Haha kut, ben nog niet eens een draak tegengekomen, wist niet eens dat er draken in zaten! Thanks voor de spoiler.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet zo spoileren yo. Je hebt net de taktiek voor elke draak in de game verklapt
Die potion ja, en bij active effects staat ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
kijk eens bij magic en dan bij active effects, misschien een disease opgelopen?
edit:anti-poison bedoel je daar cure disease mee?
Had ik eerst ook. Probeer eens naar een shrine van een van de goden te gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef seto het volgende:
[..]
Die potion ja, en bij active effects staat ook niks
Dit, loop ff een tempel binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Had ik eerst ook. Probeer eens naar een shrine van een van de goden te gaan.
Wel even de shrine aanklikken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef seto het volgende:
Zo'n tempel als in Whiterun bedoelen jullie? Net geprobeerd, maar nog niks veranderd.
Ah baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Bezig met een nieuwe timelapse video, deze keer van Eldergleam Sanctuary. Hoop hem vanavond te posten.
De graphics zijn dan misschien niet van Crysis kwaliteit, de stijl is op sommige locaties toch echt heerlijk. Het is nog geen Witcher 2 maar het komt toch wel wat in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar zeg. Al op fora rondgekeken of er meer mensen met die problemen zijn? En speel je toevallig op een oudere Xbox 360? Schijnt dat die wat oververhit raakt naarmate je ver gevorderd bent in het spel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Mijn game zit inmiddels ook vol met fouten.
Ben volgens NPCs constant ziek, terwijl er bij active effects niets staat. Wel heb ik opeens 100 stamina, terwijl dat eerst 130 was dankzij een amulet. Als ik dat amulet nu afdoe, heb ik 70 stamina. Oftewel, ik heb echt een disease of er is iets anders dat m'n stamina omlaag haalt, maar het is onzichtbaar voor mij en ik kan er dus niets tegen doen.
Ik geloof dat GEEN ENKELE dungeon opnieuw volraakt met vijanden als ik er eenmaal geweest ben. Een van de eerste dungeons die ik volledig doorzocht, ligt nog steeds bezaaid met lijken van mijn bezoek van zeker wel meer dan 40(!!!) in-game dagen geleden.
En inmiddels zijn er 3 misc. objectives die ik gehaald heb, maar die niet worden afgevinkt. Twee bounty missies en een korte opdracht in Solitude.
Geraamtes van draken verdwijnen ook niet na verloop van tijd en ik heb nu steeds vaker dat ik geen dragon soul krijg als ik er een versla.
Begint een beetje vervelend te worden zo.
Ben benieuwd, die eerste wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Bezig met een nieuwe timelapse video, deze keer van Eldergleam Sanctuary. Hoop hem vanavond te posten.
De graphics zijn dan misschien niet van Crysis kwaliteit, de stijl is op sommige locaties toch echt heerlijk. Het is nog geen Witcher 2 maar het komt toch wel wat in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Oblivion vond ik de mages guild ook de slechtste quests hebben, dus eigenlijk niet zo verrassend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef RitseB het volgende:
De college of Winterhold questline is wel een beetje een teleurstelling.
Dankjequote:
Tja er zitten wat bugs in maar de release is toch behoorlijk soepel verlopen vergeleken met bijvoorbeeld Rage. Voor een game als Skyrim is het niet mogelijk om een Beta uit te geven. Met als gevolg dat testen voor een ontwikkelaar dus behoorlijk prijzig is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:
lol, wat een raar spel is het toch. Ik zie een guard een imperial courier aanvallen. Ik denk ha dit is een stormcloak dorpje, ik ben ook stormcloak, ik help die guard effe en mep die imperial courier in 1x dood.
Gaat die guard mij aanvallen. Lekker getest weer bethesda!
Als jij de politie achter iemand aan ziet rennen hoef je ook geen complimentjes te verwachten wanneer je hem neer hamert.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:
lol, wat een raar spel is het toch. Ik zie een guard een imperial courier aanvallen. Ik denk ha dit is een stormcloak dorpje, ik ben ook stormcloak, ik help die guard effe en mep die imperial courier in 1x dood.
Gaat die guard mij aanvallen. Lekker getest weer bethesda!
Wut ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb sowieso iets tegen magie gebruiken, het voelt voor mij een beetje als cheaten.
Ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef AMDB het volgende:
Ik wil spelen, maar geen tijd. Handen jeuken wel om op de launcher te klikken...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef FS1986NL het volgende:
Kom er net achter als je net begint met een nieuwe game. En je hebt Helgen verlaten dat je al heel snel een Dragon Shout kan vinden.Die vond ik ook direct op m'n 2e charSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Heb je die 2 sets dwarven armor gecraft of geloot uit dungeons?quote:
Mjah een beetje laf van een afstand vuurballen schieten of creatures oproepen om voor je te vechten. Ik gebruik liever pijl en boog of zwaard, dat sleept me ook meer mee in het spel.quote:
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah een beetje laf van een afstand vuurballen schieten
Ik gebruik liever pijl en boog
Jij doet pijl en boog en zwaard, ik doe het met vuurballen en een zwaardquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah een beetje laf van een afstand vuurballen schieten of creatures oproepen om voor je te vechten. Ik gebruik liever pijl en boog of zwaard, dat sleept me ook meer mee in het spel.
Ik doe dat inderdaad ook met pijl en boog. Gewoon lekker sneaken door die dungeons en als je beetje een goede Archer en Sneak tree heb dan gaat het echt wel lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah een beetje laf van een afstand vuurballen schieten of creatures oproepen om voor je te vechten. Ik gebruik liever pijl en boog of zwaard, dat sleept me ook meer mee in het spel.
Ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij doet pijl en boog en zwaard, ik doe het met vuurballen en een zwaard
Die combinatie is niet zo erg. Maar puur magie zonder verder wapens te gebruiken, dat vind ik saai. Zeg maar zoals alle mages doen waar je tegen vecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij doet pijl en boog en zwaard, ik doe het met vuurballen en een zwaard
1 is gecraft, 1 is gelootquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je die 2 sets dwarven armor gecraft of geloot uit dungeons?
nog gèèn enkele bug gevonden, rot voor je welquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Mijn game zit inmiddels ook vol met fouten.
Ben volgens NPCs constant ziek, terwijl er bij active effects niets staat. Wel heb ik opeens 100 stamina, terwijl dat eerst 130 was dankzij een amulet. Als ik dat amulet nu afdoe, heb ik 70 stamina. Oftewel, ik heb echt een disease of er is iets anders dat m'n stamina omlaag haalt, maar het is onzichtbaar voor mij en ik kan er dus niets tegen doen.
Ik geloof dat GEEN ENKELE dungeon opnieuw volraakt met vijanden als ik er eenmaal geweest ben. Een van de eerste dungeons die ik volledig doorzocht, ligt nog steeds bezaaid met lijken van mijn bezoek van zeker wel meer dan 40(!!!) in-game dagen geleden.
En inmiddels zijn er 3 misc. objectives die ik gehaald heb, maar die niet worden afgevinkt. Twee bounty missies en een korte opdracht in Solitude.
Geraamtes van draken verdwijnen ook niet na verloop van tijd en ik heb nu steeds vaker dat ik geen dragon soul krijg als ik er een versla.
Begint een beetje vervelend te worden zo.
Vond het wel een gave dungeon, Ustengrav.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef LasTeR het volgende:
In Ustengrav lekker op mijn dooie gemak drie skeletons neerhalen met pijl en boog van dikke afstand.Mooi stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |