Ik hoop eigenlijk op The Hunger games aankomende dinsdagin dde sneak is en niet die nederlandse filmquote:
Heb jij inside information Strawberry? Je hebt het al veel vaker bij het juiste eind gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb vernomen dat het toch niet Quiz wordt.
Wat de user hierboven zegt inderdaad. Ik heb helaas niet veel met dat arabische sfeertje.
Nee, ben gewoon heel goed in gokken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Heb jij inside information Strawberry? Je hebt het al veel vaker bij het juiste eind gehad
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:31 schreef Bisamrat het volgende:
Beide zouden prima zijn, maar ik denk geen van beide. De film draaien deze week al in de bioscoop namelijk. Ik wacht op het beslissende antwoord van -Strawberry-, zij heeft het meestal goed
.
Wat is trouwens het verschil tussen OV en DOV bij Pathe films? De D staat voor digitaal waarschijnlijk, maar wat is er dan beter aan dan de originele versie? Je kunt in Zwolle namelijk kiezen tussen The Hunger Games OV en DOV versie.
volgens pathe sneakers mocht hij van de producent niet eerder worden uitgezonden, en dan wel in de sneak? dat zou vreemd zijn...quote:Op maandag 19 maart 2012 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop hungergames, maar ik weet het nog niet.
Dus dat word Quiz, al dat cryptische gedoequote:
Deze was niet leuk trouwens. In Groningen gezien, god damn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:29 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond in sneak bij Pathe is Haywire!
http://trailers.apple.com/trailers/independent/haywire/
Ziet eruit als een goede actie film, dus dat belooft wat.
Voor zover ik weet wel. Maar misschien dat het per theater verschilt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vond em ook maar matig...
maar vanavond?
[..]
deze?
Inderdaad is niet altijd in de Pathe's dezelfde sneak te zien. Breda Had in ieder geval de sneak met Nicolas Cagequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Maar misschien dat het per theater verschilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |