Haha kut, ben nog niet eens een draak tegengekomen, wist niet eens dat er draken in zaten! Thanks voor de spoiler.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet zo spoileren yo. Je hebt net de taktiek voor elke draak in de game verklapt
Die potion ja, en bij active effects staat ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
kijk eens bij magic en dan bij active effects, misschien een disease opgelopen?
edit:anti-poison bedoel je daar cure disease mee?
Had ik eerst ook. Probeer eens naar een shrine van een van de goden te gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef seto het volgende:
[..]
Die potion ja, en bij active effects staat ook niks
Dit, loop ff een tempel binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Had ik eerst ook. Probeer eens naar een shrine van een van de goden te gaan.
Wel even de shrine aanklikken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef seto het volgende:
Zo'n tempel als in Whiterun bedoelen jullie? Net geprobeerd, maar nog niks veranderd.
Ah baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Bezig met een nieuwe timelapse video, deze keer van Eldergleam Sanctuary. Hoop hem vanavond te posten.
De graphics zijn dan misschien niet van Crysis kwaliteit, de stijl is op sommige locaties toch echt heerlijk. Het is nog geen Witcher 2 maar het komt toch wel wat in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar zeg. Al op fora rondgekeken of er meer mensen met die problemen zijn? En speel je toevallig op een oudere Xbox 360? Schijnt dat die wat oververhit raakt naarmate je ver gevorderd bent in het spel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Mijn game zit inmiddels ook vol met fouten.
Ben volgens NPCs constant ziek, terwijl er bij active effects niets staat. Wel heb ik opeens 100 stamina, terwijl dat eerst 130 was dankzij een amulet. Als ik dat amulet nu afdoe, heb ik 70 stamina. Oftewel, ik heb echt een disease of er is iets anders dat m'n stamina omlaag haalt, maar het is onzichtbaar voor mij en ik kan er dus niets tegen doen.
Ik geloof dat GEEN ENKELE dungeon opnieuw volraakt met vijanden als ik er eenmaal geweest ben. Een van de eerste dungeons die ik volledig doorzocht, ligt nog steeds bezaaid met lijken van mijn bezoek van zeker wel meer dan 40(!!!) in-game dagen geleden.
En inmiddels zijn er 3 misc. objectives die ik gehaald heb, maar die niet worden afgevinkt. Twee bounty missies en een korte opdracht in Solitude.
Geraamtes van draken verdwijnen ook niet na verloop van tijd en ik heb nu steeds vaker dat ik geen dragon soul krijg als ik er een versla.
Begint een beetje vervelend te worden zo.
Ben benieuwd, die eerste wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Bezig met een nieuwe timelapse video, deze keer van Eldergleam Sanctuary. Hoop hem vanavond te posten.
De graphics zijn dan misschien niet van Crysis kwaliteit, de stijl is op sommige locaties toch echt heerlijk. Het is nog geen Witcher 2 maar het komt toch wel wat in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |