Ja precies, het is niet meer houden van dan van de anderen, maar vooral een heel sterke band hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
En Strega, wat jij hebt met Kundun, dat heb ik met mijn ouwe baas, al mijn honden zijn me dierbaar, maar mn Chico is echt echt mn Chico
Ik vind het eigenlijk nog steeds bizar dat Frits er niet meer is, ook al is dat al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja, dat is het vreemde hé. Net als hier, ik had nooit verwacht dat Bullie al zo snel zou heengaan, ik ging er al een tijd van uit dat Othello de winter niet meer zou meemaken. Maar zoals iedere winter doet de oude hond van ruim zeventien me weer versteld staan. Hij loopt nog met Tashi te racen bij de dagwandeling als een jonge (weliswaar waar zeer kribbige) god.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Karel was mijn scout, mijn verkenner, Chico is mijn schaduw.
Ik mag het ook echt niet hardop zeggen, maar ow mén, wat lijkt het me gruwelijk om dalijk met alleen de jonkies over te blijven.
Frits, Karel en Chico, dat was zo een ander clubje als Billy, Kees & Sjon
Ja triest, sommige "meningen"quote:
Het jammere vind ik dat dit tegenwoordig helaas voor zo veel dingen opgaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
ik vind het zo debieldat het niet het ergste is wat kan gebeuren wil niet zeggen dat het niet erg is, maar dat kan er kennelijk bij deze mensen niet in
Nee volgens mij mag dit gewoon hoor, want je hebt het toch van een krantenbericht overgenomen en als die vent zich bij je meldt dan roep je maar dan komt de knokploeg eraanquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Ik word een klein beetje bangik ga toch geen problemen krijgen met het plaatsen van die foto's hoop ik?
dat mag toch gewoon of niet?
Lekker hoor, waar is dat van?quote:
ik hoop het maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee volgens mij mag dit gewoon hoor, want je hebt het toch van een krantenbericht overgenomen en als die vent zich bij je meldt dan roep je maar dan komt de knokploeg eraan
Oh menquote:
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh menMaar je hebt het zelf besteld dus? Ik dacht dat je het gekregen had.
Dat ik van het bestaan van deze site weet is niet, ik herhaal, NIET goed![]()
Die heb ik zelf besteld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh menMaar je hebt het zelf besteld dus? Ik dacht dat je het gekregen had.
Dat ik van het bestaan van deze site weet is niet, ik herhaal, NIET goed![]()
Jij opent vast nog eens een topic voor een anderquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Allemaal mensen die nooit in f&f posten komen nu gezellig toch langs \o/
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeft
Ik snap je helemaal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld.Veel te duur maar gewoon veel te lekker.
Nee dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gekregen heeft omdat ze er laatst iets besteld heeft
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld.Veel te duur maar gewoon veel te lekker.
Hè?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?
Ik dacht dat dat dezelfde foto's van Elies warenquote:
Ja, wat ik zeg. Het een houdt verband met het ander.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik ben in de war met Elies. Die plaatste toch net foto's van ook zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben er klaar mee, die mensen hebben gewoon een bord voor hun kop en halen er allerlei dingen bij om het maar te vergoeilijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he... Allemaal mensen die nooit in f&f posten komen nu gezellig toch langs \o/
Ik weet niet hoe ik je post moet interpreteren, bedoel je dat hij balkjes zou moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh en over *Het Topic*:
Ik schrok er ook nogal van dat die kerel met foto en al in de krant kwam hoor
Dus niet om ook maar IETS goed te praten, maar zelfs de grootste criminelen en moordenaars kregen tot voor kort balkjes over hun ogen..
Dat deed ik ook... de eerste keer dat ik een reep ging maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]één blik op de prijs en ik besloot maar snel te stoppen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij opent vast nog eens een topic voor een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |