abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104402836
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:03 schreef eQuaL het volgende:
Ik liep daarnet van Winterhold naar Azura's Shrine, komt er een Winterhold Guard langs, niets aan de hand. Opeens vanuit het niets 3 Imperial Soldiers vallen die guard aan. Legt hij ze eventjes alle 3 neer _O_
Ik had een keer dat er 3 van die High Elves op een pad liepen ergens buiten een stad, met een gevangene er tussenin. Ze waren van een factie, maar ik weet niet meer hoe dat heet. Dus ik spreek die gevangene aan, kies voor de optie bevrijden, vermoord vervolgens die High Elves, rent die gevangene weg -O-
Children of the night. What music they make.
pi_104403634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef b4kl4p het volgende:
Dit spel is wel echt te buggy voor woorden. Net een verrot moeilijke baas afgemaakt, en moet ik een boek pakken. Hangt dat ding ergens vaag in de lucht. Hopattee weer opnieuw. :(
Ik ben met je eens dat het niet zou moeten hoeven, maar dat is helaas wel de werkelijkheid, en als je er rekening mee houdt gaat het van "GODVERDETERING WEER EEN HALF UUR PROGRESS KWIJT" naar "kut, moet het spel weer opnieuw opstarten".

Hoe? Elke 2 min of elke keer dat er iets significants gebeurd (baas verslagen, voor baas, etc) F5 drukken.
Of toch du vader?
pi_104403702
Ik ben ondertussen level 25 en ik ben nog geeneen x gecrashed :P , zelfs niet na het wisselen van videokaart. Ook geen bugs gehad waardoor ik -moest- loaden.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:47:52 #229
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104403803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zal er wel triest uit zien bij mij de hele tijd.

Zwaar epische muziek

"DOVAHKIIN DOVAHKIIN blablabla"

En dan zie je mij altijd wegrennen :') Die kut beesten krijg ik alleen neer als ze voor de zoveelste keer buggen en telkens op t zelfde plekje landen en ergens heen vuur blazen.

Hoe krijgt een pure warrior ooit die beesten neer eigenlijk? Volgens mij wordt je dan gewoon verplicht om met een bow te vechten? (wat overigens rete langzaam gaat. Ik heb nu lvl 56 archery en er gaat nog niet eens 1 mm streepje af van die tering draak)
Ik ga gewoon aan de zijkant staan en doe power attacks, na ongeveer 8-10 klappen zijn ze dood. Geen potions, spells of pijlen wat dan ook.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_104404003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zal er wel triest uit zien bij mij de hele tijd.

Zwaar epische muziek

"DOVAHKIIN DOVAHKIIN blablabla"

En dan zie je mij altijd wegrennen :') Die kut beesten krijg ik alleen neer als ze voor de zoveelste keer buggen en telkens op t zelfde plekje landen en ergens heen vuur blazen.

Hoe krijgt een pure warrior ooit die beesten neer eigenlijk? Volgens mij wordt je dan gewoon verplicht om met een bow te vechten? (wat overigens rete langzaam gaat. Ik heb nu lvl 56 archery en er gaat nog niet eens 1 mm streepje af van die tering draak)
Ik had met dual wield swords die beesten zo kapot. Met een paar perks in one hand wapens en die shout dat je sneller slaat is zo'n beest echt zo dood als hij eenmaal op de grond is.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104404165
Iemand die weet waar ik Skooma kan vinden?
pi_104404282
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:56 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die weet waar ik Skooma kan vinden?
Soms kom je skooma dealers tegen, daar kun je het van kopen, of je kunt ze gewoon vermoorden en hun skooma en andere drugs stelen. En je vind het soms op random plekken in de wereld.
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_104404349
Toevallig net een skooma lab gevonden. Praat met een argonian vrouw in de haven van Riften bij die viswinkel daar in de buurt.
pi_104404413
Trouwens, ik had dus Elemental Fury shout unlocked, ik dacht echt 'fuck yeah, sneller melee met m'n dualwield ftw', maar beide wapens hebben al een enchant en kennelijk kan je dat niet stacken :')!

Wat voor nut heeft zo'n shout dan? Is er een manier om een enchant én die shout mogelijk te maken (ik meen me iets te herinneren over 2 enchants per wapen met een Enchanting perk), of is dit gewoon een nutteloze shout als je een enchant hebt? :')
Of toch du vader?
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:03:35 #235
256666 leeell
I know you're lonely
pi_104404468
voor 4k iron ore inslaan

smelt

iron daggers

????

profijt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_104404475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef hamburgerjongen het volgende:
Toevallig net een skooma lab gevonden. Praat met een argonian vrouw in de haven van Riften bij die viswinkel daar in de buurt.
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik Skooma nodig heb :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104404478
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Trouwens, ik had dus Elemental Fury shout unlocked, ik dacht echt 'fuck yeah, sneller melee met m'n dualwield ftw', maar beide wapens hebben al een enchant en kennelijk kan je dat niet stacken :')!

Wat voor nut heeft zo'n shout dan? Is er een manier om een enchant én die shout mogelijk te maken (ik meen me iets te herinneren over 2 enchants per wapen met een Enchanting perk), of is dit gewoon een nutteloze shout als je een enchant hebt? :')
Dat laaste volgens mij. Maar je moet dat serieus eens met twee wapens zonder enchants proberen. Dan sla je echt bizar snel. Ik vond het spel iets te makkelijk worden zelfs. :')
pi_104404526
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik Skooma nodig heb :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_104404553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:03 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat laaste volgens mij. Maar je moet dat serieus eens met twee wapens zonder enchants proberen. Dan sla je echt bizar snel. Ik vond het spel iets te makkelijk worden zelfs. :')
Ah oke thanks. Ik zie nu ook dat er wel degelijk een perk is die je 2 enchantments op dezelfde item laat stoppen, wel pas bij Enchanting lvl 100 en de hele Enchanting perk chain moet je hebben doorlopen.
Of toch du vader?
pi_104404564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

SPOILER
Bedankt :D Als ik dat niet had geweten had ik wss gewoon hopeloos rond gelopen op zoek naar skooma :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:05:51 #241
256666 leeell
I know you're lonely
pi_104404576
welke transmutes hebben jullie al?

ik Iron > Silver
Silver > Gold
pi_104404682
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef leeell het volgende:
welke transmutes hebben jullie al?

ik Iron > Silver
Silver > Gold
Dat is ook de enige die ik heb. Zijn er meer dan?
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:09:24 #243
256666 leeell
I know you're lonely
pi_104404720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat is ook de enige die ik heb. Zijn er meer dan?
geen idee, daarom vraag ik het,

malachite/ebony zou wel chill zijn
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:12:10 #244
279054 WARE_HEIDEN
pi_104404853
dat transmuten duurt alleen zo lang :(
ik moest 40x transmute-transmute-slapen
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:13:20 #245
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_104404895
Dragon Armor is verdomd lelijk :(

Nightingale met dual ebony daggers daarentegen O+
pi_104404934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:14:20 #247
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_104404954
Heeft iemand die whisper shout al? :P

SPOILER
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_104405035
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef CrazyAces het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_104405078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

SPOILER
Kan gewoon niet verder met de quest. Krijg geen quest-specific gespreks opties bij de Jarl :D Ik heb alles, alleen ziet het spel dat niet. Ook geen saves meer van net voor die quest :(

Dit dus:

http://www.gamefaqs.com/boards/615805-the-elder-scrolls-v-skyrim/60984677
pi_104405143
Dat is kut :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')