Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bedquote:
Ik ben wel gegaan maar niet naar de sneak, expendables 2 was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bed
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Bisamrat het volgende:
DREDD 3D vanavond in de sneak. Toppertje dus, maar weer eens naar toe, al een tijd niet naar de sneak geweest.
Was gisteren in Zwolle toch echt DREDD 3D, viel een beetje tegen in vergelijking met The Raid.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?quote:
Nee, dat was The Campaign geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Die was toch zaterdag op Pathé Unlimited dag?
Zo niet dan hebben we morgen weer een goede film
Dat ging idd niet helemaal goed. Gelukkig hadden ze het relatief snel opgelost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef Bisamrat het volgende:
Vond de film niet zo bijzonder, de trailer was beter. Ook weer jammer dat het voor de zoveelste keer verkeerd ging in Zwolle. Daar begon The Watch als sneak film, hoe moeilijk kan het wezen om de juiste film te starten.
Hopelijk volgende week een betere film.
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.quote:
Verschilt soms, maar niet vaak. Het word wel Robot and Frank trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal is de sneak landelijk hetzelfde toch? Geen idee, misschien dat het in sommige steden verschilt, maar anders is het wel die ik zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |