Alle drie goede films. Maar die laatste heb ik al gezien, is al een tijdje te downloaden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:03 schreef Bisamrat het volgende:
Mogelijkheden voor volgende week zijn Expendables 2, Total Recall en God Bless America. Welke van de drie het ook word maakt mij niet uit, ik zal in de bioscoop zitten dinsdag.
Echt waar? * Bisamrat checked downloadsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle drie goede films. Maar die laatste heb ik al gezien, is al een tijdje te downloaden.
Die zou het worden, maar door wat er gebeurd is in Amerika niet meer...heb ik vandaag vernomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:10 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Echt waar? * Bisamrat checked downloads
Wat is dat nu weer voor onzin. Hebben ze eindelijk een leuke film in de sneak ...quote:Op maandag 30 juli 2012 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zou het worden, maar door wat er gebeurd is in Amerika niet meer...heb ik vandaag vernomen.
Ik vind het ook niet helemaal te rechtvaardigen, als het nou in NL gebeurd was...maar het is wel zo dat je juist bij de Sneak niet weet welke film je kan verwachten. En als je dan ineens een publiek hebt wat wordt neergeschoten in de film...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin. Hebben ze eindelijk een leuke film in de sneak ...
Erg jammer maar dan downloaden God Bless America. Kans dat deze bij Pathé in Zwolle komt is 0,01%. Sommige mensen zijn echt wereld vreemd als ze direct denken dat er ook een aanslag in NL komt tijdens een bioscoop bezoek. Wist trouwens niet dat je bij Pathé werkte -Strawberry-quote:Op maandag 30 juli 2012 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet helemaal te rechtvaardigen, als het nou in NL gebeurd was...maar het is wel zo dat je juist bij de Sneak niet weet welke film je kan verwachten. En als je dan ineens een publiek hebt wat wordt neergeschoten in de film...
'We' krijgen nog dagelijks mensen in de bios die ons vragen of het wel veilig is, sinds dat schietincident in Amerika. Dus wat dat betreft snap ik wel een beetje dat een film als God bless America voor iig de Sneak niet zo handig is. Al begrijp ik dus niet dat die mensen echt bang worden door iets wat er in Amerika gebeurd is, maar dat blijft persoonlijk.
Hmm misschien wel, intouchables draait daar ook nog steeds..dus misschien ipv die film.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:26 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Erg jammer maar dan downloaden God Bless America. Kans dat deze bij Pathé in Zwolle komt is 0,01%. Sommige mensen zijn echt wereld vreemd als ze direct denken dat er ook een aanslag in NL komt tijdens een bioscoop bezoek. Wist trouwens niet dat je bij Pathé werkte -Strawberry-
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1770734/ Waarschijnlijk deze.
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bedquote:
Ik ben wel gegaan maar niet naar de sneak, expendables 2 was erg vermakelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Blijven we thuis, want Shadow Dancer schijnt slaapverwekkend te zijn en slapen doe ik liever in bed
er stond anders echt nederlands gesproken en 16 jaar en ouder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Bisamrat het volgende:
DREDD 3D vanavond in de sneak. Toppertje dus, maar weer eens naar toe, al een tijd niet naar de sneak geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |