Ja precies, het is niet meer houden van dan van de anderen, maar vooral een heel sterke band hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
En Strega, wat jij hebt met Kundun, dat heb ik met mijn ouwe baas, al mijn honden zijn me dierbaar, maar mn Chico is echt echt mn Chico
Ik vind het eigenlijk nog steeds bizar dat Frits er niet meer is, ook al is dat al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja, dat is het vreemde hé. Net als hier, ik had nooit verwacht dat Bullie al zo snel zou heengaan, ik ging er al een tijd van uit dat Othello de winter niet meer zou meemaken. Maar zoals iedere winter doet de oude hond van ruim zeventien me weer versteld staan. Hij loopt nog met Tashi te racen bij de dagwandeling als een jonge (weliswaar waar zeer kribbige) god.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja triest, sommige "meningen"quote:
Het jammere vind ik dat dit tegenwoordig helaas voor zo veel dingen opgaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
ik vind het zo debieldat het niet het ergste is wat kan gebeuren wil niet zeggen dat het niet erg is, maar dat kan er kennelijk bij deze mensen niet in
Nee volgens mij mag dit gewoon hoor, want je hebt het toch van een krantenbericht overgenomen en als die vent zich bij je meldt dan roep je maar dan komt de knokploeg eraanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Ik word een klein beetje bangik ga toch geen problemen krijgen met het plaatsen van die foto's hoop ik?
dat mag toch gewoon of niet?
Lekker hoor, waar is dat van?quote:
ik hoop het maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee volgens mij mag dit gewoon hoor, want je hebt het toch van een krantenbericht overgenomen en als die vent zich bij je meldt dan roep je maar dan komt de knokploeg eraan
Oh menquote:
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh menMaar je hebt het zelf besteld dus? Ik dacht dat je het gekregen had.
Dat ik van het bestaan van deze site weet is niet, ik herhaal, NIET goed![]()
Die heb ik zelf besteld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh menMaar je hebt het zelf besteld dus? Ik dacht dat je het gekregen had.
Dat ik van het bestaan van deze site weet is niet, ik herhaal, NIET goed![]()
Jij opent vast nog eens een topic voor een anderquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Allemaal mensen die nooit in f&f posten komen nu gezellig toch langs \o/
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeft
Ik snap je helemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld.Veel te duur maar gewoon veel te lekker.
Nee dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeft
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld.Veel te duur maar gewoon veel te lekker.
Hè?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?
Ik dacht dat dat dezelfde foto's van Elies warenquote:
Ja, wat ik zeg. Het een houdt verband met het ander.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben er klaar mee, die mensen hebben gewoon een bord voor hun kop en halen er allerlei dingen bij om het maar te vergoeilijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Allemaal mensen die nooit in f&f posten komen nu gezellig toch langs \o/
Ik weet niet hoe ik je post moet interpreteren, bedoel je dat hij balkjes zou moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh en over *Het Topic*:
Ik schrok er ook nogal van dat die kerel met foto en al in de krant kwam hoor
Dus niet om ook maar IETS goed te praten, maar zelfs de grootste criminelen en moordenaars kregen tot voor kort balkjes over hun ogen..
Dat deed ik ook... de eerste keer dat ik een reep ging maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]één blik op de prijs en ik besloot maar snel te stoppen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij opent vast nog eens een topic voor een ander
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... de eerste keer dat ik een reep ging maken.
Dat laatste doet Evi hier continuequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, dubbeldrank is veelste lekker! En ik lekte snot op mijn macbook toetsenbord
Ja doe maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zijn ze zo lekker?
Misschien moet ik maar een keertje er een bestellen voor Oognip ofzo, en dan een stukje bietsen natuurlijk![]()
Ik heb hem nog niet eens geproefd, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zijn ze zo lekker?
Misschien moet ik maar een keertje er een bestellen voor Oognip ofzo, en dan een stukje bietsen natuurlijk![]()
Je krijgt toch nog een keer wat leuks/lekkers van me voor alles, maar dan moet je wel melden wat je wil natuurlijkquote:
Daar hebben we het allang over gehadquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je krijgt toch nog een keer wat leuks/lekkers van me voor alles, maar dan moet je wel melden wat je wil natuurlijk
Ja, nou succes met me herkennenquote:
Oh ja,quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar hebben we het allang over gehadwe zouden samen naar Sabon gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
My vrouwtje was sick at home today, so we spend some time together. I really enjoyed is, we watched some tievie and I had much of cuddles and attention. The episodes of SVU are really good too!
Je probeert een excuus te verzinnen voor je haar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van een "ik ga toch de deur niet uit dus ik doe mijn haar niet en weiger mijn trainingsbroek uit te trekken" dag
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookquote:
Nee, was eigenlijk gewoon een mededeling, dat ik echt van zulke dagen houquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je probeert een excuus te verzinnen voor je haar?
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Q! Je bent blond! Ik had een donkerharig type in gedachten
Nee, gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookHad Mo gemaakt.
Zien? Zie PM... ff opsnorren, momentjequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, gemist.![]()
Die kop van Boeboe is onbetaalbaar
Ik ook! Een beetje paarsig had ik in gedachten, zoiets als ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Q! Je bent blond! Ik had een donkerharig type in gedachten
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zien? Zie PM... ff opsnorren, momentje
Ik heb niks tegen blond hoor, voel je vooral niet geroepenquote:
Die is echt ontzettend cute!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookHad Mo gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook! Een beetje paarsig had ik in gedachten, zoiets als dit
[ afbeelding ]
quote:
Donkerblond jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Jij was toch ook blond bij dth? Met de nadruk op was
Eten, brb
Geweldige foto en onderschriftquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
My vrouwtje was sick at home today, so we spend some time together. I really enjoyed is, we watched some tievie and I had much of cuddles and attention. The episodes of SVU are really good too!
Ik zou BIJNA zeggen 'schattig!'quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van vandaag
[ afbeelding ]
Alleen mijn honden staan er natuurlijk niet op, die blijven niet zitten
Van vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA zeggen 'schattig!'
Maar daar doe ik je geen plezier mee, dus zeg ik het maar niet.
Van vandaag
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Leuke pics hier weer
Multi, heb ik die :Lucky dog charm weer van jou???
Toevallig had ik gisteravond die van Frits om zijn flesje gedaan nog, en toen dacht ik al aw Karel moet dr ook eentje
[ afbeelding ]
"Het illegaal openbaar tentoonstellen of op andere wijze openbaar maken van een portret is een overtreding, die kan worden bestraft met een geldboete van de vierde categorie. (artikel 35)"quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:48 schreef Qwea het volgende:
Heuj oognip! Je kan straks dokkenAuteurswet (art 19-21)
Wat ben je toch schattigquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Het illegaal openbaar tentoonstellen of op andere wijze openbaar maken van een portret is een overtreding, die kan worden bestraft met een geldboete van de vierde categorie. (artikel 35)"
Damn, 4de categorie boete![]()
Derde ¤7.600
Vierde ¤19.000
Dus ergens daar tussen in!!!!!
Ik maak geen garpje hoorquote:
Welke foto had je geplaatst?quote:
Oh bah..ik zag die hond nog vrolijk kwispelen en heb hem toen weggeklikt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
Teringna 5 sec ben ik maar opgehouden met kijken
http://www.camilleri.nl/2011/11/tieners-slaan-hond-dood
Ja, ik heb ook niet verder gekeken. Te gruwelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
Teringna 5 sec ben ik maar opgehouden met kijken
http://www.camilleri.nl/2011/11/tieners-slaan-hond-dood
De foto's staan ook op Twitter hoor, geplaatst door diverse asiels. Ik zou me dus maar niet te bang maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hond aan nekvel over hek asiel gegooid. Getuigen?
Maakt volgens de auteurswet niet uit. Her verspreiding is ook strafbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
[..]
De foto's staan ook op Twitter hoor, geplaatst door diverse asiels. Ik zou me dus maar niet te bang maken.
Ik heb het gelezen en die gast heeft geen portretrechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak geen garpje hoor.
Je kan het opzoeken. Die kerel heeft gewoon portretrecht volgens de auteurs wet en jij bent in principe in overtreding. Als hij er een zaak van maakt hang je.
en verder:quote:Als de afbeelding niet in opdracht van of ten behoeve van de afgebeelde persoon is gemaakt, is het portretrecht beperkt. De afgebeelde persoon kan zich dan alleen maar verzetten tegen publicatie (openbaarmaking), voor zover die persoon een redelijk belang heeft om zich daartegen te verzetten. Er is geen grond om het maken van de foto zelf te verbieden.
Ik denk dat als de rechter belangenafweging gaat maken, ik wel goed zitquote:Als de afgebeelde persoon de publicatie van het portret wil verbieden, zal de rechter een belangenafweging maken.[2] De rechter zal daarbij zo nodig ook rekening houden met de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.
quote:h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto's, video's, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
máár je mag officieel geen beeldmateriaal naar buiten brengen en gebruiken zonder toestemming van de persoon die erop staat. doe je dat wel, kan en mag de "geportretteerde" hier een rekening voor indienen, en eisen tot het offline halen van het beeldmateriaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en die gast heeft geen portretrechtportrecht heb je als je zelf opdracht hebt gegeven om een foto van je te laten maken of als je het niet zelf hebt gegeven
[..]
en verder:
[..]
Ik denk dat als de rechter belangenafweging gaat maken, ik wel goed zit
Wat zou ik graag rechter in die zaak zijn zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
máár je mag officieel geen beeldmateriaal naar buiten brengen en gebruiken zonder toestemming van de persoon die erop staat. doe je dat wel, kan en mag de "geportretteerde" hier een rekening voor indienen, en eisen tot het offline halen van het beeldmateriaal
Fout :quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en die gast heeft geen portretrechtportrecht heb je als je zelf opdracht hebt gegeven om een foto van je te laten maken of als je het niet zelf hebt gegeven
[..]
en verder:
[..]
Ik denk dat als de rechter belangenafweging gaat maken, ik wel goed zit
Is dus de privacy in dit geval.quote:Iemand die op de foto gezet worden, kan daar met zijn portretrecht tegen optreden. Daar zijn natuurlijk wel de nodige eisen voor. De belangrijkste is dat de geportretteerde moet aantonen dat hij een redelijk belang heeft om de publicatie te verbieden.
quote:Een portret
Onder portretten worden tekeningen, sculpturen, schilderijen, foto’s en films verstaan, waarop personen op herkenbare wijze zijn afgebeeld. Portretten zijn beschermd door middel van het portretrecht. Dit is een zeer persoonsgebonden en persoonlijk recht, waarvan geen afstand kan worden gedaan. Alleen de geportretteerde zelf of de nabestaanden gedurende tien jaren na de dood van een geportretteerde, kunnen een beroep doen op het portretrecht. Het zal duidelijk zijn dat een portret niet zonder meer gepubliceerd mag worden of op internet geplaatst.
quote:In alle gevallen moet je rekening houden met de privacy van de gefotografeerde of gefilmde personen als je de beelden publiceert. Het filmen / fotograferen zelf kun je niet verbieden maar je kunt wel optreden tegen publicatie op zeg Dumpert.nl of Youtube, zeker als er een denigrerende draai aan de publicatie wordt gegeven
Nee dat weet ik dat heb ik ook gekopieerd als het niet het geval is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
Overigens heb je niet enkel portretrecht als je opdracht hebt gegeven een foto te laten maken van je hoor
Dan snap ik deze zin nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat weet ik dat heb ik ook gekopieerd als het niet het geval is.
Ik wist dat er portretrecht was, maar niet tot in hoeverre, daar heb ik net mijn grote liefde google voor gebruiktquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Oognip het volgende:
Maar goed ik ga me er niet druk om maken, kan er toch weinig aan doen.
En Q als je dat al wist, waarom zeg je dat dan nu pas? Of heb je dat net pas opgezocht?
"Of als je het niet zelf hebt gegeven" daar bedoel ik dus mee als je zelf geen opdracht hebt gegeven dan... En dat staat in het stukje wat ik gekopieerd hebquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan snap ik deze zin niet
Ik heb het gelezen en die gast heeft geen portretrecht portrecht heb je als je zelf opdracht hebt gegeven om een foto van je te laten maken of als je het niet zelf hebt gegeven
hoe ziet t rondom de oogjes uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een konijntje langs de weg gevonden. Z'n ogen kunnen niet open, zijn denk ik ontstoken en hij ligt alleen maar te slapen. Ik dacht eigenlijk dat ie binnen een kwartier dood zou zijn, maar hij leeft nog steeds. De dierenambulance kont hem zo ophalen.. Ik mag m niet houden van vriend
Heeeey dweiltjequote:
Maar, ben ik dan heel simpel want ik snap je zin nog niet. Dus je zegt dat die gast geen portretrecht heeft maar toch heeft hij het?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
"Of als je het niet zelf hebt gegeven" daar bedoel ik dus mee als je zelf geen opdracht hebt gegeven dan... En dat staat in het stukje wat ik gekopieerd heb
Is het geen kenmerk van die konijnenziekte. Hopelijk kan het konijntje gered wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een konijntje langs de weg gevonden. Z'n ogen kunnen niet open, zijn denk ik ontstoken en hij ligt alleen maar te slapen. Ik dacht eigenlijk dat ie binnen een kwartier dood zou zijn, maar hij leeft nog steeds. De dierenambulance kont hem zo ophalen.. Ik mag m niet houden van vriend
Nee, niet echt nattig...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe ziet t rondom de oogjes uit?
nat?
is niet best als oogjes niet open gaan
Nee je bent niet simpel, ik zal wel ondduielijk zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ben ik dan heel simpel want ik snap je zin nog niet. Dus je zegt dat die gast geen portretrecht heeft maar toch heeft hij het?
Zo bedoelde ik het.quote:Als de afbeelding niet in opdracht van of ten behoeve van de afgebeelde persoon is gemaakt, is het portretrecht beperkt. De afgebeelde persoon kan zich dan alleen maar verzetten tegen publicatie (openbaarmaking), voor zover die persoon een redelijk belang heeft om zich daartegen te verzetten. Er is geen grond om het maken van de foto zelf te verbieden.
natte ogenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het geen kenmerk van die konijnenziekte. Hopelijk kan het konijntje gered worden
Yns, ik vind het toch boeiendquote:Het portretrecht biedt alleen een oplossing voor ongewenste publicaties en niet tegen het maken van foto’s als zodanig. Dit betekent dan ook meestal dat de geportretteerde na een ongewenste publicatie niet de fotograaf, maar de openbaarmakende partij – vaak een uitgever of televisieomroep – dient aan te spreken.
Stel die gast werkt bij bedrijf X en bedrijf X trapt hem eruit omdat hij de reputatie van het bedrijf kan schaden omdat klanten zijn foto wellicht hebben gezien op het internet, nieuws, whatever. Ik vraag me dan serieus af of hij een kans maakt om de geleden schade te verhalen.quote:Een geportretteerde die meent dat zijn portretrechten zijn geschonden, kan via de rechter een verbod vorderen op de verdere verspreiding van de publicatie, evenals een schadevergoeding voor de geleden schade.
Ja en nee. In principe kan hij iedereen dagen die de foto her publiceert.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Mja als dit zo zou zijn (en hij heeft mogelijk inderdaad een kans geleden schade te verhalen) dan zouden ze ten eerste bij de Telegraaf uit komen, aangezien die het origineel gepubliceerd hebben. En daar meer te halen is dan bij Oognip
iig de hoofdclaim neerleggen bij de publicantquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. In principe kan hij iedereen dagen die de foto her publiceert.
Dat snap ik, maar in eerste instantie zullen ze het neerleggen bij de publicant, en daarna bij degenen die het verder verspreiden. Ik neem aan dat ze wel kunnen afdwingen om het offline te halen maar dat het nog lastig wordt om een verdere zaak te krijgen. Dan zou je dus werkelijk niks mogen posten wat uit een krant komt, zelfs niet een artikel met een voetballer oid erbij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. In principe kan hij iedereen dagen die de foto her publiceert.
Maar is dat de publicant die hem als eerste publiceert of is dat diegene die hem verspreid. Het asiel is in deze de "hoofd" publicant, right? Is de telegraaf, oognip, GS, ect dan ook aansprakelijk te stellen? Mij lijkt van wel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
iig de hoofdclaim neerleggen bij de publicant
Dat is de vraag, iig voor mij niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is dat de publicant die hem als eerste publiceert of is dat diegene die hem verspreid. Het asiel is in deze de "hoofd" publicant, right? Is de telegraaf, oognip, GS, ect dan ook aansprakelijk te stellen? Mij lijkt van wel?
Niet geheel, want als jij een foto maakt waarop iemand aan het voetballen is en ik er naast sta, is er in principe geen dringende reden waarom mijn privacy in het geding is.. althans, dat is wat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan zou je dus werkelijk niks mogen posten wat uit een krant komt, zelfs niet een artikel met een voetballer oid erbij.
Ja, dat weet ik dus ook. Die krijg je er van zijn lange levensdagen niet meer afquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is de vraag, iig voor mij niet geheel duidelijk.
Ik weet wel dat het weinig nut heeft om offline halen te eisen, want google en history.
eenmaal op t net, is voor altijd op t net
Onwijs besmettelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
Idd, gelukkig niet voor mens, honden en katten. Wij hebben ook geen konijn. Heb wel meteen m'n kleren, jas en deken waar 'ie in lag in de wasmachine gegooid.quote:
Ja, en als achtergrond op mijn macquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
Goed gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
jup!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
O wat liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?![]()
Maakt dat jou nu niet Ma Flodder?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
dawww, een hamsterquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caviaquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of twee reepjes?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog 4gb ddr3 sodim geheugen scoren
2quote:
hacheequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Wat lief dat je dat konijn gered hebt BambaZou ik ook doen nu ik geen konijnen meer heb, arm beest...
Hier staat eindelijk het hacheevlees op
wow, zie nu dat het echt geen reet meer kostquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
2![]()
Heb nu 2x2 in mijn macbook, wil 2x4
uh-oh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Ynske het volgende:
whoeps ben t pasje van t werk écht kwijt
even naar buiten lopen, daarna is 21 graden warmquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
ik snap het nietkachel op 21, en nog koud!
tja. heb vandaag al melding gemaakt, is geblokkeerd iig tot morgen.quote:
Of overmorgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, net op tijd klaar met de kat in bad doen ze stonk een beetje erg, lekker voetbal kijken
Heerlijk tombo, ga je het morgen eten?
Klopt, ik moest hier om lachen klik2quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wow, zie nu dat het echt geen reet meer kost
klik
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, ik moest hier om lachen klik2
ja, is belachelijk goedkoop iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met deze prijzen is het gewoon de moeite waard om 16 gig in m'n laptop te pleuren, eens even kijken
hier hetzelfde, hij draait prima met 6, maar 16 klinkt leukerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, is belachelijk goedkoop iddEn ik heb die 8GB helemaal niet nodig want hij draait echt prima met 4. Maar omdat het kan wil ik 8
Dan zal ik maar es ff binnenkort wat bestellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
jup, laatst nog een pc met class 7 modules van ze uitgerust, is prima spul
leuke fotoquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef Bamba het volgende:
Ik was dus gisteren fotograaf bij het huwelijk van een nichtje. Even trots doen![]()
[ afbeelding ]
Ik haal hem zo weer weg, svp niet quoten
quote:
Ik kon het niet laten te klikken.... erg eigenlijk hequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als hij dan toch uit de quote moet, dan zo
Das niet recalcitrant maar slimquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben recalcitrant vandaag; ik klik wederom niet
Jij gekkerd, jij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben recalcitrant vandaag; ik klik wederom niet
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij gekkerd, jij!
Lekker gesport?
Ik mag ook wel aan de slag, ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Morgen ff wat langer en als ik zin heb donderdag nog een uurtje.
Alvast ter compensatie van komend weekend![]()
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag ook wel aan de slag, ja!![]()
Al ben ik wel zo iemand die van tevoren alles wel wil eten, maar daarna toch te vol zit
Heerlijk he, dat het echt gewoon duur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebben![]()
Oh, toch geklikt op die link, maar van de prijs heb ik spontaan geen honger meer
Hihihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebben![]()
Oh, toch geklikt op die link, maar van de prijs heb ik spontaan geen honger meer
Moet je nu nog eten? Of maak je een stoofpotje voor een andere dag ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat het echt gewoon duur is
Ow, even vlees omscheppen
Ah, geniet ervan!quote:
Wat is er dit weekend dan? Of ben ik te nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Morgen ff wat langer en als ik zin heb donderdag nog een uurtje.
Alvast ter compensatie van komend weekend![]()
Zaterdag een gezellig onderonsje met een stel vriendinnen en zondag een familie-iets waarbij ook altijd gruwelijk veel gegeten wordtquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er dit weekend dan? Of ben ik te nieuwsgierig?
Is bij ons ook pas sinds 4 jaar zo volgens CAO.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, geniet ervan!Ik krijg dat helaas niet, zal er eens op letten bij een volgende werkgever
HACHEEquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je nu nog eten? Of maak je een stoofpotje voor een andere dag ofzo?
Oh, lekker, zie pmquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihiIk wil eigenlijk ook nog wat meenemen, maar ik weet gewoon niet meer wat!
Klinkt leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag een gezellig onderonsje met een stel vriendinnen en zondag een familie-iets waarbij ook altijd gruwelijk veel gegeten wordt
Joh, ik ben na zaterdagquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag ook wel aan de slag, ja!![]()
Al ben ik wel zo iemand die van tevoren alles wel wil eten, maar daarna toch te vol zit
Valt me nog mee dat ik er 7 hadquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker, zie pmik heb 200 berichten doorgestruind
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon paybacktime voor al dat gallen en pissen
Ik zal m krijgen met zn lekkerste hapjes onder moeilijke klepjes en schuifjes
Like duh!quote:
Zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Das net zoiets als Singstar aan een dove geven
Ik ben benieuwd, misschien verrast hij ons allemaal nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Like duh!
Ik zag het net op tv, en toen dacht ik heeeeeeeej dr is dr hier eentje bijna jarig
Kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dr lekker leverworst insmeren of zo, helemaal gek zal ik m maken
Ik heb het allaaaang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt vast al Singstar of moeten we een inzameling houden Muis?
Je voelt die vibe gewoon?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het allaaaang.
Ik laat me niet tegenhouden door iets futiels als een zintuig minder.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het allaaaang.
Ik laat me niet tegenhouden door iets futiels als een zintuig minder.
Ja wie weet ,zo lijkt hij sprekend op Einsteinquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Barbaaf het volgende:
Straks blijkt ie geniaal te zijn en is dat stomme gedrag alleen omdat hij te weinig uitdaging heeft![]()
.... denk 't niet![]()
[ afbeelding ]
't Zou wel kunnen. Denk ik. Toch welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Barbaaf het volgende:
Straks blijkt ie geniaal te zijn en is dat stomme gedrag alleen omdat hij te weinig uitdaging heeft![]()
.... denk 't niet![]()
[ afbeelding ]
Je moeder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar stop je die microfoon dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, jij hebt echt je eigen persoonlijke fanalbum he
Hahahahaha jij snapt hem he!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Barbaaf het volgende:
Je weet het niet he, er kan best een keer geen spanning op het schrikdraad staan, of misschien geven de muren een keer wel mee?
De aanhouder wint zeggen ze tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Barbaaf het volgende:
Je weet het niet he, er kan best een keer geen spanning op het schrikdraad staan, of misschien geven de muren een keer wel mee?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zoetjes!
Truste Indaha!
beter dan naar Crystal Methquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
huh, het ruikt in mn woonkamer naar aceton ofzo
Ah, da's nog héél piepquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Hebben je buren een xtc lab??
5 dagen zijn ze nu!
Alsof jij dat zeker weetquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe mn onderbuurman is een invalide oude man, mag toch aannemen dat die niet in de drugs zit
Truequote:
Ruikt de urine van een van je katers zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
huh, het ruikt in mn woonkamer naar aceton ofzo
Nope, net ff in de kattenbak gehangenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ruikt de urine van een van je katers zo?
Oh wat raarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, net ff in de kattenbak gehangen
Komt van buiten denk ik, ruik het op mn balkon ook
Ik ben ook gewoon moequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, weer schoon ende fips....en toen was het alweer 23 uur
Ik nog niet echt, maar ik ga straks lekker met een boekje naar boven.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog niet echt, maar ik ga straks lekker met een boekje naar boven.
Het is Droopy-mag-op-bed-avond en die vindt het gezellig als ik bij haar lig, kruipt ze lekker bij me en gaat heul hard spinnen![]()
![]()
Enige nadeel is dat ik eerder uit moet om de katten weer te switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |