Kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dr lekker leverworst insmeren of zo, helemaal gek zal ik m maken
Ik heb het allaaaang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt vast al Singstar of moeten we een inzameling houden Muis?
Je voelt die vibe gewoon?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het allaaaang.
Ik laat me niet tegenhouden door iets futiels als een zintuig minder.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het allaaaang.
Ik laat me niet tegenhouden door iets futiels als een zintuig minder.
Ja wie weet ,zo lijkt hij sprekend op Einsteinquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Barbaaf het volgende:
Straks blijkt ie geniaal te zijn en is dat stomme gedrag alleen omdat hij te weinig uitdaging heeft![]()
.... denk 't niet![]()
[ afbeelding ]
't Zou wel kunnen. Denk ik. Toch welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Barbaaf het volgende:
Straks blijkt ie geniaal te zijn en is dat stomme gedrag alleen omdat hij te weinig uitdaging heeft![]()
.... denk 't niet![]()
[ afbeelding ]
Je moeder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar stop je die microfoon dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, jij hebt echt je eigen persoonlijke fanalbum he
Hahahahaha jij snapt hem he!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Barbaaf het volgende:
Je weet het niet he, er kan best een keer geen spanning op het schrikdraad staan, of misschien geven de muren een keer wel mee?
De aanhouder wint zeggen ze tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Barbaaf het volgende:
Je weet het niet he, er kan best een keer geen spanning op het schrikdraad staan, of misschien geven de muren een keer wel mee?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zoetjes!
Truste Indaha!
beter dan naar Crystal Methquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
huh, het ruikt in mn woonkamer naar aceton ofzo
Ah, da's nog héél piepquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Hebben je buren een xtc lab??
5 dagen zijn ze nu!
Alsof jij dat zeker weetquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe mn onderbuurman is een invalide oude man, mag toch aannemen dat die niet in de drugs zit
Truequote:
Ruikt de urine van een van je katers zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
huh, het ruikt in mn woonkamer naar aceton ofzo
Nope, net ff in de kattenbak gehangenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ruikt de urine van een van je katers zo?
Oh wat raarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, net ff in de kattenbak gehangen
Komt van buiten denk ik, ruik het op mn balkon ook
Ik ben ook gewoon moequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, weer schoon ende fips....en toen was het alweer 23 uur
Ik nog niet echt, maar ik ga straks lekker met een boekje naar boven.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik nog niet echt, maar ik ga straks lekker met een boekje naar boven.
Het is Droopy-mag-op-bed-avond en die vindt het gezellig als ik bij haar lig, kruipt ze lekker bij me en gaat heul hard spinnen![]()
![]()
Enige nadeel is dat ik eerder uit moet om de katten weer te switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |