Gokje wagen. Mij lijkt 50/50 erg leuk. 8,3 op IMDB is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef RacerDKB het volgende:
Twijfel of ik nog ga, zou balen als het Hasta La Vista ( http://www.imdb.com/title/tt1753887/ ) is, wil 50/50 zien.
Ik kan niet anders dan je gelijk geven! Slaapverwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
The rum diary was anders geen flikker aan, dus je mist niks.
Erg saai, verhaal boeide geen meter. Zaten misschien 2 leuke scenes in (die met hitler en in de auto).quote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk geven! Slaapverwekkend.
Heb ik heel veel goede dingen over gehoordquote:
Ik ook, maar ben na een uur wel weggelopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik heel veel goede dingen over gehoord
Is een kanshebber voor de pathe's waar deze de afgelopen week niet heeft gedraaid. Zodra ik meer weet meld ik het.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:07 schreef Haarklip het volgende:
Tyrannosaur gister in Buitenhof, halve zaal liep weg.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef lobotm het volgende:
Of het klopt weet ik niet maar het zou wel eens trespass kunnen worden
Aha. In Utrecht iig niet zie ik op pathe.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 13:40 schreef Spunks het volgende:
Volgens mij is er in de vakantie geen sneak
Dat gaat hem waarschijnlijk ook worden!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
In Wolff Groningen hadden we gisteren: A Good Old Fashioned Orgy..
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef botterfly het volgende:
[..]
Dat gaat hem waarschijnlijk ook worden!
Was inderdaad een heel vermakelijke film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Deze:
Lijkt mij wel een vermakelijke film.
Ik hoop eigenlijk op The Hunger games aankomende dinsdagin dde sneak is en niet die nederlandse filmquote:
Heb jij inside information Strawberry? Je hebt het al veel vaker bij het juiste eind gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb vernomen dat het toch niet Quiz wordt.
Wat de user hierboven zegt inderdaad. Ik heb helaas niet veel met dat arabische sfeertje.
Nee, ben gewoon heel goed in gokken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Heb jij inside information Strawberry? Je hebt het al veel vaker bij het juiste eind gehad
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:31 schreef Bisamrat het volgende:
Beide zouden prima zijn, maar ik denk geen van beide. De film draaien deze week al in de bioscoop namelijk. Ik wacht op het beslissende antwoord van -Strawberry-, zij heeft het meestal goed
.
Wat is trouwens het verschil tussen OV en DOV bij Pathe films? De D staat voor digitaal waarschijnlijk, maar wat is er dan beter aan dan de originele versie? Je kunt in Zwolle namelijk kiezen tussen The Hunger Games OV en DOV versie.
volgens pathe sneakers mocht hij van de producent niet eerder worden uitgezonden, en dan wel in de sneak? dat zou vreemd zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop hungergames, maar ik weet het nog niet.
Dus dat word Quiz, al dat cryptische gedoequote:
Deze was niet leuk trouwens. In Groningen gezien, god damn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:29 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond in sneak bij Pathe is Haywire!
http://trailers.apple.com/trailers/independent/haywire/
Ziet eruit als een goede actie film, dus dat belooft wat.
Voor zover ik weet wel. Maar misschien dat het per theater verschilt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vond em ook maar matig...
maar vanavond?
[..]
deze?
Inderdaad is niet altijd in de Pathe's dezelfde sneak te zien. Breda Had in ieder geval de sneak met Nicolas Cagequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Maar misschien dat het per theater verschilt.
Ah je had mazzel! Geen Nicolas Cage, wel Ben Afleck.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik ga zo checken in Eindhoven, laat het geen Nicolas Cage zijn... Take Shelter lijkt mij super!
Was de sneak van vorige week en echt een slechte film. De trailer was gewoon beter vond ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze was niet leuk trouwens. In Groningen gezien, god damn.
Ik vergiste me in die keer dat ik vooral niet wilde dat het Seeking Justice zou zijn.. :p Ik sla dus lekker over vanavondquote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Bisamrat het volgende:
Het kan het altijd fout hebben uiteraard, maar we zullen zien.
Ben er niet heen geweest, maar ik pak de film het weekend wel meequote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Seeking Justice was best wel okay.
Dat was mijn gedachte ook en ik heb slechte films gezien in de tussentijd, maar echte films voor kleine kinderen sla ik over.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij was de gedachte achter mijn Unlimited-kaart overal heengaan, maar na al die maanden heb ik nog steeds geen kabouter plop-film gezien
Deze was zo slecht! Leek wel Scary Movie, maar dan met actiefilms als spoofobjectquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm, niet veelbelovend
http://www.imdb.com/title/tt1366365/
quote:This has to be said, and I'm sure everyone who saw the movie will agree with me: Sigourney Weaver was soooo unrealistic in this movie. It's like she's forgotten how act after all these years. Seriously, in one scene, she actually says "Wooooo" as she's driving an SUV into people and firing an automated weapon! No, her character isn't supposed to be a person who escaped from an asylum - the character's supposed to be extremely educated and intelligent.
Hij was idd aangenaam om naar te kijken. Maar z'n acteerkwaliteiten waren belabberd. Zelfs het befaamde tril-lipje kwam voorbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond de hoofdpersoon wel leuk, dus daarom was het aardig. Maar er zaten echt belachelijke dingen in.
Zoals:
[..]
Geen idee, dacht ook dat die het zou worden maar dit is wat ik heb doorgekregen!quote:
I was wronggg.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt een Sneak film denk ik.
Me too!quote:
Ja, je had gelijk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef Bisamrat het volgende:
Ja lekker dames, maar welke film was het nu?
Wacht ik had dus toch gelijk? Het was The Dictator?
Ja, dat gaf ik toch aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef Bisamrat het volgende:
Ja lekker dames, maar welke film was het nu?
Wacht ik had dus toch gelijk? Het was The Dictator?
Ik krijg niet vaak gelijk van vrouwen, zeker niet van twee tegelijkertijdquote:
Lijkt me zeer sterk. Echt grote publiekstrekkers zijn haast nooit sneakfilms.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Het gerucht gaat dat Prometheus deze wek draait. Kan iemand dat bevestigen?
Vanavond draait toch al de sneak in twee Pathe bioscopen? Ik hoop op Piranha 3DD, vond het eerste deel erg grappig. Plus dat Piranha 3DD nooit in Zwolle zal draaienquote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef botterfly het volgende:
Wat is de prognose? Chernobyl Diaries? Of Piranha 3DD? On the road is ook mogelijk.
Morgen weten we het!
Oh god nee, die trailer was al te erg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Vanavond draait toch al de sneak in twee Pathe bioscopen? Ik hoop op Piranha 3DD, vond het eerste deel erg grappig. Plus dat Piranha 3DD nooit in Zwolle zal draaien
De trailer is juist briljant, alle dingen die deel één zo leuk maakte, zitten ook in de trailer (nee niet alleen de tietenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh god nee, die trailer was al te erg.
Soms doen ze het wel om voor een premiere een paar dagen later wat extra buzz te veroorzaken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk. Echt grote publiekstrekkers zijn haast nooit sneakfilms.
piranha 3DD, deel 1 was al zo baggerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef botterfly het volgende:
Wat is de prognose? Chernobyl Diaries? Of Piranha 3DD? On the road is ook mogelijk.
Morgen weten we het!
Silent House was ook bagger...slechte sneakweek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:31 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Moonrise Kingdom.
Wat een baggerfilm.
Was er eigenlijk ergens in NL een bioscoop die een van de drie films draaide?
Ik was in Zwolle voor die sneak en de airco deed het prima.quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:54 schreef Bisamrat het volgende:
Blij dat ik niet ben gegaan, was ook veel te warm weer voor de bioscoop. Zeker als je bedenkt dat de Pathé in Zwolle geen goed werkende airco heeft.
Hopelijk is de volgende sneak wel de moeite waard en is het iets minder warm buiten
Misschien hebben ze het eindelijk gefixed, het weekend maar eens uitproberen met MIB3quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was in Zwolle voor die sneak en de airco deed het prima.Scheelt wel dat er weinig mensen waren.
Eerder een kwestie van vergeten aan te zetten dan dat het kapot is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het eindelijk gefixed, het weekend maar eens uitproberen met MIB3.
Dat is wel een erg oude quote Strawberryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is al geweest. Bij pathé althans.
Ik zie het nu inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat is wel een erg oude quote Strawberry.
Als je het maar vaak genoeg herhaald komt het vast wel een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit keer wel chernobyl diaries. Eindelijk.
LOL is echt een meidenfilm die ook in de girlsnight draait.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:57 schreef Esje-lief het volgende:
21 jump street sucks.. en die andere lijkt me ook geen hoogvlieger...
21 jump street vond ik toch wel vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:57 schreef Esje-lief het volgende:
21 jump street sucks.. en die andere lijkt me ook geen hoogvlieger...
Vond de film erg voorspelbaar en slechts grappig op enkele momenten. Zeker geen slechte film, maar niet goed genoeg om nog eens in de bioscoop te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
21 jump street vond ik toch wel vermakelijk hoor.
iemand een idee welke er in spui draait? the raid lijkt me wel aardig...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef botterfly het volgende:
of
Afhankelijk van welke bios je bezoekt!
indd ik wil de raid ook wel zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand een idee welke er in spui draait? the raid lijkt me wel aardig...
Deze week gaan we stuivertje wisselen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef botterfly het volgende:
of
Afhankelijk van welke bios je bezoekt!
La delicatessequote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Naja, afgelopen week heb ik toch een heel andere film gezien in de Sneak. Een Franse. Was het maar The raid of The five-year engagement.
Ik zat in Pathe Buitenhof.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef botterfly het volgende:
@strawberry @shiNinG_staR Welke bioscoop?
Alle drie goede films. Maar die laatste heb ik al gezien, is al een tijdje te downloaden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:03 schreef Bisamrat het volgende:
Mogelijkheden voor volgende week zijn Expendables 2, Total Recall en God Bless America. Welke van de drie het ook word maakt mij niet uit, ik zal in de bioscoop zitten dinsdag.
Echt waar? * Bisamrat checked downloadsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle drie goede films. Maar die laatste heb ik al gezien, is al een tijdje te downloaden.
Die zou het worden, maar door wat er gebeurd is in Amerika niet meer...heb ik vandaag vernomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:10 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Echt waar? * Bisamrat checked downloads
Wat is dat nu weer voor onzin. Hebben ze eindelijk een leuke film in de sneak ...quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zou het worden, maar door wat er gebeurd is in Amerika niet meer...heb ik vandaag vernomen.
Ik vind het ook niet helemaal te rechtvaardigen, als het nou in NL gebeurd was...maar het is wel zo dat je juist bij de Sneak niet weet welke film je kan verwachten. En als je dan ineens een publiek hebt wat wordt neergeschoten in de film...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. Hebben ze eindelijk een leuke film in de sneak ...
Erg jammer maar dan downloaden God Bless America. Kans dat deze bij Pathé in Zwolle komt is 0,01%. Sommige mensen zijn echt wereld vreemd als ze direct denken dat er ook een aanslag in NL komt tijdens een bioscoop bezoek. Wist trouwens niet dat je bij Pathé werkte -Strawberry-quote:Op maandag 30 juli 2012 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet helemaal te rechtvaardigen, als het nou in NL gebeurd was...maar het is wel zo dat je juist bij de Sneak niet weet welke film je kan verwachten. En als je dan ineens een publiek hebt wat wordt neergeschoten in de film...
'We' krijgen nog dagelijks mensen in de bios die ons vragen of het wel veilig is, sinds dat schietincident in Amerika. Dus wat dat betreft snap ik wel een beetje dat een film als God bless America voor iig de Sneak niet zo handig is. Al begrijp ik dus niet dat die mensen echt bang worden door iets wat er in Amerika gebeurd is, maar dat blijft persoonlijk.
Hmm misschien wel, intouchables draait daar ook nog steeds..dus misschien ipv die film.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Erg jammer maar dan downloaden God Bless America. Kans dat deze bij Pathé in Zwolle komt is 0,01%. Sommige mensen zijn echt wereld vreemd als ze direct denken dat er ook een aanslag in NL komt tijdens een bioscoop bezoek. Wist trouwens niet dat je bij Pathé werkte -Strawberry-
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1770734/ Waarschijnlijk deze.
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bedquote:
Ik ben wel gegaan maar niet naar de sneak, expendables 2 was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bed
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Bisamrat het volgende:
DREDD 3D vanavond in de sneak. Toppertje dus, maar weer eens naar toe, al een tijd niet naar de sneak geweest.
Was gisteren in Zwolle toch echt DREDD 3D, viel een beetje tegen in vergelijking met The Raid.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?quote:
Nee, dat was The Campaign geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?
Zo niet dan hebben we morgen weer een goede film
Dat ging idd niet helemaal goed. Gelukkig hadden ze het relatief snel opgelost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef Bisamrat het volgende:
Vond de film niet zo bijzonder, de trailer was beter. Ook weer jammer dat het voor de zoveelste keer verkeerd ging in Zwolle. Daar begon The Watch als sneak film, hoe moeilijk kan het wezen om de juiste film te starten.
Hopelijk volgende week een betere film.
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.quote:
Verschilt soms, maar niet vaak. Het word wel Robot and Frank trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:12 schreef Bisamrat het volgende:
Was een aardige film, toch altijd knap dat acteurs uit elke kledingkast perfect passende kleding kunnen pakken
En bijna alles ging goed in Zwolle, alleen niks gewonnen
In Zwolle hebben ze het praatje wel en als je mee hebt gedaan met 'raad de sneak film' kun je een goody-bag winnen en meestal posters voor de nummer twee en drie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..
wel irritant dat het ticketsysteem eruit lag..
ach, sommige marathons zijn best het kijken waard, ik heb dat met pirates gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:32 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
In Zwolle hebben ze het praatje wel en als je mee hebt gedaan met 'raad de sneak film' kun je een goody-bag winnen en meestal posters voor de nummer twee en drie.
Wel leuk gedaan dat praatje etc, maar wie gaat er nu naar de Twilight marathon van 2 tot 2
Oh ik dacht dat ze dat in elke pathe deden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in spui hebben ze gewoon de film gestart en geen praatje ofzo vooraf..
wel irritant dat het ticketsysteem eruit lag..
Film was niet echt bijzonder, standaard drie in een dozijn film. Wel de goody-bag gewonnenquote:
Skyfall lijkt sterk, heeft niet echt een sneak nodig. Maar ik zou blij verrast zijn als dat hem word.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Geldt dit alleen voor Pathé bioscopen? Neem aan van wel.
Weten er toevallig mensen ook wat er in filmhuizen gesneaked gaat worden, met voorkeur in Lux Nijmegen?
Sneakhint
30 oktober: Luchtig.
Ik denk dan meteen aan Skyfall
Ja nogmaals, dit is niet bij een Pathé bioscoop hè.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Skyfall lijkt sterk, heeft niet echt een sneak nodig. Maar ik zou blij verrast zijn als dat hem word.
Is skyfall überhaupt wel een filmhuis film?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja nogmaals, dit is niet bij een Pathé bioscoop hè.
Hier hadden ze vorige week Sisters in de premiere
Ja, Bondfilms komen er altijd uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is skyfall überhaupt wel een filmhuis film?
dat hangt af per sneak, meestal zijn ze landelijk wel hetzelfde, maar soms wijken ze af..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Devel-ish het volgende:
De Sneak is niet in elke Pathé hetzelfde? Goh. Weer wat geleerd...
Voor volgende week?quote:
Inderdaad, deze sneak slaan we over. Ga er wel een keer in het weekend heenquote:
Duurt ie zo lang?quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Inderdaad, deze sneak slaan we over. Ga er wel een keer in het weekend heen
172 minuten + reclame + trailers + sneak praatje = te langquote:
in het Pathe Unlimited topic zag ik dat ze in breda gisteren Wreck-it Ralph hadden..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
welke welke welke? vanavond?
twitter:PatheSneakers twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 00:14:17I can fix it... #sneak #pathe reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef EnemyRock het volgende:
SERIEUS? Ook in het Engels? Aangezien die hier in Rembrandt volgensmij enkel in het Nederlands gaat draaien. Als dat zo is ben ik zo blij!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]als ze de sneak in het nederlands doen zou dat echt ZUUUR zijn
![]()
lijkt mij dat hij gewoon engels gesproken zal worden
Lijkt me wel, de sneak is in principe voor volwassenen dus dan komen ze niet met de nederlandse versie aanzetten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef EnemyRock het volgende:
SERIEUS? Ook in het Engels? Aangezien die hier in Rembrandt volgensmij enkel in het Nederlands gaat draaien. Als dat zo is ben ik zo blij!
ik zou het wel een stunt vinden van zequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de sneak is in principe voor volwassenen dus dan komen ze niet met de nederlandse versie aanzetten.
Mwah als animatiefilms je niet aanspreken...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Bisamrat het volgende:
Leuke film, altijd grappig dat je dan mensen de sneak ziet verlaten omdat er een 'kinder' film draait.
bij veel mensen spreken animatiefilms hen niet aan omdat ze vinden dat het voor kinderen is.. ik vind dat een vrij zwakke redenering om geen animatiefilms te kijken (of ze in iedergeval ook geen kans te geven)quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah als animatiefilms je niet aanspreken...
Wreck-It Ralph was in veel opzichten (de humor) best kinderlijk.
Dat was het niet gisteren, maar Man with the Iron Fist helaas. Was echt een slechte film en ik ben toch wel van de B-filmsquote:
Dat kan aangezien niet elke Pathé dezelfde film in de sneak heeft. In zwolle was het dus die andere slechte film.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef F_JD het volgende:
Ik heb hem gisteren anders wel degelijk in de sneak gezien
Klopt ja, maar dat is wel een beetje door onze cultuur. Als je kijkt wat er op TV is aan tekenfilms, zijn dat voornamelijk tekenfilms gericht op kinderen (op south park e.d. na). In Japan is dat natuurlijk totaal anders.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
bij veel mensen spreken animatiefilms hen niet aan omdat ze vinden dat het voor kinderen is.. ik vind dat een vrij zwakke redenering om geen animatiefilms te kijken (of ze in iedergeval ook geen kans te geven)
Volgens mij niet, maar de film is al maanden te downloaden op bluray formaat. Ik sla deze sneak over, aangezien ik de film al gezien hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Stolen... was die niet al in de sneak geweest?
Hmm, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik Stolen thuis heb gekeken, maar dat zal dan wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar de film is al maanden te downloaden op bluray formaat. Ik sla deze sneak over, aangezien ik de film al gezien heb. Jammer dat het geen Silent Hill is geworden als jaar afsluiter.
Jep die heb ik ook al gezien in de sneakquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Stolen... was die niet al in de sneak geweest?
Daar zat je dus flink naast, het was Parker maar wat een bfilm zeg. Jason statham maakt normaal al geen diepzinnige filmen maar dit was echt bedroevend slechtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef Bisamrat het volgende:
Sneak van deze week is Hyde Park on Hudson, gaan we dus niet heen
Nope hij zat er niet naast, ik heb wel hyde park gezien. Het is alleen niet landelijk overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Daar zat je dus flink naast, het was Parker maar wat een bfilm zeg. Jason statham maakt normaal al geen diepzinnige filmen maar dit was echt bedroevend slechtHad liever wel hyde park gehad.
Dan ben ik blij dat ik niet naar de bioscoop ben gegaan in Zwollequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nope hij zat er niet naast, ik heb wel hyde park gezien. Het is alleen niet landelijk overal hetzelfde.
Dat is nooit zo geweest. Het is voorspelbaar genoeg. Overigens heb ik voor vandaag geen idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:21 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond is het waarschijnlijk Arbitrage. Maar het komt steeds vaker voor dat niet in alle Pathé bioscopen dezelfde sneak film is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |