quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yo go girl.Beter een gezonde laag vet dan een gratenpakhuis.
[..]
Best intimiderend.
Er staat niets in je FoBo, dus ik kan je niet beoordelenquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, misschien heb ik ook wel zulke tieten, bedankt dus.
Heb me bedacht; ze lijkt waarschijnlijk lang doordat ze eng dun is...quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Die Ann is wel echt eng dun... Al kan het ook erger lijken door haar lengte.
"I know I'm amazing"quote:
verwende bitch hoop dat ze niet doorgaatquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
"I know I'm amazing"
Vreselijk.. ze heeft waarschijnlijk haar hele leven niets anders gehoord. Bah.
Ik las alleen 1.88m, maar vertaling klopt heel vaak niet dus ben benieuwd wat ze nu in het Engels aan foot hebben gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is er verteld hoe lang ze precies is? Ben wel benieuwd.
Je wens is uitgekomenquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
verwende bitch hoop dat ze niet doorgaat
6'2quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las alleen 1.88m, maar vertaling klopt heel vaak niet dus ben benieuwd wat ze nu in het Engels aan foot hebben gezegd
Thanks!quote:
woohooquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je wens is uitgekomenwel heel snel!
He's climbing in yo windows ... snatching yo people up.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Die Kris hè, hoe ze net dr hoofd hield, leek ze inene vet veel op Antoine Dodson uit de bed intruder song
Kan wel kloppen, ik zeg altijd maar dat ik 6'3 ben, maar eigenlijk zit ik tussen 6'3 en 6'4 in, geloof ik. Heb 't ooit uitgerekend.quote:
Mensen gewoon 2 uur lang overhoren tijdens de intakequote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
Staat dat op het inschrijfformulier? Of je nog maagd bent of niet?
Ja hequote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
He's climbing in yo windows ... snatching yo people up.
vind het ook jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |