Ah je had mazzel! Geen Nicolas Cage, wel Ben Afleck.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Jerruh het volgende:
Ik ga zo checken in Eindhoven, laat het geen Nicolas Cage zijn... Take Shelter lijkt mij super!
Was de sneak van vorige week en echt een slechte film. De trailer was gewoon beter vond ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze was niet leuk trouwens. In Groningen gezien, god damn.
Ik vergiste me in die keer dat ik vooral niet wilde dat het Seeking Justice zou zijn.. :p Ik sla dus lekker over vanavondquote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Bisamrat het volgende:
Het kan het altijd fout hebben uiteraard, maar we zullen zien.
Ben er niet heen geweest, maar ik pak de film het weekend wel meequote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Seeking Justice was best wel okay.
Dat was mijn gedachte ook en ik heb slechte films gezien in de tussentijd, maar echte films voor kleine kinderen sla ik over.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij was de gedachte achter mijn Unlimited-kaart overal heengaan, maar na al die maanden heb ik nog steeds geen kabouter plop-film gezien
Deze was zo slecht! Leek wel Scary Movie, maar dan met actiefilms als spoofobjectquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm, niet veelbelovend
http://www.imdb.com/title/tt1366365/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |