Voor volgende week?quote:
Inderdaad, deze sneak slaan we over. Ga er wel een keer in het weekend heenquote:
Duurt ie zo lang?quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Inderdaad, deze sneak slaan we over. Ga er wel een keer in het weekend heen
172 minuten + reclame + trailers + sneak praatje = te langquote:
in het Pathe Unlimited topic zag ik dat ze in breda gisteren Wreck-it Ralph hadden..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
welke welke welke? vanavond?
twitter:PatheSneakers twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 00:14:17I can fix it... #sneak #pathe reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef EnemyRock het volgende:
SERIEUS? Ook in het Engels? Aangezien die hier in Rembrandt volgensmij enkel in het Nederlands gaat draaien. Als dat zo is ben ik zo blij!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]als ze de sneak in het nederlands doen zou dat echt ZUUUR zijn
![]()
lijkt mij dat hij gewoon engels gesproken zal worden
Lijkt me wel, de sneak is in principe voor volwassenen dus dan komen ze niet met de nederlandse versie aanzetten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef EnemyRock het volgende:
SERIEUS? Ook in het Engels? Aangezien die hier in Rembrandt volgensmij enkel in het Nederlands gaat draaien. Als dat zo is ben ik zo blij!
ik zou het wel een stunt vinden van zequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de sneak is in principe voor volwassenen dus dan komen ze niet met de nederlandse versie aanzetten.
Mwah als animatiefilms je niet aanspreken...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Bisamrat het volgende:
Leuke film, altijd grappig dat je dan mensen de sneak ziet verlaten omdat er een 'kinder' film draait.
bij veel mensen spreken animatiefilms hen niet aan omdat ze vinden dat het voor kinderen is.. ik vind dat een vrij zwakke redenering om geen animatiefilms te kijken (of ze in iedergeval ook geen kans te geven)quote:Op woensdag 5 december 2012 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah als animatiefilms je niet aanspreken...
Wreck-It Ralph was in veel opzichten (de humor) best kinderlijk.
Dat was het niet gisteren, maar Man with the Iron Fist helaas. Was echt een slechte film en ik ben toch wel van de B-filmsquote:
Dat kan aangezien niet elke Pathé dezelfde film in de sneak heeft. In zwolle was het dus die andere slechte film.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef F_JD het volgende:
Ik heb hem gisteren anders wel degelijk in de sneak gezien
Klopt ja, maar dat is wel een beetje door onze cultuur. Als je kijkt wat er op TV is aan tekenfilms, zijn dat voornamelijk tekenfilms gericht op kinderen (op south park e.d. na). In Japan is dat natuurlijk totaal anders.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
bij veel mensen spreken animatiefilms hen niet aan omdat ze vinden dat het voor kinderen is.. ik vind dat een vrij zwakke redenering om geen animatiefilms te kijken (of ze in iedergeval ook geen kans te geven)
Volgens mij niet, maar de film is al maanden te downloaden op bluray formaat. Ik sla deze sneak over, aangezien ik de film al gezien hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Stolen... was die niet al in de sneak geweest?
Hmm, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik Stolen thuis heb gekeken, maar dat zal dan wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar de film is al maanden te downloaden op bluray formaat. Ik sla deze sneak over, aangezien ik de film al gezien heb. Jammer dat het geen Silent Hill is geworden als jaar afsluiter.
Jep die heb ik ook al gezien in de sneakquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Stolen... was die niet al in de sneak geweest?
Daar zat je dus flink naast, het was Parker maar wat een bfilm zeg. Jason statham maakt normaal al geen diepzinnige filmen maar dit was echt bedroevend slechtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef Bisamrat het volgende:
Sneak van deze week is Hyde Park on Hudson, gaan we dus niet heen
Nope hij zat er niet naast, ik heb wel hyde park gezien. Het is alleen niet landelijk overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Daar zat je dus flink naast, het was Parker maar wat een bfilm zeg. Jason statham maakt normaal al geen diepzinnige filmen maar dit was echt bedroevend slechtHad liever wel hyde park gehad.
Dan ben ik blij dat ik niet naar de bioscoop ben gegaan in Zwollequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nope hij zat er niet naast, ik heb wel hyde park gezien. Het is alleen niet landelijk overal hetzelfde.
Dat is nooit zo geweest. Het is voorspelbaar genoeg. Overigens heb ik voor vandaag geen idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:21 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond is het waarschijnlijk Arbitrage. Maar het komt steeds vaker voor dat niet in alle Pathé bioscopen dezelfde sneak film is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |