Ja precies, het is niet meer houden van dan van de anderen, maar vooral een heel sterke band hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
En Strega, wat jij hebt met Kundun, dat heb ik met mijn ouwe baas, al mijn honden zijn me dierbaar, maar mn Chico is echt echt mn Chico
Ik vind het eigenlijk nog steeds bizar dat Frits er niet meer is, ook al is dat al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja, dat is het vreemde hé. Net als hier, ik had nooit verwacht dat Bullie al zo snel zou heengaan, ik ging er al een tijd van uit dat Othello de winter niet meer zou meemaken. Maar zoals iedere winter doet de oude hond van ruim zeventien me weer versteld staan. Hij loopt nog met Tashi te racen bij de dagwandeling als een jonge (weliswaar waar zeer kribbige) god.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja triest, sommige "meningen"quote:
Het jammere vind ik dat dit tegenwoordig helaas voor zo veel dingen opgaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
ik vind het zo debieldat het niet het ergste is wat kan gebeuren wil niet zeggen dat het niet erg is, maar dat kan er kennelijk bij deze mensen niet in
Nee volgens mij mag dit gewoon hoor, want je hebt het toch van een krantenbericht overgenomen en als die vent zich bij je meldt dan roep je maar dan komt de knokploeg eraanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Ik word een klein beetje bangik ga toch geen problemen krijgen met het plaatsen van die foto's hoop ik?
dat mag toch gewoon of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |