Onwijs besmettelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
Idd, gelukkig niet voor mens, honden en katten. Wij hebben ook geen konijn. Heb wel meteen m'n kleren, jas en deken waar 'ie in lag in de wasmachine gegooid.quote:
Ja, en als achtergrond op mijn macquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
Goed gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Bamba het volgende:
Hij heeft myxomatose idd. Hij is meegenomen, maar 99% van de konijntjes overleeft dit niet. Hij mag de rest van z'n tijd uitdienen bij de dierenarts (m.a.w. hij zal wel een spuitje krijgen). Ze waren wel heel blij dat ik hem had meegenomen van de straat.
[ afbeelding ]
Arm ding
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Q, heb jij een tux in een windowsappel als facebookfoto?
jup!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
O die heb ik ook gezien ,is dat Qwea dus.
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
O wat liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat die namen vast zouden helpen bij het opgroeien tot brave welopgevoede honden?![]()
Maakt dat jou nu niet Ma Flodder?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Kees zijn insane, what was I thinking toen ik mn honden Floddernamen gaf
dawww, een hamsterquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Oh en meet my new baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |