Dat is wel een erg oude quote Strawberryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is al geweest. Bij pathé althans.
Ik zie het nu inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat is wel een erg oude quote Strawberry.
Als je het maar vaak genoeg herhaald komt het vast wel een keerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit keer wel chernobyl diaries. Eindelijk.
LOL is echt een meidenfilm die ook in de girlsnight draait.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:57 schreef Esje-lief het volgende:
21 jump street sucks.. en die andere lijkt me ook geen hoogvlieger...
21 jump street vond ik toch wel vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:57 schreef Esje-lief het volgende:
21 jump street sucks.. en die andere lijkt me ook geen hoogvlieger...
Vond de film erg voorspelbaar en slechts grappig op enkele momenten. Zeker geen slechte film, maar niet goed genoeg om nog eens in de bioscoop te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
21 jump street vond ik toch wel vermakelijk hoor.
iemand een idee welke er in spui draait? the raid lijkt me wel aardig...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef botterfly het volgende:
of
Afhankelijk van welke bios je bezoekt!
indd ik wil de raid ook wel zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand een idee welke er in spui draait? the raid lijkt me wel aardig...
Deze week gaan we stuivertje wisselen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef botterfly het volgende:
of
Afhankelijk van welke bios je bezoekt!
La delicatessequote:Op maandag 25 juni 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Naja, afgelopen week heb ik toch een heel andere film gezien in de Sneak. Een Franse. Was het maar The raid of The five-year engagement.
Ik zat in Pathe Buitenhof.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef botterfly het volgende:
@strawberry @shiNinG_staR Welke bioscoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |