
Ja ik ook, hoop mensen die ik al ken hebben van vrienden key gehadquote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik sta in de rij dus vroeg of laat zal hij wel komen.
Zodra ik een invite heb krijg jij er een van mijquote:Op zondag 20 november 2011 23:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja ik ook, hoop mensen die ik al ken hebben van vrienden key gehad![]()
.
Dat vind ik aardig, doe ik dat ook bij jou mocht ik er een krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Zodra ik een invite heb krijg jij er een van mij
Kijk! En zo hebben we de kans op een key even verdubbeld!quote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig, doe ik dat ook bij jou mocht ik er een krijgen.
Toe maar!quote:Op maandag 21 november 2011 00:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Kijk! En zo hebben we de kans op een key even verdubbeld!
Wrijf het er maar in!quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft een Dota 2 key maar de invites zijn al weg
Heeft hij die key dan aan jou gegeven?quote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Hij zit het nu te spelen!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd
Ken een gast IRL die er 60 euro voor heeft betaaldquote:Op zondag 20 november 2011 23:06 schreef znarch het volgende:
Is er hier niemand met een Dota2 beta key over btw?
welke nieuwe vladskin? Dat werd toch een nieuwe champion?quote:Op maandag 21 november 2011 08:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja LoL topic!
woep
nieuwe vladskin, iemand die em gaat halen? Vind em zelf tegenvallen van wat ik heb gezien
misschien, echter een vriendin van me had karthus gekocht, en had er geen goed woord voor over.quote:
ja ok maar er is niets zo frustrerend als een dikke teamfight hebben, of een heftige 1vs1 of 1vs2 battle hebben, met een flintertje hp winnen, en dan komt mister karth met zijn herp-a-derp hurrdurr ulti, en whoppa je ligt plat.quote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kathus ult gebruiken zonder dat je er kills mee pakt maar wel je team helpt pushen bijv, dat is het lastige. Timing is everything. Kijk laatste TSM EPIK games en SK vs Empire
Net zoals Kog'mawquote:Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok maar er is niets zo frustrerend als een dikke teamfight hebben, of een heftige 1vs1 of 1vs2 battle hebben, met een flintertje hp winnen, en dan komt mister karth met zijn herp-a-derp hurrdurr ulti, en whoppa je ligt plat.
%$^@%*(^%&%^(()%@ en meer van zulks.
maar dat is niet global. vanuit zijn base. wanneer hij bijv aan het dansen is, en dus aan het trollen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |