leuke fotoquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef Bamba het volgende:
Ik was dus gisteren fotograaf bij het huwelijk van een nichtje. Even trots doen![]()
[ afbeelding ]
Ik haal hem zo weer weg, svp niet quoten
quote:
Ik kon het niet laten te klikken.... erg eigenlijk hequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als hij dan toch uit de quote moet, dan zo
Das niet recalcitrant maar slimquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben recalcitrant vandaag; ik klik wederom niet
Jij gekkerd, jij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben recalcitrant vandaag; ik klik wederom niet
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij gekkerd, jij!
Lekker gesport?
Ik mag ook wel aan de slag, ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Morgen ff wat langer en als ik zin heb donderdag nog een uurtje.
Alvast ter compensatie van komend weekend![]()
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag ook wel aan de slag, ja!![]()
Al ben ik wel zo iemand die van tevoren alles wel wil eten, maar daarna toch te vol zit
Heerlijk he, dat het echt gewoon duur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebben![]()
Oh, toch geklikt op die link, maar van de prijs heb ik spontaan geen honger meer
Hihihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Desnoods met de broek open, maar ik wil dan alles wat ik lekker vind ook hebben![]()
Oh, toch geklikt op die link, maar van de prijs heb ik spontaan geen honger meer
Moet je nu nog eten? Of maak je een stoofpotje voor een andere dag ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat het echt gewoon duur is
Ow, even vlees omscheppen
Ah, geniet ervan!quote:
Wat is er dit weekend dan? Of ben ik te nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Morgen ff wat langer en als ik zin heb donderdag nog een uurtje.
Alvast ter compensatie van komend weekend![]()
Zaterdag een gezellig onderonsje met een stel vriendinnen en zondag een familie-iets waarbij ook altijd gruwelijk veel gegeten wordtquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er dit weekend dan? Of ben ik te nieuwsgierig?
Is bij ons ook pas sinds 4 jaar zo volgens CAO.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, geniet ervan!Ik krijg dat helaas niet, zal er eens op letten bij een volgende werkgever
HACHEEquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je nu nog eten? Of maak je een stoofpotje voor een andere dag ofzo?
Oh, lekker, zie pmquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihiIk wil eigenlijk ook nog wat meenemen, maar ik weet gewoon niet meer wat!
Klinkt leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaterdag een gezellig onderonsje met een stel vriendinnen en zondag een familie-iets waarbij ook altijd gruwelijk veel gegeten wordt
Joh, ik ben na zaterdagquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag ook wel aan de slag, ja!![]()
Al ben ik wel zo iemand die van tevoren alles wel wil eten, maar daarna toch te vol zit
Valt me nog mee dat ik er 7 hadquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lekker, zie pmik heb 200 berichten doorgestruind
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon paybacktime voor al dat gallen en pissen
Ik zal m krijgen met zn lekkerste hapjes onder moeilijke klepjes en schuifjes
Like duh!quote:
Zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Das net zoiets als Singstar aan een dove geven
Ik ben benieuwd, misschien verrast hij ons allemaal nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Like duh!
Ik zag het net op tv, en toen dacht ik heeeeeeeej dr is dr hier eentje bijna jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |