quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
En de namen / leeftijden / woonplaatsen van de kandidates, op alfabetische volgorde:
Alexia "Lexie" Tomchek 18 Geneva, Illinois
Anamaria Mirdita 19 Queens, New York
Ann Ward 19 Dallas, Texas
Chelsey Hersley 23 Boise, Idaho
Christin "Chris" White 20 Arlington, Texas
Esther Petrack 18 Boston, Massachusetts
Jane Randall 19 Baltimore, Maryland
Kacey Leggett 20 Palmdale, California
Kayla Ferrel 19 Rockford, Illinois
Kendal Brown 23 Northport, Alabama
Lyzbeth "Liz" Williams 21 Arlington, Texas
Rhianna Atwood 20 San Diego, California
Sara Blackamore 21 Menifee, California
Terra White 24 Arlington, Texas
SPOILER: plaatjes deelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van iedereen was de close-up uit het filmpje te vinden
♥ scars make us who we are ♥
Is ook zo, maar de fotokwaliteit is wat minderquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Kijk maar, ik dacht alleen close-ups zie je wat meer dan die lichaamsfoto's
Kloptquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo, maar de fotokwaliteit is wat minder
shit ik keek verkeerd het is cycle 15 my foutquote:
SPOILER: de eerste wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
dat is cycle 17quote:
Okequote:
Was het niet in één van die topics van HNTM?quote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke
Dat meisje met die uberslanke taille kwam me zo bekend voor, heb dat fragment eerder gezien.. maar waar.
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.quote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke
Dat meisje met die uberslanke taille kwam me zo bekend voor, heb dat fragment eerder gezien.. maar waar.
Dit.quote:
wie van die meisjes is dat dan? Ik vind ze namelijk allemaal nogal eng dun.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.
Ann.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
wie van die meisjes is dat dan? Ik vind ze namelijk allemaal nogal eng dun.
dat zou het heel goed kunnen zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.
Vond ik ook al een beetje triestquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef zoem het volgende:
Emily krijgt een cultuurschok
Amerikanen kennen ook alleen maar hun eigen stad he, best triest eigenlijk...
Ghettobuurten ... ghettoaccent.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom praten de donkere meisjes in ANTM altijd zo... 'slordig'? (ik weet even geen betere omschrijving)
Wtfquote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik krijg spontaan zin in patat als ik hiernaar kijk ...
ik voel me zo ontzettend vetquote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik krijg spontaan zin in patat als ik hiernaar kijk ...
Kijk dan wat een gratenpakhuizen.quote:
Ik vond ze ook leuk, maar heb ze zelf ook (mja, iets meer pluis, wat minder volume)quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Sosha het volgende:
Ik vond die krullen juist leuk, maar ik ben zeker weer de enige...
Ik heb ook G gehad maar die waren toch echt veel groter.. maar cup is ook afhankelijk van wijdtemaat he..? Ik had geen 65quote:
ze lijkt op uma thurmanquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat ze Lexi ook gewoon te dik vonden
ik ben een vetsoquote:
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb ook G gehad maar die waren toch echt veel groter.. maar cup is ook afhankelijk van wijdtemaat he..? Ik had geen 65
Ik was toen 10 kilo zwaarder dan nu.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen![]()
![]()
Emily lijkt me wel tof
Goh, wat gek dat dat racistisch opgevat werdquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat ze niet op een kamer wou met een 'zwarte'.
Precies.. Ik ben de afgelopen maanden veel afgevallen en daarvoor had ik F, maar die van mij waren groter dan van die meid van net. Maar ik had ook omtrek 85, wat heel veel scheelt.quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb ook G gehad maar die waren toch echt veel groter.. maar cup is ook afhankelijk van wijdtemaat he..? Ik had geen 65
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies.. Ik ben de afgelopen maanden veel afgevallen en daarvoor had ik F, maar die van mij waren groter dan van die meid van net. Maar ik had ook omtrek 85, wat heel veel scheelt.
emily heeft een leuke kopquote:
mij mening is ze de knapstequote:
Onder het kopje bijzonderhedenquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
Staat dat op het inschrijfformulier? Of je nog maagd bent of niet?
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Idgnkb het volgende:
Aargh, ik ben ook moeder, ook slank (maar niet zo dun als deze dames), maar zo'n buikje als die moeders hier heb ik toch echt niet!
dat meen je nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
23 jaar en dan nog steeds sperma vies vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
23 jaar en maagd of 23 jaar en dan pas model worden..?
Ik vermoed dat iedereen gewoon een 'Bijzonderheden-en-maak-het-maar-zo-sappig-mogelijk'-vakje moet invullenquote:
Het ís viesquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
23 jaar en dan nog steeds sperma vies vinden.
lolquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedereen gewoon een 'Bijzonderheden-en-maak-het-maar-zo-sappig-mogelijk'-vakje moet invullen
Is er verteld hoe lang ze precies is? Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Die Ann is wel echt eng dun... Al kan het ook erger lijken door haar lengte.
hoi!quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
23 jaar en dan nog steeds sperma vies vinden.
1.88m.quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is er verteld hoe lang ze precies is? Ben wel benieuwd.
tussen 1.80 en 1.85 ( of misscin langer) dacht ikquote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Yo go girl.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
23.
Ik trek maar eens een zak chips open
Best intimiderend.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ah dan steek ik nog 2 cm boven haar uit... en ben waarschijnlijk 30 kilo zwaarder
Nou, misschien heb ik ook wel zulke tieten, bedankt dus.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, G is veel te groot.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yo go girl.Beter een gezonde laag vet dan een gratenpakhuis.
[..]
Best intimiderend.
Er staat niets in je FoBo, dus ik kan je niet beoordelenquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, misschien heb ik ook wel zulke tieten, bedankt dus.
Heb me bedacht; ze lijkt waarschijnlijk lang doordat ze eng dun is...quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Die Ann is wel echt eng dun... Al kan het ook erger lijken door haar lengte.
"I know I'm amazing"quote:
verwende bitch hoop dat ze niet doorgaatquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
"I know I'm amazing"
Vreselijk.. ze heeft waarschijnlijk haar hele leven niets anders gehoord. Bah.
Ik las alleen 1.88m, maar vertaling klopt heel vaak niet dus ben benieuwd wat ze nu in het Engels aan foot hebben gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je wens is uitgekomenquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
verwende bitch hoop dat ze niet doorgaat
6'2quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las alleen 1.88m, maar vertaling klopt heel vaak niet dus ben benieuwd wat ze nu in het Engels aan foot hebben gezegd
Thanks!quote:
woohooquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je wens is uitgekomenwel heel snel!
He's climbing in yo windows ... snatching yo people up.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Die Kris hè, hoe ze net dr hoofd hield, leek ze inene vet veel op Antoine Dodson uit de bed intruder song
Kan wel kloppen, ik zeg altijd maar dat ik 6'3 ben, maar eigenlijk zit ik tussen 6'3 en 6'4 in, geloof ik. Heb 't ooit uitgerekend.quote:
Mensen gewoon 2 uur lang overhoren tijdens de intakequote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
Ja hequote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
He's climbing in yo windows ... snatching yo people up.
vind het ook jammerquote:
Ik ben even klein en oud, maar nog dikker dan jijquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Idgnkb het volgende:
Damn, ik zou het echt niet uithouden in zo'n verschrikkelijk kippenhok.
Gelukkig ben ik te klein (1.72) te dik (62 kg) en te oud (23) om een modellencarriere te ambieren
Ik ben kleiner en dikker.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Idgnkb het volgende:
Gelukkig ben ik te klein (1.72) te dik (62 kg) en te oud (23) om een modellencarriere te ambieren
Idd, zou willen dat ik 60 woogquote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
Jullie noemen 60kg dik?Daar is niets mis mee hoor.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wou dat ik 62 kilo was, en ik ben 1.73. Ik woog eerst 87 en na veel moeite nu 70; ik zie er slanker uit dan ooit en pas zelfs in maatje S.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou, misschien heb ik ook wel zulke tieten, bedankt dus.
Dus er zit een kern van waarheid in je stellingquote:
Welke stelling?quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Dus er zit een kern van waarheid in je stelling
Ik ook, alleen ben ik niks afgevallen ...quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is daar mis mee?Heb er maandenlang voor gedieet.
Waarom zou je dan 62 willen wegen? Slanker is niet altijd mooier. Dat bewijst deze cycle wel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wou dat ik 62 kilo was, en ik ben 1.73. Ik woog eerst 87 en na veel moeite nu 70; ik zie er slanker uit dan ooit en pas zelfs in maatje S.
G niet, maar ik heb flinke borsten ja.quote:
Das jammer en vervelend voor jequote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik niks afgevallen ...
Hangt ervan af.quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je dan 62 willen wegen? Slanker is niet altijd mooier. Dat bewijst deze cycle wel.
ben 1 cm langer en weegt zwaarderquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Idgnkb het volgende:
Wil ik niet, maar het was meer om aan te geven dat ik het raar vind als je jezelf dik vindt terwijl je hartstikke gezond gewicht hebt. Als je 1.72 bent en je weegt 62 kilo dan is er niks mis.quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je dan 62 willen wegen? Slanker is niet altijd mooier. Dat bewijst deze cycle wel.
Wij zijn het eens...quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Jordan is niet bepaald mooi ..
Ik vind Jordan erger ...quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Idgnkb het volgende:
Ik vind die Ann echt heel, heel erg lelijk. En dat vind ik niet snel.
Haha inderdaad. En ze hebben nog niks bereikt, straks vliegen ze er de een na de ander alsnog uit...quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef zoem het volgende:
Ze lijken wel bezeten, lekker overdreven op z'n Amerikaans
Volgens mij ziet ze er gewoon mannelijk uit.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
Zo kom net binnenvallen, is dat ene model een vent geweest?
Ik heb de cycle al gezienquote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Sosha het volgende:
[..]
Misschien komt ze op foto's wel mooi uit de verf..? We gaan het zien...
Wie wie wie?quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze er gewoon mannelijk uit.
fuck me fuck mequote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Idgnkb het volgende:
Nou, idd. Alsof je naar the exorcist zit te kijken...
Ooooh niks verklappenquote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik heb de cycle al gezienmaar ik vind Ann in persoon gewoon mooi, ze komt heel leuk over, en dat vreemde awkward er niet bij horende ken ik ook, dus dat vind ik dubbel leuk aan haar
Haha nee natuurlijk nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef Sosha het volgende:
Jordan is niet door, hoor...
[..]
Ooooh niks verklappen
quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef roos85 het volgende:
Is die griet met die übermagere taille door?
Ja, dat is Ann, die van 1.88quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef roos85 het volgende:
Is die griet met die übermagere taille door?
Nee, ik vind het niet om aan te zienquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die salon takeover kijken?
John Beerens Salon Takeover
deze aflevering heeft nu al meer potentie dan die van vorige weekquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet om aan te zien
Ik vond het bij voorbaat al niks, misschien heel bevooroordeeld, maar ik vond Tabatha zo leuk, daar kan John gewoon niet tegenop...quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet om aan te zien
Okequote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, dat is Ann, die van 1.88
Ben toch benieuwd hoe zwaar zij is. Kan ik een beetje inschatten wat mijn ideale gewicht zou zijn(weeg nu 83 kilo, is gewoon gezond gewicht, maar zou graag wat strakker zijn)
quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik word agressief van die overdreven reacties
Wie zou z'n hakken erbij rekenen als naar z'n lengte gevraagd wordt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:53 schreef zoem het volgende:
1.90
En dat is nog zonder hakken? Dan ben je inderdaad niet klein.
De uitzending wordt morgenavond herhaald op RTL8 om 8 uur.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:17 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er maandag op tv was, maar ik heb het gekeken en dit gemist
Och, daar had onze eigen Hollandse Tamara ook last van...quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef zoem het volgende:
Heerlijk overdreven Amerikaans allemaal. Ík ben de beste, ík ben het helemaal
Ah dus tochquote:
Iets te hard en te zwart...quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef zoem het volgende:
Wow, wat een lading make-up op haar ogen
Anorexia?quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef zoem het volgende:
Ze negeert zelfs het dringende advies van de coach![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |