quote:This has to be said, and I'm sure everyone who saw the movie will agree with me: Sigourney Weaver was soooo unrealistic in this movie. It's like she's forgotten how act after all these years. Seriously, in one scene, she actually says "Wooooo" as she's driving an SUV into people and firing an automated weapon! No, her character isn't supposed to be a person who escaped from an asylum - the character's supposed to be extremely educated and intelligent.
Hij was idd aangenaam om naar te kijken. Maar z'n acteerkwaliteiten waren belabberd. Zelfs het befaamde tril-lipje kwam voorbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond de hoofdpersoon wel leuk, dus daarom was het aardig. Maar er zaten echt belachelijke dingen in.
Zoals:
[..]
Geen idee, dacht ook dat die het zou worden maar dit is wat ik heb doorgekregen!quote:
I was wronggg.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt een Sneak film denk ik.
Me too!quote:
Ja, je had gelijk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef Bisamrat het volgende:
Ja lekker dames, maar welke film was het nu?
Wacht ik had dus toch gelijk? Het was The Dictator?
Ja, dat gaf ik toch aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef Bisamrat het volgende:
Ja lekker dames, maar welke film was het nu?
Wacht ik had dus toch gelijk? Het was The Dictator?
Ik krijg niet vaak gelijk van vrouwen, zeker niet van twee tegelijkertijdquote:
Lijkt me zeer sterk. Echt grote publiekstrekkers zijn haast nooit sneakfilms.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Het gerucht gaat dat Prometheus deze wek draait. Kan iemand dat bevestigen?
Vanavond draait toch al de sneak in twee Pathe bioscopen? Ik hoop op Piranha 3DD, vond het eerste deel erg grappig. Plus dat Piranha 3DD nooit in Zwolle zal draaienquote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef botterfly het volgende:
Wat is de prognose? Chernobyl Diaries? Of Piranha 3DD? On the road is ook mogelijk.
Morgen weten we het!
Oh god nee, die trailer was al te erg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Vanavond draait toch al de sneak in twee Pathe bioscopen? Ik hoop op Piranha 3DD, vond het eerste deel erg grappig. Plus dat Piranha 3DD nooit in Zwolle zal draaien
De trailer is juist briljant, alle dingen die deel één zo leuk maakte, zitten ook in de trailer (nee niet alleen de tietenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh god nee, die trailer was al te erg.
Soms doen ze het wel om voor een premiere een paar dagen later wat extra buzz te veroorzaken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk. Echt grote publiekstrekkers zijn haast nooit sneakfilms.
piranha 3DD, deel 1 was al zo baggerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef botterfly het volgende:
Wat is de prognose? Chernobyl Diaries? Of Piranha 3DD? On the road is ook mogelijk.
Morgen weten we het!
Silent House was ook bagger...slechte sneakweek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:31 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Moonrise Kingdom.
Wat een baggerfilm.
Was er eigenlijk ergens in NL een bioscoop die een van de drie films draaide?
Ik was in Zwolle voor die sneak en de airco deed het prima.quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:54 schreef Bisamrat het volgende:
Blij dat ik niet ben gegaan, was ook veel te warm weer voor de bioscoop. Zeker als je bedenkt dat de Pathé in Zwolle geen goed werkende airco heeft.
Hopelijk is de volgende sneak wel de moeite waard en is het iets minder warm buiten
Misschien hebben ze het eindelijk gefixed, het weekend maar eens uitproberen met MIB3quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was in Zwolle voor die sneak en de airco deed het prima.Scheelt wel dat er weinig mensen waren.
Eerder een kwestie van vergeten aan te zetten dan dat het kapot is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het eindelijk gefixed, het weekend maar eens uitproberen met MIB3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |