Onwijs besmettelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
Idd, gelukkig niet voor mens, honden en katten. Wij hebben ook geen konijn. Heb wel meteen m'n kleren, jas en deken waar 'ie in lag in de wasmachine gegooid.quote:
Ja, en als achtergrond op mijn macquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
Goed gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
jup!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
O wat liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?![]()
Maakt dat jou nu niet Ma Flodder?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
dawww, een hamsterquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caviaquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of twee reepjes?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog 4gb ddr3 sodim geheugen scoren
2quote:
hacheequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Wat lief dat je dat konijn gered hebt BambaZou ik ook doen nu ik geen konijnen meer heb, arm beest...
Hier staat eindelijk het hacheevlees op
wow, zie nu dat het echt geen reet meer kostquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
2![]()
Heb nu 2x2 in mijn macbook, wil 2x4
uh-oh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Ynske het volgende:
whoeps ben t pasje van t werk écht kwijt
even naar buiten lopen, daarna is 21 graden warmquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
ik snap het nietkachel op 21, en nog koud!
tja. heb vandaag al melding gemaakt, is geblokkeerd iig tot morgen.quote:
Of overmorgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, net op tijd klaar met de kat in bad doen ze stonk een beetje erg, lekker voetbal kijken
Heerlijk tombo, ga je het morgen eten?
Klopt, ik moest hier om lachen klik2quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wow, zie nu dat het echt geen reet meer kost
klik
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, ik moest hier om lachen klik2
ja, is belachelijk goedkoop iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar met deze prijzen is het gewoon de moeite waard om 16 gig in m'n laptop te pleuren, eens even kijken
hier hetzelfde, hij draait prima met 6, maar 16 klinkt leukerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, is belachelijk goedkoop iddEn ik heb die 8GB helemaal niet nodig want hij draait echt prima met 4. Maar omdat het kan wil ik 8
Dan zal ik maar es ff binnenkort wat bestellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
jup, laatst nog een pc met class 7 modules van ze uitgerust, is prima spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |