Schweinsteiger is geblesseerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We hadden allemaal geld bij elkaar moeten leggen en Neuer en Schweinsteiger allebei een exemplaar van Skyrim toe moeten sturen, hadden we sowieso gewonnen!
Mja doe ik wss later ook nog wel, wou nu gold hebben om een huis te kopen en helemaal in te richten en af en toe materials voor smithing te kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Enchanting is 1 van de weinige dingen die ik van trainers leer.
Heb je al een Lets Play geüpload Hans?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef hans1988 het volgende:
Zo, eten is gedaan, tijd om verder te gaan met ontdekken
Had je maar moeten saven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef b4kl4p het volgende:
Dit spel is wel echt te buggy voor woorden. Net een verrot moeilijke baas afgemaakt, en moet ik een boek pakken. Hangt dat ding ergens vaag in de lucht. Hopattee weer opnieuw.
Die night to remember is echt geweldigquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bwhehe, heb vanmiddag A Night to Remember en daarnet Innocence Lost gedaan
met oblivion had ik die ervaring niet, alhoewel ik die toen wel eerst op de PC speelde. Maar dit is gewoon zo buggy dat ik niet begrijp dat ze het op de markt DURVEN brengen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten voor je het kocht, dat is met Bethesda altijd.
Zal er wel triest uit zien bij mij de hele tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga nog eens een mod maken die het "drakengevecht" muziekje met dit herplaatst.
Andere pijlen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zal er wel triest uit zien bij mij de hele tijd.
Zwaar epische muziek
"DOVAHKIIN DOVAHKIIN blablabla"
En dan zie je mij altijd wegrennenDie kut beesten krijg ik alleen neer als ze voor de zoveelste keer buggen en telkens op t zelfde plekje landen en ergens heen vuur blazen.
Hoe krijgt een pure warrior ooit die beesten neer eigenlijk? Volgens mij wordt je dan gewoon verplicht om met een bow te vechten? (wat overigens rete langzaam gaat. Ik heb nu lvl 56 archery en er gaat nog niet eens 1 mm streepje af van die tering draak)
ah gevonden, was even terug gegaan in werewolf form. Keihard door een dungeon banjerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bij de waterval beneden ja. Niet vergeten een stukje te gaan zwemmen bij de waterval;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care to elaborate?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef leeell het volgende:
smithing kan je naar 100 krijgen met ong 4000 gold(afhankelijk vanwaar je begint , welk level, en je speech)
Gewoon zoals ik het ook doe, de moeilijkheid op novice zettenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zwaar epische muziek
En dan zie je mij altijd wegrennenDie kut beesten krijg ik alleen neer als ze voor de zoveelste keer buggen en telkens op t zelfde plekje landen en ergens heen vuur blazen.
Hoe krijgt een pure warrior ooit die beesten neer eigenlijk? Volgens mij wordt je dan gewoon verplicht om met een bow te vechten? (wat overigens rete langzaam gaat. Ik heb nu lvl 56 archery en er gaat nog niet eens 1 mm streepje af van die tering draak)
Constant iron daggers blijven maken (iron ingots + leather straps kopen), om de een of andere reden vond Bethesda het een goed idee dat ieder gemaakt item hetzelfde omhoog gaat - maakt dus niet uit of je iron daggers of daedric armors maakt op level 90, je gaat net zo snel omhoogquote:
Thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:08 schreef David_ het volgende:
[..]
Constant iron daggers blijven maken (iron ingots + leather straps kopen), om de een of andere reden vond Bethesda het een goed idee dat ieder gemaakt item hetzelfde omhoog gaat - maakt dus niet uit of je iron daggers of daedric armors maakt op level 90, je gaat net zo snel omhoog
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:08 schreef David_ het volgende:
[..]
Constant iron daggers blijven maken (iron ingots + leather straps kopen), om de een of andere reden vond Bethesda het een goed idee dat ieder gemaakt item hetzelfde omhoog gaat - maakt dus niet uit of je iron daggers of daedric armors maakt op level 90, je gaat net zo snel omhoog
Potions verzamelen en gewoon kapotslaan dat hoerenbeest, meer is het niet. Heb je natuurlijk wél healing in je andere hand voor nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zwaar epische muziek
Hier ook. Moet maar eens wat andere spells gaan kopen. Hoeveel magicka heb je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:09 schreef SiemeN het volgende:
Jesse, ik kom ook nog niet verder dan een familiar, flame atronach en raise zombie. Heb nog geen tijd gestoken in de school of magic, dus meer komt nog. Maar die flame atronach helpt al stukken als het te veel wordt met creatures om me heen,.
Ik had een keer dat er 3 van die High Elves op een pad liepen ergens buiten een stad, met een gevangene er tussenin. Ze waren van een factie, maar ik weet niet meer hoe dat heet. Dus ik spreek die gevangene aan, kies voor de optie bevrijden, vermoord vervolgens die High Elves, rent die gevangene wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:03 schreef eQuaL het volgende:
Ik liep daarnet van Winterhold naar Azura's Shrine, komt er een Winterhold Guard langs, niets aan de hand. Opeens vanuit het niets 3 Imperial Soldiers vallen die guard aan. Legt hij ze eventjes alle 3 neer
Ik ben met je eens dat het niet zou moeten hoeven, maar dat is helaas wel de werkelijkheid, en als je er rekening mee houdt gaat het van "GODVERDETERING WEER EEN HALF UUR PROGRESS KWIJT" naar "kut, moet het spel weer opnieuw opstarten".quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef b4kl4p het volgende:
Dit spel is wel echt te buggy voor woorden. Net een verrot moeilijke baas afgemaakt, en moet ik een boek pakken. Hangt dat ding ergens vaag in de lucht. Hopattee weer opnieuw.
Ik ga gewoon aan de zijkant staan en doe power attacks, na ongeveer 8-10 klappen zijn ze dood. Geen potions, spells of pijlen wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zwaar epische muziek
Ik had met dual wield swords die beesten zo kapot. Met een paar perks in one hand wapens en die shout dat je sneller slaat is zo'n beest echt zo dood als hij eenmaal op de grond is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zwaar epische muziek
Soms kom je skooma dealers tegen, daar kun je het van kopen, of je kunt ze gewoon vermoorden en hun skooma en andere drugs stelen. En je vind het soms op random plekken in de wereld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:56 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die weet waar ik Skooma kan vinden?
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik Skooma nodig hebquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef hamburgerjongen het volgende:
Toevallig net een skooma lab gevonden. Praat met een argonian vrouw in de haven van Riften bij die viswinkel daar in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laaste volgens mij. Maar je moet dat serieus eens met twee wapens zonder enchants proberen. Dan sla je echt bizar snel. Ik vond het spel iets te makkelijk worden zelfs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Trouwens, ik had dus Elemental Fury shout unlocked, ik dacht echt 'fuck yeah, sneller melee met m'n dualwield ftw', maar beide wapens hebben al een enchant en kennelijk kan je dat niet stacken!
Wat voor nut heeft zo'n shout dan? Is er een manier om een enchant én die shout mogelijk te maken (ik meen me iets te herinneren over 2 enchants per wapen met een Enchanting perk), of is dit gewoon een nutteloze shout als je een enchant hebt?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik Skooma nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke thanks. Ik zie nu ook dat er wel degelijk een perk is die je 2 enchantments op dezelfde item laat stoppen, wel pas bij Enchanting lvl 100 en de hele Enchanting perk chain moet je hebben doorlopen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat laaste volgens mij. Maar je moet dat serieus eens met twee wapens zonder enchants proberen. Dan sla je echt bizar snel. Ik vond het spel iets te makkelijk worden zelfs.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik dat niet had geweten had ik wss gewoon hopeloos rond gelopen op zoek naar skooma
![]()
Dat is ook de enige die ik heb. Zijn er meer dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef leeell het volgende:
welke transmutes hebben jullie al?
ik Iron > Silver
Silver > Gold
geen idee, daarom vraag ik het,quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik heb. Zijn er meer dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef CrazyAces het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]Kan gewoon niet verder met de quest. Krijg geen quest-specific gespreks opties bij de JarlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alles, alleen ziet het spel dat niet. Ook geen saves meer van net voor die quest
Dit dus:
http://www.gamefaqs.com/boards/615805-the-elder-scrolls-v-skyrim/60984677
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |